دوشنبه، شهریور ۱۷، ۱۳۹۳

آقای بادامچیان , داشتن شرافت واجب تر از افشای جنایت است

آقای بادامچیان , داشتن شرافت واجب تر از افشای جنایت است

 

٣٦ سال از واقعه جمعه سیاه میگذرد , روز جمعه هفدهم شهریور ماه ١٣٥٧ که نقطه عطفی در تاریخ ایران برای  برپائی جمهوری اسلامی شد و لکه سیاهی بر کارنامه حکومت ٣٧ ساله محمد رضا شاه پهلوی بجای گذاشت .

در مورد این روز و ابعاد آن شایعات بسیاری بر سر زبانها افتاد , اینکه سربازان اسراییلی بودند و خود شاه از هلیکوپتر به مردم تیراندازی میکرد و استفاده از گازهای سمی و تانک ها از روی مردم رد میشدند و مجروحین را له میکرد و اغراق آمیز تر از همه کشته شدن چندین هزار نفر در میدان ژاله ( شهدای فعلی ) که دروغی آخوندی برای سیاهکاری و بزرگنمائی جنایت بود .

اما پس از گذشت سه دهه همچنان این دروغها که از بی شرافتی ذاتی سرچشمه میگیرد باقیست و روایت میشود , آنهم از دهان کسانیکه سنگ اسلام را به سینه میزنند و جای مهر بر پیشانی دارند و خواهان پیاده شدن تمام احکام اسلام در جامعه برای رضایت خداوند و رسول الله میباشند و مدعی در خدمت امام زمان بودن را هم میکنند ولی برای این دروغهای بیشرمانه هیچ مدرکی ندارند و رو نمیکنند !

 

به یکی از این دروغ ها که چند روز پیش گفته شد دقت کنید :

[[   پنج شنبه هفته گذشته (13 شهریور 93) هم اسدالله بادامچیان از چهره های موثر موتلفه اسلامی در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت:  « خاطره تلخ من، گزارشي است از حدود 80 كودك زير دو سال كه در اين روز توسط جلادان رژيم شاه و اربابانش به ويژه اسراييل، شهيد شده بودند و آنها را به بهشت زهرا آورده و در يك سالن كنار هم چيده بودند و انساني با احساس كه ندانستيم كيست، روي سينه هر يك از آنها يك شاخه گل گلايل گذاشته بود و هر كس به اين منظره نگاه مي‌كرد بي‌اختيار اشكش سرازير مي‌شد و به آن رژيم كودك‌كش، لعنت مي‌فرستاد. متاسفانه امكان عكسبرداري ميسر نشد.» ]]

٨٠ کودک زیر دو سال ؟؟!!

در روز ١٧ شهریور کشته شدند ؟؟

دقت کنید ایشان میگویند (( گزارشی است ...))  پس اگر گزارش بوده دیگر
((   ندانستيم كيست، .. )) و (( متاسفانه امكان عكسبرداري ميسر نشد...))  برای چیست؟

مگر گزارش نبوده , پس چرا خودت را قاطی آن میکنی و میگوئی ندانستیم کیست ؟
و اگر بودی که دیگر چرا میگوئی گزارشی است ؟ 

جناب آقای بادامچیان شاخ گل مرسوم در زمان انقلاب گل میخک بود نه گل گلایل !!

آقای بادامچیان , بنابر منبع مستند و بسیار مهم دیگر کتاب «لاله های انقلاب، یادنامه شهدا» است که در سال 1358 منتشر شد و در کتابخانه ها موجود است و در 830 صفحه اطلاعات ارزنده ای درباره شهیدان انقلاب درج کرده و شمار شهیدان 17 شهریور را همان نزدیک به 90 نفر ذکر می کند.

و همچنین عمادالدین باقی - نویسنده و پژوهشگر- نیزبا توجه به دسترسی به آمار بنیاد شهید انقلاب اسلامی و منابع دیگر(سازمان بهشت زهرا و پزشکی قانونی) تعداد کشته‌شدگان ۱۷ شهریور را ۸۸ نفر ذکر کرده و یادآور شده است «از این تعداد ۶۴ نفر  در میدان ژاله و بقیه در نقاط دیگر شهر کشته شدند. زیرا تظاهرات به نقاط دیگر شهر خصوصا شرق تهران نیز سرایت کرد.»

حال چطور آقای بادامچیان ٨٠ کودک زیر دوسال که توسط جلادان شاه و اسراییلی ها در روز ١٧ شهریور کشته شدند را از کجایشان در آوردند , خدا میداند !!

من نمیدانم که این آقایان در گفتن چنین دروغهائی شرافت را هم در نظر میگیرند یا نه ؟

یا اصلا از شرافت بوئی برده اند ؟

 شاه مرد و حکومتش تمام شد و شما هم که به خواسته خودتان و حکومت هم که  رسیدید , دیگر چه نیازی به گفتن این دروغ ها و نشان دادن ذات پلید خود هستید ؟

         
 

هیچ نظری موجود نیست: