دوشنبه، شهریور ۲۳، ۱۳۹۴

باید قبول کنیم که ایراد اصلی از خود اسلام و تعلیمات اسلام است

 باید قبول کنیم که ایراد اصلی از خود اسلام و تعلیمات اسلام است



هر چند که بسیاری از مدعیان مسلمانی معتقدند که اسلام دین صلح و مهربانی و انسانیت میباشد و در اینباره دستورات بسیاری دارد و اگر ایرادی هم باشد از مبلغان و حاکمین و مدعیان مسلمانی میباشد.

ولی در یک جمعبندی کلی از رفتار ها و واکنش های مسلمانان و کشورهای اسلامی میبینیم که تنها چیزی که در میان آنها وجود ندارد همانا صلح و مهربانی و انسانیت میباشد.


و رفتار اخیر کشورهای ثروتمند مسلمان با آوارگان و پناهجویان سوری و عراقی و فلسطینی که اتفاقا هم کیش و و هم نژاد و هم زبان آنها میباشند کاملا بر این اصل که این جماعت در مورد دین خود اغراق میکنند صحه میگذارد.


و به عینه میبینیم که حکومت و مردم این کشورها از تنها چیزی که بوئی نبرده اند و کاملا فاقد آن میباشند همانا انسانیت و ترحم و مهربانی هست و بس !


تا جاییکه داد خودشان هم به هوا برخاسته و روزنامه ی المنار فلسطین چهاردهم شهریور در گزارشی به قلم «فهد الخیطان» با عنوان «چرا کشورهای عربی ثروتمند درهای خود را به روی پناهجویان سوریه نمی گشایند»؟


به نوشته ی المنار، تصویرهای وحشتناک هزاران پناهجو و به ویژه کودکان سوری که آب دریا آنان را در کام خود فرو برده وجدان جهانی را جریحه دار کرد و سبب شد سوال یاد شده بارها تکرار شود. 


  

نکته بسیار جالب و حائز اهمیت در این مطلب این میباشد که این پناهجویان بدبخت و این آوارگان بیچاره بخاطر ظلم و جنایت مسیحیان و یهودی ها و بوده ها و بهائی ها و زردشتی ها به این روز نیفتادند بلکه از دست کسانی فرار میکنند که خود آنها ادعای مسلمانی میکنند و میخواهند احکام همان اسلام را برایشان حاکم کنند !!


لطفا رگ گردن هایتان بیرون نزند و چشمهای خود را ندرانید و قبل از باز کردن دهان خود و مورد التفات قرار دادن بنده به عطوفت و رحم اسلامی خودتان و توهین و فحش دادن بیائید برای یکبار هم که مثل آدم رفتار کنید و خودتان با وجدان و شرافت و انسانیت قضاوت بنمائید که :


هم دینان و همزبانان مسلمان شما از دست یکسری دیگر از همکیشان مسلمان شما و یا رئیس جمهور مسلمان کشور خودشان آواره کوه و بیابان و دریا شدند و همه شما هم در اخبار تصویر روزگار و حال رقت بار آنها را میبینید و مشاهده میکنید که چگونه کودکان بیگناه مسلمان هم کیش خودتان در بیابانها از تشنگی جان میدهند و یا در دریاها غرق میشوند و میمیرند ...


حال بیائیم و حرف شما را در مورد آدم نبودن رئیس جمهور و یا دروغ بودن مسلمانی همان مسلمانانی که با پرچم الله و اکبر و محمد رسول الله سبب این جنایات شدند را قبول کنیم و بپذیریم , در مقابل این بی تفاوتی و واکنش دیگر هم کیشان و هم دینان خودتان چه جوابی دارید که بدهید ؟!!


آیا ننگ نمیکنید و شرم ندارید که مسیحیان باید دل به حال آنها بسوزانند و از ترحم و و صدقه سر از هم کیشان شما استقبال کنند و جان آنها را نجات بدهند و به آنها آب و غذا و سرپناه بدهند ؟!!


و اگر استثنائی هم وجود داشته باشد مثل اردن که پذیرای یک میلیون از آن بدبخت ها شد که باز آنهم به تصور شما همان ملک عبدالله که از تخم و ترکه معاویه و ابوسفیان هست و مسلمان نیست و همان سفیانی میباشد که بر علیه امام زمان شما خروج میکند سبب خیر شده و جان آنها را نجات داده است !!


بابا , کشور مسلمان , آواره مسلمان , آواره کننده مسلمان , پناهجو مسلمان , کشته شده مسلمان , بدبخت مسلمان , بی تفاوت مسلمان , فقط نظاره گر مسلمان , جنگ در میان مسلمان , همه درد و بدبختی و وحشیگری و قتل و کشتار از مسلمان و در کشورهای مسلمان و اسلامی هست و ...


آنوقت شما چطور رویتان میشود که بگوئید : اسلام دین صلح و رأفت و مهربانی و نوعدوستی هست ؟

شما با چه روئی میگوئید که اگر ایرادی هم باشد از آدم ها هست ؟


مگر همه آنها مسلمان نیستند و ادعا نمیکنند که اسلام خوب است ؟


ایهاالناس شما بگوئید : مگر میشود که اسلام خوب باشد ولی همه مسلمانان بد و همه آنها ایراد داشته باشند؟؟!






 

هیچ نظری موجود نیست: