چهارشنبه، مهر ۰۲، ۱۳۹۳

رحمت و نعمت جنگ هشت ساله برای یکی ازبندگان خدا

         رحمت و نعمت جنگ هشت ساله برای یکی ازبندگان خدا

     

خمینی پس از آغاز جنگ در یکی از سخنرانی های خود گفت : جنگ نعمت است !

ما هم فکر کردیم این حرف او مانند حرفهای دیگرش یا بخاطر خوردن آبگوشت و عدسی فی البداهه گفته است و یا باز هم در تکلم و رعایت دستور زبان فارسی دچار مشکل شده ...


اما بعد از خواندن این خبر دانستم که این حرفش بلانسبت حرفهای دیگرش درست بوده و بغیر از کارخانجات تسلیحاتی و مواد شیمیائی و شرکتهای نفتی و شرکت تویوتای ژاپن یکی از بندگان نروژی خداوند نیز از این نعمت به ثروت رسیده و دم و دستگاهی بهم زده است !

[[  گروه سياسي: نشریه "ساندی تایمز" با انتشار گزارش تازه ای به ثروتمندترین افراد دنیا اشاره کرده است. در این میان ثروتمندترین فرد نروژ بخش اعظم ثروت خود را در فاصله جنگ ایران و عراق به دست آورده است. "جام فردریکسن" ثروتمندترین فرد نروژی بخش اعظم سرمایه خود را در جریان جنگ هشت ساله ایران و عراق به دست آورده و در این باره می افزاید:"این سرمایه دار مهم در جریان جنگ هشت ساله ایران و عراق موفق شد با فروش تانکرهای نفتی به دو کشور جنگ زده بیش از 9.5 میلیارد دلار ثروت از آن خود سازد." ]]




شما حساب کنید وقتی فردی فقط از فروش تانکر نفت که هزینه ساخت و ساز کمتری نسبت به موشک های دوربرد و تانک و هواپیمای جنگی دارد , ٩.٥ میلیارد دلاربدست بیاورد , دولتهای فروشنده اسلحه در طی هشت سال چه سودی از فروش تسلیحات به هر دو کشور بردند؟

واز صدقه سرخمینی و صدام کارخانه اتومبیل سازی تویوتای ژاپن که لند کروزهایش هنوز خالی نشده با کشتی به قعر خلیج پارس میرفت و بلافاصله سفارش دوباره میگرفت , چه رحمت و نعمتی نصیبش شده بود ؟

                 

خمینی راست میگفت ... ,

این جنگ , هشت سال خوان نعمتی برای تمام دنیا بغیر از مردم دو کشور ایران و عراق گسترده بود.

دلم بحال ابلهانی میسوزد که هنوز فکر میکنند این جنگ , جنگ بین اسلام و کفر یا جنگ ایران با تمام قدرتهای بزرگ و استکبار جهانی بود و احمقانه میگویند : ایران هشت سال تمام دست خالی در برابر دشمنان ایستاد و پیروز شد !!

   

هیچ نظری موجود نیست: