چهارشنبه، شهریور ۲۶، ۱۳۹۳

تفریحات سالم رهبر معظم انقلاب در بیمارستان

                                        تفریحات سالم رهبر معظم انقلاب در بیمارستان 



رهبر فرزانه و فتانه و معظم جمهوری اسلامی و انقلاب در هنگام مرخص شدن از بیمارستان برای جمعی از کارکنان بیمارستان و مسئولین از تفریح و عشق و حال خودشان بر روی تخت بیمارستان تعریف کردند و به آنها نصایح لازم را تذکر دادند .


                     


 که جای دارد آندسته از بیشعور هائی که ایشان را با خدا اشتباه گرفتند بفهمند که ایشان هم آدم هستند و حتی بر روی تخت بیمارستان هم تفریح میکنند .

 فقط کمی تفریح شان با تفریح ما فرق میکند...!

مثلا ایشان بر روی تخت بیمارستان با اخبار مبارزه امریکا با  داعشی ها تفریح و حال میکنند , در حالیکه ما با خطبه های نماز جمعه جنتی و موحدی کرمانی و احمد خاتمی  و علم الهدی کیفور میشویم و کلی تفریح میکنیم .

حالا به چند تفریح دیگر ایشان در حالتهای مختلف توجه کنید :

ایشان وقتی بر روی صندلی بنشینند  و آن دمپائی ها را پایشان میکنند با خبر اختلاس ها و دزدی ها و غیب شدن دلار های نفتی جوری  تفریح میکنند که از شدت خنده ریسه میروند و اشکشان در می آید.

ایشان وقتی چهار زانو و بر روی زمین نشسته باشند واز بیکاری تسبیح میچرخانند تفریح شان این است که ناطق و اکبر و محمد تقی را صدا میکنند تا بنشینند سر شام امشب حکم چهار نفره بازی کنند.

اما زمانیکه ایشان در آخر نماز بر سر سجاده نشستند , با اخبار حصر میرحسین و شیخ مهدی و آمار  زندانیان ریز و درشت اوین و قزل حصار کلی تفریح میکنند و پی در پی صلوات میفرستند و لبخند های درشت میزنند .

زمانی که ایشان برای قضای حاجت بر سر خلاء نشسته اند فقط اخبار شیرین کاری های احمدی نژاد و گیر دادنهای مصباح یزدی به روحانی و رفسنجانی و الدرم و قلدرم های احمد خاتمی در خطبه هایش هست که سبب تفریح و انبساط خاطر و تسهیل و سهولت  در کار ایشان میگردد . 

ولی زمانیکه ایشان ننشسته اند و بلکه یکوری لم دادند و یک دستشان را هم زیر سرشان عمود کردند و دست دیگرشان را بر شکم و اطراف آن میکشند  خبر آن دختره آمریکائی هه , تپل مپله , بوره , همونی که آنجا وایمیستد  همون سخنگوی اوباما اینها ...سبب شادی و تفریح ایشان میگردد .

و همچنین زمانیکه ایشان طاق باز دراز کشیدند و مشغول کیف از خوردن ناهارو عشق و حال بعدش و نوشیدن چای نبات پس از آن هستند هیچ خبری به اندازه درگیری های جنوب لبنان و غزه و کشته و زخمی شدن سربازان اسراییلی به ایشان نمیچسبد و حال نمیدهد سبب تفریح ایشان نمیشود .

و گاهی نیز ایشان چه نشسته و چه لم داده و چه درازکش چه دمرو و چه ولو باشند , اگر سرکیف و کوک باشند , با شنیدن تدابیر مدیران و مسولان و نمایندگان برای رفع مشکلات مردم و کم ابی و آلودگی هوا و گرانی عشق و حظ وافی میبرند و تفریح میکنند و گاهی هم از بیعرضگی و ندانم کاری های آنها شعر و رباعی میسازند که برای دوستان  در گعده هایشان بخوانند و حالش را ببرند ...

این بود گوشه ای از تفریحات سالم مقام عظماء , که البته برخی از تفریحات نه چندان سالم ایشان هم هست که انشالله در دوره رهبر بعدی در صحیفه نور ایشان برای سگهای ولایت و علاقه مندان به ایشان چاپ و نشر خواهد شد ...
   

هیچ نظری موجود نیست: