یکشنبه، مهر ۰۶، ۱۳۹۳

تشابه امامزاده ها با قارچ ها !

                                        تشابه امامزاده ها با قارچ ها !




[[ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با معرفی سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان «زمین‌خواری» بزرگ گفته نمی‌داند به جوانان درباره افزایش چند‌برابری امامزاده‌ها چه بگوید. ]]

من به  این آقا غلامعلی بخاطر آنکه کارش را در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بخوبی انجام میدهد و بچه خوبی هست و خیلی دوستش دارم نکته ای را تذکر میدهم و گوشزد میکنم تا به جوانان بگوید و از خجالت آنها دربیاید :

غلامعلی جان , هر چند که جوانان امروزی اصلا به امام های دوازده گانه  هم فکر نمیکنند چه رسد که بخواهند در مورد زیاد شدن امامزاده ها از تو چیزی بپرسند که تو بخواهی راجع به آنها چیزی به جوانان بگوئی , معذلک برای رفع تشویش و نگرانی خودت میتوانی به جوانان بگوئی :

امامزاده ها موجوداتی هستند از دسته قارچ ها که هر کجا که دلشان بخواهد یکهو و بصورت  قلمبه در می آیند و ایجاد درآمدزائی میکنند.

تخم این امامزاده ها که بصورت هاگ میباشد توسط باد از بیابان  های سوزان عربستان که خودشان محض رضای خدا حتی یک امامزاده ندارند به سمت ایران می آید و در دهات های نمناک و تاریکی که اهالی آنجا احمق باشند جوانه میزنند و یکشبه از زمین بیرون می آیند .

و هرچه اهالی آنجا احمق تر و جاهل تر باشند آن امامزاده معجزات و کرامات بیشتری از خودشان نشان میدهد و شفای بیماران رابطه مستقیم با نفهمی و خرافاتی بودن مردم میزبان دارد .

بزرگی چتر یا گنبد و رشد نمو آن  امامزاده هم  بستگی به پدرسوخته بازی و زبانبازی و مکاری آخوند آن مکان دارد.

بسیاری از این امامزاده ها سمی هستند و سم آنها از زهر هلاهل و روغن جگر افعی هندی هم کشنده تر و مهلک تر هستند و در صورت یکبار زیارت یک امامزاده  زهرش بر روی مغز تاثیر شدیدی میگذارد و فرد مسموم قوی فکری خود را از دست میدهد و دیگر به هیچ چیز نمیتواند فکر کند!

امامزاده ها همچون دیگر قارچ ها نیازی به آبیاری  و کود ندارند و عمر آنها بستگی به خریت مردم و مستعد بودن آنها در خرافات  و کشش آنها در خدمت به آن امزاده ها دارد .

غلامعلی جان تو میتوانی این مطلب را به وزیر آموزش پرورش بدهی که در کتاب علوم پنجم ابتدائی چاپ کنند تا جوانان با خواندن آن دیگر مزاحم تو نشوند که چیزی از تو نپرسند که مثل خر در گل بمانی تا تو بتوانی به کارهای خودت برسی...

            

 

هیچ نظری موجود نیست: