شنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۹۴

ما اصلا نمیتوانیم کشور را بازار اجناس بنجل اروپائی بکنیم

     ما اصلا نمیتوانیم کشور را بازار اجناس بنجل اروپائی بکنیم



این آیتالله علم الهدی امام جمعه مشهد انگار که درایران زندگی نمیکند و جریان مسائل کشور قرار ندارد و از خبرها کاملا بی خبر است !

ایشان در خطبه های نماز جمعه این هفته خودشان پنداری از خواب زمستانی خود بیدار شدند و گفتند : 


 رویکرد مسؤولان کشور این "بود" که ما کشور را بازار اجناس بنجل غربی نمی‌کنیم اما این مساله ما را دچار اضطراب می‌کند.

(( باور کنید حتی کاظم آقا بقال و رجب سبزی فروش هم چنین تصوری ندارند و بخاطر این خیال ابلهانه دچار اضطراب نمیشوند!))


ایشان در نهایت خوش خیالی و ناآگاهی از وضعیت اقتصادی کشور و مسائل بین المللی تصور کردند که دول اروپائی در پشت مرزها با کامیونهای مالامال از جنس بنجل ! صف کشیده اند و منتظر امضای توافق نامه هستند تا بلافاصله پس از امضای توافق هجوم بیاورند و بیایند و اجناس بنجل خودشان را به ضرب و زور به بازار سالم و اسلامی تزریق کنند!


و همچنین ایشان بسیار نگران جان مردم هستند که مبادا در داخل این اجناس سرنگ های آلوده و برنج های مسموم اروپائی وارد شود و سبب مسمومیت و مرگ افراد امت همیشه در صحنه گردد !


اینجاست که باید خدمت این امام جمعه ناآگاه و نفهم عرض کرد :


که ای آقا کجای کاری ؟


مگر خبر نداری که به لطف اتاق بازرگانی ایران و چین و با درایت جناب آقای اسدالله عسگر اولادی و کاردانی علی لاریجانی , ما حالا حالاها باید همان اجناس بنجل چینی را مصرف کنیم ؟!


مرد ناحسابی اگر خواب اجناس بنجل اروپائی را دیدی خیر باشد ...


آقایان بخاطر ۲۲ میلیارد دلار ( یا یورو ) که طلب و پولهای بلوکه شده فروش نفت و گاز ایران به چین بود با قردادی که با چین بستند مجبور و موظف شدند که بجای آن ۵۰ میلیارد دلار جنس از چین بخرند و (( فاینانس )) کنند !!




جناب آقای علم الهدی تو چطور عضو مجلس خبرگان هستی و از این موضوع بی خبری ؟


یا شاید دست خودت هم در آن کاسه دراز هست و به روی خودت نمی آوری و لابد بخاطر همین از ورود اجناس بنجل اروپائی و باد کردن اجناس بنجل چینی خودتان دچار اضطراب شدید و اسهال گرفتید؟!!


یا شاید هم حواس پرتی گرفتید و همینطوری یک پرت و پلائی گفتید .


به هر حال بروید و مضطرب نباشید و خیالتان راحت باشد که ما تا مدتهای مدیدی اگر بخواهیم هم اصلا نمیتوانیم کشور را بازار اجناس بنجل اروپائی بکنیم و چنین اتفاقی نخواهد افتاد و چنین چیزی نمیشود و ما کماکان همچنان بازار اجناس بنجل چینی خواهیم ماند...


(( اون یکی دست رهبر فرزانه و عاقل جمهوری اسلامی درد نکند و چشمش روشن با این نماینده هایش ...!!))) 
   





 

هیچ نظری موجود نیست: