سه‌شنبه، شهریور ۲۵، ۱۳۹۳

ایثارگران بی هویت و ادای تکلیف و وظایف گزینشی !

          ایثارگران بی هویت و ادای تکلیف و وظایف گزینشی !




ازهفته دیگر هر ننه قمر بی هویتی میتواند خودش را انصار حزبالله معرفی کند و پاچه مردم را بگیرد !

عبدالحميد محتشم دبير کل انصار حزب الله طی گفتگوئی با آریا در پاسخ به این سوال که :

 * آيا اين افراد کارت شناسايي دارند ؟

محتشم : خير!

* آقاي محتشم قبول داريد که اين مساله مي تواند آسيب هايي داشته باشد ؟ مگر مي شود بدون علامت شناسايي اين کار را کرد؟ اگر چنين باشد هر کسي با ظاهري شبيه شما در خيابان ها جلوي زن و بچه مردم را به بهانه هاي مختلف مي گيرد و با نام شما ممکن است تخلفاتي داشته باشد.

محتشم : ما براي خودمان امتياز خاصي قائل نيستيم .کارت و اين جور چيزها براي کارهاي حکومتي است. ببينيد درهر حرکتي ممکن است آسيب هايي هم باشد. در اين مورد هم ممکن است آسيب هايي به وجود آيد.



توجه کنید ایشان کارت شناسائی را که لازمه پیشگیری از سواستفاده های احتمالی (( حتمی )) هست را نوعی قرتی بازی و از این جور چیز ها میدانند و پیش پیش راه بلبشو و هرج و مرج را با گفتن (( در هر حرکتی ممکن است آسیب هائی هم باشد))  باز کرده و پیداست کار اینها فقط برهم زدن نظم اجتماع و ایجاد اغتشاش میباشد .

و عبدالحمید محتشم در پاسخ به این سوال گفت :

 * فکر مي کنيد نتيجه اين کار شما چه باشد ؟

محتشم : ما آمده ايم که ايثار کنيم . مي خواهيم بگوييم به آنچه در جامعه مي گذرد بي تفاوت نيستيم .

آقای محتشم جان مادرت بیا و ایثار نکن ...

ما اگر نخواهیم که شما ایثار بکنید , چه کسی را باید ببینیم و چکار باید بکنیم ؟
و اگر ایثار خون شما بالا رفته و بیخ خفت شما را گرفته میتوانید به جنگ برآدران داعشی بروید و یا بکمک بشار اسد مظلوم بروید و در آنجا انقدر ایثار کنید تا ایثار دون شما بترکد.

بعد جناب آقای حزبالله در جامعه فقر و تبعیض و بی عدالتی و سودجوئی و فرصت طلبی و تجمل گرائی و رانت خوری و اینها هم میگذرد چرا نسبت به اینها بی تفاوت نیستید ؟

آقای حزبالله انصاری اگر خیلی مردی و ادعای مسلمانی داری برو جلوی ولنگاری و هرزه گی آقا زاده ها را بگیر نه اینکه آفتابه های آنها را پر کنی و دم در مستراح برایشان خبردار بایستی ...



  


هیچ نظری موجود نیست: