شنبه، شهریور ۲۹، ۱۳۹۳

باز هم یک تفاوت فرهنگی دیگر !

                                  باز هم یک تفاوت فرهنگی دیگر !

  

هنوز خاطره تفاوت فرهنگی یکی از مسئولین و کارکنان سفارت ایران در برزیل که در استخر و به دختر بچه ها این تفاوت را نشان میداد از یادها پاک نشده بود که یکبار دیگر  در سئول  کره جنوبی و از ناحیه یکی از مسوولین و کادرهای ورزش پر کش و قوس فوتبال این تفاوت فرهنگی به یک خانم کره ای نشان داده شد که متاسفانه این خانم کره ای هم این تفاوت فرهنگی را نفهمید و به پلیس شکایت کرد !!
  
من نمیدانم چرا این منتخبین حکومت جمهوری اسلامی فقط مایل هستند که این تفاوت فرهنگی را به دختران و زنان جوان و تپل مپل نشان بدهند و آبروی کشور و مردم (( حکومت ما آبرو ندارد که از او نام ببرم , اگر داشت با آن کارمند سفارت کاری میکرد که دیگرحتی توریست های ایرانی جرئت شوخی با دختران بارهای پاتایای تایلند راهم نداشته باشند )) را ببرند؟

من ماندم که آیا این افراد و برگزیدگان جمهوری اسلامی خوارو مادرهای خودشان به این تفاوت فرهنگی آشنا شدند؟

یا دوست دارند که کسی این تفاوت های فرهنگی را به خوار مادر خودشان آموزش بدهد ؟

یا شاید هم کسانیکه این افراد را انتخاب میکنند دارای چنین فضائل و فرهنگ والائی هستند ؟


من فکر میکنم تفاوت فرهنگی های مد نظر از این قبیل باشند :


لب گرفتن : پز معمولی و عادی برای عکس گرفتن در جمهوری اسلامی

انگشت کردن : آگاهی از سلامت جسمانی جنس مخالف در قسمت پشت بدن

دست مالیدن : ابراز احساسات معمولی برای مرتب کردن لباس در قسمت باسن و سینه

از پشت چسبیدن : یکی از بازیهای قایم موشک محلی دونفره

سینه مالیدن : نشان دادن توانائی مردانه هم در سینه زدن مردانه و هم در سینه مالیدن زنانه

دست در شورت کردن : اطمینان از پوشیدن شورت در طرف نامحرم بخاطر اجتناب از گناه

براستی اگر جمهوری اسلامی برای گزینش مدیران و نمایندگان و مسئولانش تعهد و مکتبی و انقلابی مسلمان بودن و التزام به اعتقاد بر ولایت فقیه را مد نظر نداشت و  شرط اصلی انتخاب آنها نبود, دیگرچه کسانی انتخاب و گزینش میشدند؟

و چه تفاوت های فرهنگی غنی ای از خودشان در جهان به نمایش میگذاشتند؟

البته چون دفعات قبل حکومت با این رایزنان تفاوت فرهنگی عطوفت اسلامی نشان داد و آنها را در  منصبی دیگر گذاشت و فیتیله ها را پایین و خشتک های آنها  را برایشان بالا کشید , بزودی باید منتظر یک پدیده جدید در فوتبال وزارت اطلاعاتی و فرمانده سپاه پاسدارانی خود باشیم ,تا این پدیده فوتبال تفاوت فرهنگی را هم به ورزش کشور تقدیم و ارائه کند.

به مسئولین نامحترم و اهمال کار و با عاطفه پیشنهاد میکنم که فکری هم برای تفکیک جنسیتی نمایندگان خودشان در عرصه های بین المللی و خارج از کشور بکنند یا تفاوت فرهنگی هایی به آنها یاد بدهند که کار به جراید و پلیس و دستگیری نکشد .                                                       و من الله التوفیق


                     

 

هیچ نظری موجود نیست: