پنجشنبه، مهر ۰۲، ۱۳۹۴

حجت الاسلام والمسلمین ولید امیر علی پوتین ! ( طنز )

          حجت الاسلام والمسلمین ولید امیر علی پوتین ! ( طنز )
 




به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری کردار نیک , حجت الاسلام والمسلمین «ولید امیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه دیروز بزرگترین مسجد اروپا را در مسکو، پایتخت روسیه افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار ما , حجت الاسلام والمسلمین ولیدامیرعلی ( همان ولادیمیر ) پوتین در حضور محمود عباس رئیس دولت فلسطین و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با خواندن آیاتی چند از کلام المجید (( که با مرحبا مرحبا گفتن حضار همراه بود)) آیه این سوره را با تقلید از صوت صمد عبدالباسط قاری بزرگ قرآن تلاوت کرد ((  کنون حکایت گربه زاهد باز خوانا ...))  که جمعیت بسیار حال کردند و رجب طیب اردوغان هم خیلی خر کیف شد و محمود عباس هم یک اسکناس صد دلاری از پولها و دلارهای اهدائی جمهوری اسلامی را به رسم شاباش لای عمامه پوتین گذاشت .




برخی از تماشا چیان ادعا میکردند که در لحظه تلاوت قرآن از راه دور یک هاله نور خیلی گنده در اطراف  سر و عمامه پوتین دیده میشد , محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری مطرود و منفور سابق جمهوری اسلامی هنوز در اینمورد اظهار نظری نکرده است .


حجت الاسلام والمسلمین ولید امیر علی پوتین در خطبه های  پیش از افتتاح مسجد بزرگ مسکو با توجه به پرواز پهپاد های روسی و حضور نظامیان روسی در کشور دوست و همسایه خودشان سوریه و بمباران مردم آن کشور از نقش گروه داعش در بدنام کردن اسلام و مسلمین انتقاد کرد و آنرا توطئه استکبار جهانی به سرکردگی اسرائیل غاصب خواند وچند مشت محکم حواله دهان و چانه و زیر شکم دشمنان اسلام نمود و فحش هائی به آنها داد که سید علی خامنه ای هرگونه آشنائی خود را با او تکذیب کرد.


حجت الاسلام والمسلمین پوتین در پاسخ به سوال خبرنگار یکی از خبرگزاری های استکبار در مورد پرداخت هزینه ۱۷۰ میلیون دلاری این مسجد توسط آیتالله ها جنتی و صافی گلپایگانی و نوری همدانی و مرحوم خزعلی و چند تا دیگه از آخوندا , جان مادرش را قسم خورد که که ۱۹ هزار متر زمین این مسجد مال وقفی حاج سرگئی بلاروفسکی مسکو آبادی میباشد.


حجت الاسلام والمسلمین پوتین به سوال خبرنگار ما در مورد غیبت و نبودن حتی یک آخوند از حکام نظام جمهوری اسلامی (( با وجود این حجم عظیم مبادلات اقتصادی و نظامی و سیاسی این کشور با آخوند های جمهوری اسلامی )) هیچ پاسخی نداد و اول چشم غره ای به خبرنگار ما رفت و بعد به زیر شکمش نگاه کرد و به آنجاش اشاره ظریفی کرد...!
           


          

اما خبرنگار ما که از دوستی های این حجت الاسلام تازه به دوران رسیده با آخوندهای کشور همسایه ایران خبر داشت و در حالیکه یاد عکس های دسته جمعی و تعریف های صدتا یه غاز پوتین از رهبر عظمای انقلاب در سفرش به ایران افتاده بود با سماجت از حجت الاسلام پوتین پرسید :

حاج آقای پوتین , چه جوریاست ؟


دو لا پهنا فرو کردن ها تو و بدبختی هات و تحریم هات با ماست و بخور و بخور هات با عباس انتقالی و رجب ترکه هست ؟؟! 


آقای پوتین یعنی شما به رجب اردوغان بیشتر از سید علی خامنه ای تسلیحات دست دوم و تجهیزات بنجل غالب کردید ؟!


یعنی خیر محمود عباس از محمود احمدی نژاد هم به شما و کشورتان بیشتر بود که او را داخل آدم حساب نکردی و در این مراسم دعوت نکردی ؟


                 

یعنی حسن روحانی که تازه با شما چند قراداد میلیاردی و سند اجاره هواپیمای مسافر بری شما را به دو برابر قیمت هواپیماها ها امضا کرده و آخوند هم هست  , آدم نبو...


که در اینجا با اشاره ابروی حجت الاسلام پوتین دو تن از برادران و سربازان گمنام کا گ ب KGB جلوی دهن خبرنگار ما را گرفتند و او را کشان کشان به زیر زمین مسجد تازه تاسیس مسکو بردند ...


خبر ها حاکی از آن است به فتوای حجت الاسلام ولید امیر علی پوتین در طی فتوائی  ((که تاکید داشت مبادا این خبر به گوش آخوندهای نظام اسلامی ایران برسد )) کار فرستادن پیشنماز و بابا مسجدی و امام جماعت و گرفتن خمس و زکات و درآمدهای موقوفه مسجد بزرگ مسکو را به محمود عباس و رجب اردوغان محول کرده و این دونفر حتی در هنگام نماز جماعت افتتاحیه مسجد بزرگ نمیتوانستند خوشحالی خودشان را پنهان کنند و در حین خواندن نماز هم بشکن میزدند و هم قر میدادند و از کون کیف بودند ...


حال عمومی خبرنگار ما هم رضایت بخش اعلام شده و قرار است دادگاه او در ایران به قضاوت قاضی مقیسه برگزار شود !! 



 
  عکس خبر: پوتین بزرگ‌ترین مسجد اروپا را افتتاح کرد
منبع :  
http://www.presstv.ir/DetailFa/2015/09/23/430381/Moscow-Grand-Mosque 

هیچ نظری موجود نیست: