یکشنبه، شهریور ۰۵، ۱۳۹۱

گیرسه پیچ خبرنگار روزنامه اعتماد به محمد رضا باهنر

      گیرسه پیچ خبرنگار روزنامه اعتماد به محمد رضا باهنر



به همراه عکسهای زیبایی از خالی بودن رو و توی سر همین آقائی که احتمالا در دوران طفولیت یا مخملک لاک پشتی گرفته که قیافه ایشان مخلوطی از قیافه های جری لوئیس و آمیتا پاچان در آمده ! یا در حال حاضر یکی ازدوستداران موسیقی نی و فلوت بهمراه منقل وانبرو زغال خوب  میباشد که رنگ دندانها حدس دوم را تایید میکند!

شما چی فکر میکنید کلاه گیسه یا رفته داده براش مو کاشتند؟ 
 
 
      

حال به نئشه پرانی و برهم زدن چرت مرغوب آقای باهنر
توسط خبرنگار دوستدار سازمان مبارزه با نئشه بازی روزنامه اعتماد  توجه کنید :
باهنر :  بعد از انتخابات گفتم اين وزرايي كه من مي‌بينم پنج شش نفر آنها راي نمي‌آورند چون نبض مجلس دست ماست، نگفتم آنها را مي‌اندازيم.
 خبرنگار : چه شد كه راي داديد؟
 
باهنر : دو روز بعد آقا فرمودند كه خيلي از وزرا را نيندازيد.

اين حكم ارشادي آقا بود.  !

كارشناسي مقام معظم رهبري حتما از نظر كارشناسي رييس مجلس و بسياري افراد ديگر مهم‌تر است.

منظور من موقعيت قانوني ايشان نيست بلكه به اطلاعات ايشان نظر دارم. 

يك زماني يكي از فرماندهان ارتش به من گفت من به سه دليل از آقا تبعيت مي‌كنم ؛يك دليل اينكه طبق قانون اساسي رهبري فرمانده كل قواست،

دوم اينكه ايشان مرجع تقليد من است و من شرعا بايد از ايشان اطاعت كنم!

 و دليل سوم اين است كه به نظر من هيچ كس بهتر از آقاي خامنه‌اي به مسائل نظامي كشور اشراف ندارند. 

اينكه شما مي‌گوييد چه شد هشت تا شد چهار تا چون آقا فرمودند.

راي خود من هم نسبت به برخي وزرا عوض شد و در مورد دو سه وزير هم عوض نشد.

 در مجلس ششم آقا يك حكم حكومتي كردند كه قانون مطبوعات الان لازم نيست اجرايي شود، شما ببينيد صحن علني مجلس چه عربده‌هايي مي‌كشيدند.

خبرنگار : چيزي كه من يادم هست اين است كه كروبي روي ميز مي‌كوبيد كه اين است ولايت مطلقه فقيه. بهزاد نبوي هم كه مشاركتي‌ها را قانع كرده بود.

باهنر: بله، كروبي و بهزاد خوب عمل كردند اما بعدش خوب عمل نكردند به همين دليل كروبي آن موقع حذف نشد.


عدم صلاحيت بهزاد و بقيه براي تحصن‌شان بود.

خبرنگار : حذف كروبي به اين دليل بود كه گفت چرا پنج ميليون راي من در سال 84 ، در سال 88 شده 300 هزار تا؟

باهنر:اينها توهم است.

خبرنگار : آمار رسمي 84 هست، توهم يعني چه؟

باهنر: خير، سال 84 كروبي پنج ميليون راي نياورد.


احمدي‌نژاد كه نفر دوم بود چهار ميليون راي داشت. كروبي چطور پنج ميليون راي داشت؟

سال 88 شد 300 هزار تا من چه كار كنم. ما راه را هم به آنها نشان داديم.

من خودم به مهندس موسوي گفتم من تا شمارش كامل آرا موضوع را دنبال مي‌كنم.

گفت: من شمارش آرا را قبول ندارم. قبل از شمارش تقلب شده، او متوهم شده بود.

خبرنگار : چرا ناراحت مي‌شويد آقاي باهنر؟

باهنر:نه، مي‌گويم تاريخ را تحريف نكنيد.


ما گفتيم پنج درصد آرا را مي‌شماريم. مگر من مي‌گويم آرا درست بود؟

آرا حتما درصد كمي كم و زياد شده اما 10 ميليون كم و زياد نمي‌شود اين حرف توهم است، توطئه است.

خبرنگار : پس چرا الان بايد توبه كنند؟

باهنر: آنها گفتند آراي ما 5/2 ميليون بوده احمدي‌نژاد 13 ميليون .


اين توهم است.

اين تهمت است يعني نظام امانتدار راي مردم نيست، خائن است مثل شاه است با اين تفاوت كه آن انتخابات برگزار نمي‌كرد اين مي‌كند و آرا را عوض مي‌كند.

مگر در انتخابات مجلس آرا را نمي‌شمرند، هر دفعه هم سه تا حوزه باطل مي‌شود.در همين انتخابات مجلس اخير تا روز انتخابات به من گفتند تو نفر پنجم هستي.

راي‌گيري شد من بيست و پنجم شدم.

همين اينجا مي‌گويم يك مقداري از آراي من ديده نشد، البته موثر در نتيجه نبود.

خبرنگار : چرا اين را مي‌گوييد اين يعني نظام امانتدار راي شما نيست؟

باهنر : من مي‌گويم اصلا سيستم طوري نيست كه راي من را طوري بخواند كه من را بيندازد.


دو درصد، يك درصد و نيم درصد تقلب مي‌شود و يا خطا رخ مي‌دهد.


خبرنگار : همين نيم درصد شما را از راي پنجم، بيست وپنجم كرد؟

باهنر : نه. من دارم مي‌گويم اينها قاطي شد.


من احتمالا مي‌خواستم سيزدهم شوم، آنها هل دادند بيست و پنجم شدم.

من خودم رفتم به مهندس موسوي گفتم 20 سال خانه‌ نشستي هيچ كاري نكردي، حالا 13 ميليون راي گيرت آمده قدر اين 13 ميليون را بدان، مديريت‌شان كن، حتما در قدرت آينده مي‌ماني اما نمك‌نشناسي و زياده‌خواهي، او را به اين روز كشاند.

خبرنگار : سال 84 هم به كروبي همين را گفتند. او هم رفت حزب تاسيس كرد.

[مي‌خندد].


باهنر : او را رها كن. اذيت نكن...


كسي كه مي‌گويد من نيم ساعت خوابيدم رايم عوض شد.

كسي كه رييس ستادش را كرباسچي مي‌گذارد كه همه عالم مي‌دانستند به موسوي راي مي‌دهد جز خود كروبي، چنين فردي از نظر شما يك رجل سياسي است؟

و قابل دفاع است؟

من از شما تعجب مي‌كنم.
 

هیچ نظری موجود نیست: