سه‌شنبه، شهریور ۱۰، ۱۳۹۴

باید قبول کنیم که دیگر بر روی زمین انسانی نیست و انسانیتی وجود ندارد .

       باید قبول کنیم که دیگر بر روی زمین انسانی نیست و انسانیتی وجود ندارد .


بدون شک با دیدن این عکس و با وجود این رفتار و واکنش نظاره کردن تمام مردم جهان به این کارها و سکوت در مقابل آن , ما دیگر انسان نیستیم و نمیتوانیم مدعی انسانیت باشیم .

ما ( تمام مردم جهان ) حتی نمیتوانیم مدعی حیوان بودن باشیم چرا که هیچ حیوانی نیز با همنوع خودش چنین کاری نمیکند.


جالب اینجاست که این جنایات به نام دین و مذهب صورت میگیرد در حالیکه تمام معتقدان و گوسپندان ادیان ابراهیمی ( اسلام + یهودی +  مسیحی ) در مقابل آن سکوت کردند و فقط نظاره گر آن هستند .


درسازمان ملل را ببندید و  گل بگیرید و اعضاء و سران آنرا به طویله بفرستید ...


سازمان حقوق بشر را منحل کنید وسران و مدعیان دفاع از آن را به گا ری ببندید...


سران آمریکا و ترکیه و عراق و ایران و عربستان و کشورهای منطقه را بپای میز محاکمه بکشید و بر روی آنها تف کنید ...


مفتی ها و ملا ها و شیوخ و کشیش ها و خاخام ها را از لانه هایشان بیرون بکشید و آن لباسهای فریب و حقه بازی شیطان را از تنشان بدر آورید و در بیابان رهایشان کنید که تمام این بلایا از گور آنها برمیخیزد و تمام این جنایات به فرمان و جهل و کوته اندیشی آنها صورت میگیرد.


باید تمام مساجد و کلیسا ها و کنشت ها و معابد را از لوث وجود منحوس و پلید آنها پاک کنیم و تمام مظاهر دین و دینداری را از بین ببریم که هر چه از آنها برآمده و کردند جز دروغ و جنگ و کشتار و قتل و جنایت و فریب و نیرنگ و پلیدی و پلشتی نبوده و نیست و نخواهد بود .


هزاران سال است که دروغ میگویند و فریب میدهند و میدزدند و جنایت میکنند و مشتی ابله ,نفهم هم میگویند به اینها نگاه نکنید و اینها را به پای اسلام و یهود و مسیحیت نگذارید !


ننگ بر شما که جز دروغ هیچ نمیگویید ...


نفرین بر شما که جز دزدی و جنایت نمیکنید و بلد نیستید ...


پس به حساب چه کسی بگذاریم ؟


به پای کدام دین بنویسیم و از کدام خدا بپرسیم ؟


مگر غیر از این است که از بدو پیدایش خودشان فقط آدم کشتند و ویران کردند و سوزاندند و آه و اشک و خون و ناله برجای گذاشتند ؟


کدام یک از این ادیان ابراهیمی توانسته در طول وجود خودش  ده سال , فقط ده سال به پیروان و طرفداران خودش صلح و آرامش و امنیت و آسایش بدهد و بسازد و بیاورد و ایجاد کند ؟


سرتاسر تاریخ این ادیان شیطانی فقط از مرگ و کشتار و بریدن و سوزاندن و قطع کردن و به اسارت گرفتن گفته و نوشته ...


آیا یک خاخام سراغ دارید که برای بشریت کاری مفید کرده باشد ؟


آیا یک کشیش یا اسقف میشناسید که داروئی کشف کرده باشد تا درد مردم را التیام دهد ؟


آیا یک آخوند یا مفتی دیده اید که وسیله برای پیشرفت علم بسازد و قدمی در راه اعتلای دانش برداشته باشد ؟


دنیا را باید از وجود پلشت و پلید و ناپاک همه آنها و افکارشان پاک نمود تا بار دیگر دنیا رنگ آرامش را بخود ببیند , تا  دیگر شاهد این جنایت ها و سبعیت ها نباشیم تا  دمی فارغ از دین و خدا و از ترس جهنم و خیال بهشت و احکام مسخره آنها بیاسائیم و به زندگی و به امروز خود بیندیشیم و بجای مسلمان و یهودی و مسیحی و دیندار بودن انسان باشیم و همانند یک انسان رفتار کنیم و باشیم . 


  داعش این مردان عراقی را زنده زنده و با دستان و پاهای بسته آنقدر در آتش سوزاند که از بدن این افراد چیزی جز کمی استخوان باقی نماند.
 

 

هیچ نظری موجود نیست: