پنجشنبه، مهر ۰۳، ۱۳۹۳

اعتیاد اسلامی وحاجیان معتادی که نئشه به دیدار خدا میروند

اعتیاد اسلامی وحاجیان معتادی که نئشه به دیدار خدا میروند




مشکل اعتیاد در جمهوری اسلامی از مسائل اجتماعی گذشته و به واجبات شرعی در احکام اسلام رسیده و هستند مسلمانانی که یا مایل و یا مجبورهستند که نئشه به مکه مکرمه و به دیدار خداوند مشرف شوند تا تکالیف شرعی خود را توپ توپ بجا بیاورند.

[[ فارس , ناصر خدرنژاد معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه متاسفانه مشکل موادمخدر یکی از معضلات جدی ما در موسم حج است، گفت: تاکنون بیش از ۵۰نفر از سراسر کشور به‌دلیل مشکل موادمخدر از رفتن به خانه خدا بازمانده‌اند.]]

حال اینجا سوالی پیش می آید که آیا کسیکه مواد مخدر به خانه خدا میبرد و در طی دیدار از خانه خدا و انجام مناسک و مراسم حج از مواد مخدر استفاده میکنند یک مسلمان محسوب میشود؟

و اگر مسلمان نیست که چرا به حج میرود ؟

و اگر مسلمان هست چرا با مواد مخدر بدیدار خدا میرود و به ضرب و زور تریاک و مواد تکالیف شرعی خود را انجام میدهد ؟

روحانیت و روحانیون شیعه که خودشان درگیری شدیدی (( هم از نظر مصرف و هم از نظر درآمدزائی ))  با مواد مخدر بالاخص با تریاک دارند نمیتوانند و تاکنون نتوانسته اند این مشکل را حل کنند و با یک فتوای شفاف و روشن تریاک و مصرف آنرا حرام اعلام کنند تا شیعیان نیز تکلیف خودشان را بدانند و مشخص کنند .

بیچاره امام زمان که مجبور است قبل از ظهورش یک مرکز بازپروری و ترک اعتیاد بزند تا سربازان مخلص و یاران با وفای عملی خودش را اول بخواباند و ترک بدهد و بعد قیام کند و عدل را در سراسر جهان بگستراند...




   

هیچ نظری موجود نیست: