پنجشنبه، مهر ۰۳، ۱۳۹۳

فوائد هشت سال جنگیدن یا بقول ارزشی ها دفاع مقدس !

       فوائد هشت سال جنگیدن یا بقول ارزشی ها دفاع مقدس !




آیا براستی جنگیدن و ویران کردن و کشتن و کشته شدن هیچ فایده و استفاده ای هم برای کشوری دارد ؟

یکی از حامیان ولایت و پاسداران ارزش های دفاع مقدس معتقد است که جنگ هشت ساله دارای فوائدی هست و آنرا نوشته و تقدیم نسل سوم و چهارم انقلاب نموده :

http://ehavadar.com/index.php/%D8

که باهم نگاهی به این فواید و استفاده های مورد نظراین حامی ولایت میکنیم :

[[ اما جنگ هر چه بود آثار و برکاتی نیز در پی داشت. ملتی چون ایران با رهبری فرزانه چون حضرت امام خمینی(ره) در سایه اسلام و انقلاب اسلامی توانست حتی از جنگ نیز دستاوردهایی کسب کند که برخی از آنها به شرح زیر است:

١- ایجاد گفتمان جدید در ایران

٢- فرهنگ سازی

٣- صدور انقلاب

٤- خوداتکایی

٥- انسان سازی

...فرهنگ دفاع مقدس و پایداری و مقاومت این دوران دشمن را از هر گونه دست زدن به ماجراجویی های دیگر یا جنگ علیه ایران بازداشته است.]]

( دوستانی که مایل هستند پی به عمق جهالت و نفهمی یک آدم ببرند و یا دوستانی که حال خندیدن دارند و یا کسانیکه در زمینه انسان و روان انسانها و رفتار آنها تحقیق میکنند و یا دوستانی که از نزدیک با یک ارزشی برخورد نداشته اند و مایل به شناخت بیشتر از آنان و جهانبینی و دنیای آنها میباشند , میتوانند با مراجعه به  آدرس فوق توضیحات و تراوشات مغزی ایشان را برای هر مورد ببینند و بخوانند.)

 ایشان ٥ فایده از فوائد جنگ را عنوان کرده اند که برای هرکدام توضیحاتی  ( خزعبلاتی ) را هم سرهم کرده و نوشته اند که من توضیح بسیار مختصری در مورد این موارد خدمتتان ( و خدمت جناب نویسنده ) عرض میکنم.

جنگ هشت ساله سبب بوجود آمدن و ایجاد گفتمان جدیدی در ایران نشد , بلکه سبب ایجاد و تحکیم پایه های یک حکومت دزد و غارتگر و جنایتکار مدعی اسلام شد که با خواندن اخبار و دیدن وضعیت فعلی ایران به درستی این حرف پی خواهید برد .

و پس از جنگ ما شاهد پخش شدن و فراگیر شدن فرهنگ خشونت حاصله از رفتار خشن جنگ در اجتماع بودیم که دعوا ها و قتل ها و خفت گیری ها و ادبیات فحاشی و نگاه حریصانه به زن و بچه مردم و بیخیالی و قانونشکنی و نترسی ( نه شجاعت ) و کله خری و مصرف مواد مخدر و شیوع آن در جامعه بودیم و هم اکنون شاهد تبعات آن میباشیم .

و نتیجه صدور انقلابی که چندین مرتبه شاهد انکار آن از دهان رهبران ( حتی خود خمینی) بودیم , چیزی جز تحریک همسایگان و دشمنی و بوجود آمدن گروه هائی همچون طلبان و داعش و مخالفت با شیعه و تهدید شدید از جانب آنها و عامل اتحاد کشورهای همسایه با دول غربی  به بهانه سیطره جوئی و کشورگشائی ایران نبوده و نیست .

خود اتکائی ! ( من نفهمیدم منظور نویسنده چیست ؟) که اگر منظور ایشان بریدن از کشورهای پیشرفته و دارای فناوری و تکنولوژی و استقلال اقتصادی و علمی میباشد که باید ایشان را به نرمش قهرمانانه ای که بخاطر تحریم های جهانی و شکستن کمر اقتصاد و بدبختی مردم ایران شد جلب کنم که خفت بستن نیروگاه ها و عدم غنی سازی از تبعات همین خوداتکائی خیالی و مفروض نگارنده میباشد !!

انسان سازی مورد نظر ایشان بیشتر به جوک میماند و باید به صحت عقلی نویسنده سالم بودن مخیله ایشان شک نه , بلکه یقین پیدا کنیم , چرا که با مقایسه رفتاری مردم ایران با همین کشورهای همسایه و با توجه به آمار درگیری و قتل و جنایت و دزدی و طلاق و کودک آزاری و رفتن به تماشای اعدام با پاکت تخمه و مهمتر از همه با توجه به آمار سازمان بهداشت در مورد ٣٠ درصدی بیماران روانی از کل جمعیت  کشور میتوانیم نتیجه بگیریم که نویسنده مطلب نیز یکی از همین افراد است و فقط از حال خودش خبر ندارد و با پارتی بازی در یکی از همین ارگانها مشغول فعالیت و نوشتن اراجیف میباشد ...

حالا اگر شما در این موارد نکته مثبت و فایده ای برای کشور و مردم و برای ارتقای سطح علم و فرهنگ و دانش و بینش این خاک و بوم و بر دیدید , خواهش میکنم به من هم نشان بدهید .

 

هیچ نظری موجود نیست: