شنبه، شهریور ۱۴، ۱۳۹۴

دینی که خرید و فروش انسان در آن آزاد و خوب ولی دیدن موی زنان درآن ممنوع و بد است !

 دینی که خرید و فروش انسان در آن آزاد و خوب ولی دیدن موی زنان درآن ممنوع و بد است !

          

        (( یا دلایل مسلمانان برای تطهیر برده داری !))

یکی از مسائل لاینحل و بسیار عجیب و متضاد و متناقض در دین اسلام که شعارش (برابری تمام بندگان در مقابل الله ) است کار بسیار شرم آور برده داری میباشد.


یعنی , دینی که مدعی است همه در مقابل الله یکسان هستند , خرید و فروش انسان به اسم برده و بنده و کنیز و غلام را نه تنها نفی نکرده بلکه با احمق تصور نمودن انسانها آنرا نادیده گرفته و این کار شرم آور را آزاد گذاشته ...


حال ببینید منطق مسلمانانی که میخواهند بر روی این ننگ ماله بکشند و خودشان را خر کنند و سر خودشان را کلاه  بگذارند چیست ؟


و چطور این اشخاص با زشت ترین و بی شرمانه ترین و پلیدترین و کثیف ترین کاری که انسان میتواند انجام بدهد کنار می آیند و آنرا برای خودشان حلاجی میکنند ولی تحمل بیرون زدن چند تار موی زنان از زیر روسری را ندارند و آنرا توهین به دین و بر علیه دستور خدائی میدانند که به آنها اجازه داده انسان را همانند چارپایان و کالا معامله بنمایند و با ضرب و وزور و خشونت میخواهند دستور چنین خدای احمق و ضد بشری را در جامعه اجرا کنند !!


باشد که این افراد کمی بیشتر به آنچه آنها را مسخ کرده و از آنها یک ابله ساخته  وبه آنچه باور دارند و آنچه میکنند فکر کنند ...


حال به استدلال های سخیف و شرم آور این بد مسلمان ماله کش که همان حرف آخوند ها میباشد دقت کنید :
   
 
چند نکته در مورد برده داری در اسلام

1_در خصوص برده داری بیش از هر چیز لازم است وضعیت این فرهنگ در جوامع آن روز مد نظر قرار گیرد.در واقع ما با یک عادت اشتباه و نادرست مواجه نیستیم.بلکه با یک ساختار پیچیده اجتماعی مواجهیم که در همه اجزا و تار و پود جامعه راه یافته, اقتصاد و فرهنگ و معیشت و دیگر ارکان جامعه با آن در هم تنیده است.تا 150 سال پیش بردگان جزء جدایی ناپذیر بسیاری از جوامع پیشرفته بود.مسلما این مساله در 1400سال پیش بسیار عمیقتر و ریشه ای تر در جامعه استقرار داشت.طبیعی است که اسلام نمیتوانست با این موضوع انقلابی برخورد نماید.
 
(( این شخص درست همان فرهنگ اعراب را فرهنگ تمام دنیا تصور کرده در حالیکه میدانیم در ایران چنین عمل زشتی نبوده و ایرانیان برده داری نمیکردند... ))

بنابراین اینکه اسلام  مثلا در مورد شراب انقلابی برخورد کرده و آنرا ممنوع کرده و برده داری  را نه , به این معنی نیست که اسلام با برده داری موافق بوده یااین موضوع برای اسلام اهمیتی نداشته.در واقع با اندکی تامل می توان دریافت که راهکارهای اسلام منطقی ترین شیوه در مسیر از بین بردن این فرهنگ غلط بوده است.
 
(( این چه خدا و چه دینی هست که برای سلامتی انسانها شراب را ممنوع کرده ولی یک ارباب را آزاد گذاشته تا یک انسان را بنام غلام و کنیز خود را تا حد مرگ با تازیانه بزند و ادب کند ؟؟!
و محمد از چه چیز میترسیده و حساب میبرده که جرات لغو این گناه بزرگ را پیدا نکرده است ؟ ))

2-وقتی از برده داری در اسلام صحبت می شود نباید ماجرای اسپارتاکوس یا داستان کلبه عموتام را بخاطر آورد.اگر اسلام نتوانست برده داری را ممنوع کند در عوض چنان انسانیتی را نسبت به بردگان توصیه کرد که در جامعه اسلامی برده بمثابه عضو خانواده تلقی میشد.پیغمبر اسلام آن کس را که بنده خویش را بزند از بدترین مردم خواندو توصیه کرد که بندگان خویش را بنده (=عبد) خویش نخوانید مرد جوان (=فتی) بخوانید.
 
(( عجب لطفی کرده اسلام , آزادی را که بزرگترین و با ارزشترین نعمت است را از انسان گرفته تا او را عضو خانواده کسانی کند که با او هیچ نسبتی ندارند و سفارش کرده به آنها برده نگویید بلکه خرشان کنید تا نفهمند که بنده و برده هستند ؟!! ))

پیغمبر اسلام با این جمله خود که بدترین مردم آن است که مردم را می فروشد(شر الناس من باع الناس) مخالفت اسلام را با تجارت برده علنی کرد.
 
(( این پیامبر اسلام شما یک چیزیش میشده , که این حرف را زده ولی این کار را ممنوع نکرده ...! ))

در عمل نیز محمد (ص) پیروانش را به آزاد ساختن بردگان تشویق می کرد.کما اینکه در مدت کوتاهی از بعثت پیامبر,بردگانی چون عمار,یاسر,بلال حبشی,هلال حبشی,ابوفهیره و کنیزانی چون لبینه,زنیره,نهدیه و ام عبیس آزاد گشتند.
 
(( خیلی بلاهت میخواهد که آدم پول بدهد و انسانی را مانند گاو و الاغ بخرد و بعد بخواهد بخاطر خدا هر وقت که عشقش کشید و دلش خواست او را آزاد کند ! ))

پیامبر اسلام حتی در آخرین لحظات عمر شریفش امت خود را نسبت به کنیزان سفارش کرد,
(شما را سفارش می کنم در مورد نماز و زکات و درمور د کنیزان خویش ,مسند احمد) .
 
(( در مورد اثبات این مطلب خود صاحب نوشته از قرآن که بر این عمل صحه گذاشته و آنرا تائید نموده مدرک و سند آورده و زحمت ما را کم نموده ... ))

3-قرآن کریم کفاره بعضی از گناهان را آزادی برده قرار داده است:

-هر کس مومنی را بخطا بکشد بر اوست که (بکفاره) برده مومنی را آزاد کند.(نساء92)

_نیز نگاه کنید به سوره مجادله آیه 3 و مایده 89

سوره بلد 12-13:چه دانستی که عقبه صراط چیست؟سبب رهایی از گردنه صراط آزاد کردن بنده است.

آیا با این اوصاف می توان شانه ها را از روی بی اعتنایی بالا انداخت و بی پروا گفت اسلام دین برده داری است؟

کدام محقق بی غرضی  می تواند اینهمه تلاش برای ریشه کنی این موضوع را نبیند ؟
 
((  کدام آدم با وجدان و باشرف و عاقلی هست که حماقت و وقاحت این شخص را ببیند و بخواند و از این بیشرمی متأثر نگردد ؟؟؟! ))




1


هیچ نظری موجود نیست: