پنجشنبه، مهر ۰۳، ۱۳۹۳

همه میگویند بحران آب جدی هست ولی هیچکس هیچ کاری نمیکند !

همه میگویند بحران آب جدی هست ولی هیچکس هیچ کاری نمیکند !




جمهوری اسلامی پس از دروغ و دشمن , خشکسالی و بی آبی را هم به بدبختی مردم افزود و هر سه مورد خواسته شده  داریوش که در کتیبه اش نگاشته شده بود را نصیب ایران کرد.

(( شاید کسانی بگویند نیامدن باران و برف چه ربطی به حکومت دارد !! که باید به عملکرد دولت و حکومت در سالهای قبل کمی دقت کنند  ...))

و خیال ما راحت شد که حالا باید به خودمان اتکاء کنیم , چرا که پروردگار هم دیگر به دعای داریوش توجهی ندارد و کاملا از ما روی برگرداند و همراه با امریکا و دیگر کشورها تمام روابط دیپلماتیک و اقتصادی و رحمانی و الهی خود را با جمهوری اسلامی تا اطلاع ثانوی قطع کرده  و روابط سفارت را تا سطح ولایت فقیه  پائین آورد.

اما بسیار جالب است که رئیس جمهور و وزیر و سخنگو و نماینده مجلس و شهرداران و اعضای شورای شهر و هنرمندان و ورزشکاران و مجریان تلویزیون و ...و کریم اقا بقال و حسن کله پز , همه و همه فقط گفتند :  بحران آب جدی است !

         

و فکر میکنند که دیگران بحران آب را شوخی فرض کرده اند و آنرا جدی نگرفته اند!!

و آقایان تصور میکنند که  تمام مسئولیت خودشان را با گفتن همین یک جمله تمام و کمال انجام داده اند.

 و اگر روزی خبرنگاری از آنها پرسید شما برای بحران آب چه کاری انجام داده اید ؟
بلافاصله قیافه حق بجانبی میگیرند و میگویند : من فلان وقت هشدار دادم اما کو گوش شنوا ...؟

و دوباره طبق معمول همیشه این مشکل هم پس از چند پاسکاری آن را در زمین مردم بینوا انداختند : که آب کمتر مصرف کنید و اگر شد اصلا مصرف نکنید !

و راه چاره را طی نشست سران سه قوه با وزیران و نمایندگان همانا مصرف نکردن آب توسط مردم تشخیص دادند و با اینکار خیال خودشان را هم راحت کردند که اگر فردا عده ای از تشنگی مردند , بگویند بما ربطی ندارد و خودتان آب زیاد مصرف کردید ...

ولی دولت سواستفاده خودش را از این کمبود کرد و بلافاصله قیمت آب و جریمه های مشترکین پر مصرف را بالا برد و اجرائی کرد.

که پنداری با ادامه همین وضعیت مجبوریم که آب بخریم و آب وارد کنیم و فقط یک آب مانده بود که از چین وارد نکنیم که از صدقه سر بلایای طبیعی انگار باید آب را هم از چین بخریم و وارد کنیم .

اما ای مردم ایران زمین بگوش باشید و هوش دارید که کم آبی , اعدام جوانان و قضیه اختلاس ها و مساله حجاب و فیلتر کردن فیسبوک و  زندانی کردن دگر اندیشان و بالا کشیدن پول نفت و رابطه با امریکا و تعلیق غنی سازی و نتیجه نشست ١+٥ نیست که بگوئید :

من سیاسی نیستم و به سیاست کاری ندارم ...

و کمبود آب , کمبود داروی بیماران قلبی و قندی نیست که پشت گوش بیاندازید .

و نداشتن آب مانند نداشتن آزادی بیان و آزادی مطبوعات نیست و یا مانند تقلب در انتخابات نمیباشد که با جنبش سبز و بنفش و راه راه صورتی به آن اعتراض کنید و باتوم و شیشه نوشابه بخورید !!

و این تو بمیری دیگر از آن تو بمیری ها نیست که برایش ناز کنید و نسبت به آن بی تفاوت باشید و فقط لایک بزنید ...

و بدانید حتی با پفک و کارتون هم نمیتوانید کودکان تشنه خود تان را گول بزنید و بجای آب کارتون تا م و جری به خوردش بدهید و تشنگی او را با وعده و وعید برطرف کنید .

و اگر امیدتان به این حکومت و دولت و و اعضای آن هست که کاری برای حل این مشکل بکنند , بهتر است نگاهی به عاقبت دریاچه اورمیه بیاندازید و از سرنوشت و عاقبت آن درس عبرت بگیرید که هر کاری برای آن کردند برای این بحران آب هم میکنند ...
 
(( من فقط یادآوری میکنم که بجای خودکشی با تشنگی کارهای بهتری هم هست و میتوان انجام داد  [ مثل خشتک مسئولین را بر سرشان کشیدن ]  و اگر باز هم با بی تفاوتی تصمیم به خودکشی گرفتید  راه های بسیار سریعتر و راحتتر و کم هزینه تری بجای خودکشی از طریق تشنگی و بی آبی  هم جود دارد [ مثل باز هم خشتک مسئولین را بر سرشان کشیدن ] و هست   ... ))

 
          

هیچ نظری موجود نیست: