پنجشنبه، شهریور ۱۹، ۱۳۹۴

ساماندهی گشتاپوی جمهوری اسلامی در تیم های ده نفره

        ساماندهی گشتاپوی جمهوری اسلامی در تیم های ده نفره

        

به گزارش ایرنا - سیدمهدی امینی معاون تشکلهای مردمی ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر گفت: با تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، جذب و سازماندهی گروه های 10 نفره امر به معروف و نهی از منکر برای تذکر زبانی (شما بخوانید همان بازجويی خیابانی) آغاز شده است.

این حرکت جمهوری اسلامی انسان را به یاد تشکیل و  ایجاد S -A  ( هسته اولیه و همان پدر SS و گشتاپو در آلمان نازی ) توسط هیتلر , که یک گروه شبه نظامی برای مهار و سرکوب مخالفان بود می اندازد و جالب اینجاست که اعضای ناهیان منکر و آمران به معروف نیز همانند اعضای اس آ S -A بیشتر از قشر و طبقه ضعیف و بیسواد و از همان اراذل و اوباش تشکیل شده است !!


      

همه ما میدانیم که بامبول امر به معروف و نهی از منکر دنبک و دستکی برای مشغول کردن و فعال نگهداشتن نیروهای بسیجی و در اصل بهانه ای برای تشکیل یک گروه شبه نظامی برای سرکوب مخالفان و مردم میباشد.

زیرا در مملکتی که پلیس و نیروی انتظامی یکی از قدرتمندترین نهادهای آن باشد و ادعای تامین امنیت جامعه را میکند و قانونا مسئولیت جامعه با آنها هست , پس هرگونه فعالیتی برای حفظ نظم و امنیت و اصلاح جامعه نیز بعهده این نهاد و تحت نظارت قانون خواهد بود , مگر...


مگر آنکه حکومت بخواهد برای سرکوب مخالفان و مردم از امکاناتی فراقانونی استفاده کند , و این درست همانند همان کاری میباشد که حزب نازی و هیتلر با تشکیل گروه شبه نظامی  اس آ S -A برای حفظ قدرت خود کرد.


           


و همچنین 

[[ اس اس و به طبع آن گشتاپو در آغاز همانند پلیس زیر نظر وزارت کشور فعالیت می‌کرد. در سال ۱۹۳۶ در پی لایحه‌ای که در مجلس آن زمان آلمان تصویب شد، گشتاپو از رعایت تمامی قوانین موجود معاف می‌شد. هر کسی که کارت گشتاپو را به همراه داشت می‌توانست در هر کاری دخالت کند و هیچ دادگاهی شکایت علیه افراد این سازمان را نمی‌پذیرفت.[۱] ویکیپدیا ]]

و جالب اینجاست که  همه ما هم بنابر تجربه بخوبی میدانیم که این  بسیجیان و این گروه های ده نفره لباس شخصی نیز در هر کاری دخالت میکنند و از تمامی قوانین نیز معاف میباشند و هیچکدام از آنها نه تابحال دادگاهی شدند و نه دادگاهی خواهند شد ! 

     


و بد نیست بدانیم که :
[[ در دوره رایش سوم زنان در رژیمی می‌زیستن که آنان را در نقشهای مادر و همسر تعریف کرده آن‌ها را از همهٔ موقعیتهای دارای مسئولیت خصوصاً در حوزه سیاسی و دانشگاهی محروم می‌کرد نتیجتاً ماگدا گوبلز در ۱۹۳۳ اعلام کرد: «زنان آلمان از سه حرفه محروم اند: ارتش، مانند هرجای دیگر دنیا؛ دولت و قضا. اگر یک دختر آلمانی باید بین شغل و ازدواج باید انتخاب کند، او همواره تشویق خواهد شد که ازدواج را برگزیند چرا که برای زن این بهترین است». [۲] ویکیپدیا ]] 

 
که کنترل و نظارت و سرکوب زنان بخاطر این سیاست حزب نازی هم بعهده همین گروه  اس آ S -A و سپس SS و گشتاپو بود که این هم درست مثل کار همین برادران است که به بهانه بد حجابی و بی حجابی و خانه نشین کردن زنان ایرانی گروه های ده نفره سرکوب تشکیل داده اند!


هر چند که :
[[ گشتاپو بازوی اجرایی آلمان در بحث امنیت داخلی و ضد جاسوسی بوده تحت فرمان اِس اِس به سرکوب مخالفین و مبارزه با جاسوسان می‌پرداخت. این سازمان در سال ۱۹۳۳ به دستور هیتلر و از میان درس‌خواندگان و نیروهای امنیتی جمهوری وایمار تشکیل شد.[۱] گشتاپو با اینکه سازمانی در ظاهر مخوف بود ولی این تصویر ترسناک بیشتر به وسیله تبلیغات مطبوعات آلمان برای ایجاد ترس در دل مخالفان حکومت ایجاد شده بود. ویکیپدیا ]]


اما همانطور که آخر و عاقبت تلخ و دردناک و وحشت انگیز مزدوران و عمال حزب نازی و گشتاپو را در پایان جنگ جهانی دوم دیدیم و حقارت و ذلت سران و بانیان و گردانندگان آن را هم در دادگاه نورنبرگ مشاهده کردیم , حال باید ببینیم که این برادران هم فکر آخر و عاقبت شوم اینکار را کردند و سرانجام این کارها را میدانند ؟!


یا آنکه برق قدرت و مال و منال و پست و منصب چنان چشم های آنها را کور کرده که هیچ نمیبینند و صدایش چنان گوش هایشان را کر کرده که هیچ صدائی را نمیشنوند...!!؟ 


        
      

 


هیچ نظری موجود نیست: