جمعه، شهریور ۲۷، ۱۳۹۴

بر روی آن سنگ قبر خیلی چیزها باید نوشت !

                 بر روی آن سنگ قبر خیلی چیزها باید نوشت !



هر چند که خمینی به خاطر انجمن حجتیه بشدت به آخوند ابوالقاسم خزعلی توپیده بود و علنا به او گفته بود که  : نماینده ما نباش !

اما ایشان اصلا به روی مبارک خودش نیاورد و وصیت کرد که بر روی سنگ قبرش بنویسند : ابوالقاسم خزعلی , دوستدار آیتالله خمینی !!

حالا کی داد خمینی دربیاید و خبرش کی به گوش ما برسد که محبوب حاج ابوالقاسم خان مرحوم یعنی همان خمینی گفته که : عجب سیریشی هستی تو دیگه , جون مادرت دوستدار ما هم نباش ! خدا میداند و خدا ...!


اما خدا وکیلی فقط نوشتن همین جمله ( ابوالقاسم خزعلی , دوستدار آیتالله خمینی ) کافی هست ؟


ولی ایشان در آن دنیا هم باید بدانند که شاید بر روی سنگ قبر او از کارهایش چیزی ننویسند ولی مطمئنا در تاریخ مینویسند :


ابوالقاسم خزعلی ؛ فتوا دهنده حکم اعدام حبیب الله آشوری نویسنده کتاب توحید و متهم به آمریت و فتوا در قتل های زنجیره ای ...


ابوالقاسم خزعلی ؛ کسیکه از ائمه اطهار هم برای احمدی نژاد مایه گذاشت و به دروغ گفت : «فاطمه زهرا به خواب يکی از اوليا آمده و فرموده که پسرم (رهبری) و احمدی نژاد را حمايت کنيد.»


ابوالقاسم خزعلی ؛ آخوندی شارلاتان که مدعی ارتباط با امام زمان بود و گفت : از ناحيه مقدس حضرت حجه ابن الحسن المهدی پيامی برای من آورده اند که مکلف هستم از احمدی نژاد دفاع کنم...


ابوالقاسم خزعلی ؛ آخوندی که بخاطر تاسیس بنیاد غدیر ادعای معراج در خواب را کرد و گفت :   «شبی در خواب دیدم که در آسمان چهارم بودم و می‌خواستم بالاتر بروم که امام رضا دستور داد خزعلی را برگردانید هنوز در دنیا کار دارد. پس از این خواب بنا نهادن این بنیاد را پی گیری نمودم.»


ابوالقاسم خزعلی , آخوندی ایران ستیز که می گفت : «عید نوروز، عید درختان است، عید بزرگ ایرانیان باید عید غدیر باشد»


ابوالقاسم خزعلی ؛ آخوند زن ستیزی که بارها گفت : کاری کنید که زنان رئیس جمهور نشوند...


ابوالقاسم خزعلی ؛ آخوندی که با خانواده در کار خرید و فروش خاک سرخ جزیره هرمز بوده اند و پسر بظاهر متمردش مهدی هم گفت : در فروش خاک سرخ هرمزگان پای سپاه و برخی روحانیون دیگر در میان است.


(( در گزارش مشهور «عباس پالیزدار» در اردیبهشت 87 که اسامی آقازاده های فاسد به میان آمد، شایعاتی درباره خزعلی و فرزندانش هم مطرح شد. پالیزدار را بازداشت کردند. خودش گفته است علت مهم بازداشت، افشاگری علیه خزعلی بود. با این حال، این تازگی نداشت؛ سال ها پیش وقتی خزعلی در شورای نگهبان بود، زیست اشرافی او دردسرساز شد: «در منزلی زندگی می کردم که 6 طبقه بود... تصور می‌کردند خزعلی از ساده زیستی فاصله گرفته و حتی نیامدند سوال کنند. از این جهت بود که بنا شد من دیگر در شورای نگهبان نباشم.» ایران وایر ))


البته تنها کرامت و درستی ابوالقاسم خزعلی در این خواسته و دعای ایشان بوده که در بستر بیماری  به خبرگزاری «فارس» گفت: «اگر آقای هاشمی بخواهد روی کار بیاید، من بمیرم و زمان ایشان را نبینم.»


که دیدیم مستجاب شد و به حقیقت پیوست !

هر چند که بر روی سنگ قبر او چیزی ننویسند ولی شاید در آینده مطالب جالب تر و مهمتری از ابوالقاسم خزعلی و آقا زاده هایش آشکار شود و در تاریخ بنویسند. 


(( در ضمن اینطور که بویش می آید احمد جنتی هم باید آماده باشد !))  
 



 

هیچ نظری موجود نیست: