دوشنبه، شهریور ۲۳، ۱۳۹۴

ادعا های مسخره فانی وزیر آموزش و پرورش

                ادعا های مسخره فانی وزیر آموزش و پرورش



در حالیکه طبق آمار رسمی بیش از ۳۰ درصد از مدارس کشور در شرایط استاندارد نیستند و ریزش سقف و دیوار و آتش گرفتن بخاری های فرسوده جان دانش آموزان را تهدید میکند و همچنین شاهد وضعیت رقت بار مدارس روستائی و عشایری میباشیم ( به عکسهای زیر دقت کنید ) و آمار ترک تحصیل سبب نگرانی در مورد آینده کشور است .

         


علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش ادعا میکند که : آماده بازگشایی 126 مدرسه در 76 کشور خارجی هستیم.


که آدم میماند دم خروس را باور کند یا قسم حضرت عباس را ...!؟


بجاست که به ایشان بگوئیم : باز کردن مدرسه در ۷۶ کشور پیشکش تان و بجای آمادگی و گنده گوئی برای اینکار , هزینه آن را صرف امنیت جان دانش آموزان داخل کشور کنید تا زیر آوار سقف کلاس جان ندهند و یا دست و صورتشان با آتش بخاری های فرسوده نسوزد و آتش نگیرند.


و خیلی خیلی بهتر است که ایشان بجای این حرفهای صدتا یه غاز به فکر آزاد ساختن معلمانی که برای رسیدن به حق قانونی خودشان اعتراض کردند و اینک در زندان بسر میبرند باشند.


همان معلم های که تنها جرمشان برگزاری تجمع سکوت و درخواست حق قانونی برای تامین معیشت خود بود .


ولی یک ادعای عجیب دیگر این وزیر و مسئول جمهوری اسلامی این است که :


[[  در داخل کشور هم میزبان اتباع بیگانه هستیم و بر اساس آخرین آمار ثبت نام‌ها بیش از 408 هزار دانش‌آموز اتباع خارجی در مدارس ما مشغول تحصیل‌اند. امسال با توجه به دستور مقام معظم رهبری تا امروز بیش از 48 هزار دانش آموز افغانی در مدارس داخلی ما ثبت نام شدند. ]] !!


منبع خبر : 
http://www.isna.ir/fa/news/94062314451/آمادگی-آموزش-و-پرورش-برای-بازگشایی-126-مدرسه


تا جائی که ما خبر داریم بدلیل خط و زبان مشترک اکثریت قریب به یقین این دانش آموزان کودکان افغانی میباشند و اگر ۴۸ هزار نفر از ۴۰۸ هزار نفر آنها افغانی هستند پس بقیه آنها کجائی هستند و مال کدام کشور ها میباشند و از کجا آمده اند ؟!


و اگر اکثرآن ۴۰۸ هزار نفر هم افغانی باشند که دیگر دلیلی برای دستور رهبری برای ثبت نام آنها وجود نداشته و ندارد که شما بخواهید با گفتن این حرف و از این طریق پاچه خواری کنید و منت رهبری را بر سر بچه های افغانی بگذارید و بخواهید حق قانونی تحصیل آنها را به رهبر نسبت دهید و آنها را مدیون رهبر بکنید !!



 

هیچ نظری موجود نیست: