چهارشنبه، مهر ۰۸، ۱۳۹۴

باز هم این (( جواد )) دسته گل به آب داد !

                                        باز هم این (( جواد )) دسته گل به آب داد !



باور کنید من تازه داره از این  ممد جواد (( ظریف خودمون )) خوشم میاد...!

و در مورد او یک کشف بزرگ هم کردم !!


بزارید رک و روراست بگم و حرفو نپیچونم و درست همونطوری که فکر میکنم بنویسم :


خدمت شما عرض کنم که شاید خیلی ها فکر میکنند که این بابا  , یه بچه قرتی و سوسولی هست که امریکا درس خونده و درست مثل فامیلی اش ( ظریف ) مریف هست که دستمال گردن میبنده و پیپ میکشه و ریش بزی میزاره و ادب و کلاس و فهم و شعور داره و میدونه که تو یه مجلس خارجکی چطور کم نیاره و مثل بقیه که تا کارشون تموم میشه  و میرن میچپند تو هتل و اتاق شون و و جانماز شون را پهن میکنند و بحارالانوار و دعای توسل میخونند و زیر چشمی تلویزیون نگاه میکنند , نباشه و تیپ بزنه و بره با وزیر امور خارجه امریکا بغل رودخونه قدم بزنه و کلاس بزاره ...


که یعنی , بع----له ماهم میتونیم و بلدیم و اینا ...


ولی به ارواح خاک آقا , به جون تمام نماینده های مجلس و دور از جون شما , همین جواد , همین ممد جواد ظریف و لطیف , یه خایه داره آاااان ...اینقدر ...


(( لطفا اجازه بدید همین جا قد و قواره و سایز و اندازه اش را دقیق ذکر کنم که مثل آقا جلال ( جلال آل احمد خودمون ) که با ماشین آریاش و رفیقاش رفت قم پیش خمینی و وقتی  از پیش آقا برگشت نرسیده به سر کوچه به رفیقاش که تو ماشین بودن داد زد و گفت : بابا این خمینی خایه داره هاااا و دستش را اینجوری نشون داد...


که همه گفتند منظورش هندونه بوده.. ,


ولی چون بغیر از آقا جلال هیچکس موفق به دیدن خایه های آقا نشد , هنوز بین علما واستادان و حوزه و دانشگاه اختلاف وجود داره که هندونه اش محبوبی بوده یا معمولی ...!


توش حرف درنیاد و اخلافی به وجود نیاد !

بنابراین اندازه درست این آقا جواد ما , چیزی از گریپ فروت بزرگتر و از دارابی یه هوا کوچکتر هست و فرمش به کمبوزه میره و خوش حالته ...))




باری میگفتم...., 


خدائی همین جواد , هم خیلی رو داره و کم نمیاره و هم خیلی با وجود و با خایه هست , یعنی یه چیزی تو مایه همین احمدی نژاد ولی احمدی نژادی که قانون سوم نیوتون برش اعمال  و روش پیاده شده...!

[[ خدمت دوستانی که قانون سوم نیوتون را یادشون رفته : "هر عملی را عکس العملی است؛ مساوی آن و در جهت خلاف آن ."  ]]


یادتونه سر همین قدم زدن جواد با اون پاروی نونوائی , جان کری این علماء و فضحها  و مراجع و نماینده های مجلس و سرداران سپاه و هیئت سوپورهای دولقوز آباد و اعضای محترم انجمن ساماندهی علافان روستاها و ...چه الم شنگه ای بپا کردند و چه قشقرقی راه انداختند؟!


یعنی قسم نمیخورم ولی باور کنید هر کی دیگه جای این ممد جواد بود خدا شاهده اگر اسم جان کری را تو خواب میشنید سرتا پاش کهیر میزد و آنفولانزای مرغی میگرفت...


آقایون ارواح شکمشون به اصطلاح چنون سخت گرفتند که همه گوشی بیاد  دستشون ....که دیدیم .زرشک !


همین آقا ظریفه , همه ..., یعنی کل الاجمعین همه اینها رو به تخم پسرش ( مال خودش که جای خود داره ...) هم نگرفت و اینبار رفت و صاف با رئیسشون دست داد و ماچ و بوسه و خوش و بش کرد!! ابل اخااااا و یا ابل ادااااا .....!!




حالا از کت و کلاه و چفیه ننداختن و خط ریش و پست های فیسبوکش چیزی نمیگم !


نه ....خدائی نه ... خودتون یه نگاه به همین حسن , حسن فریدون که به اصطلاح رئیسش هم هست بندازید , یواشکی میره بالا منبر و یه تیکه به جناح اینوری میندازه و یا دوتا بار برادران دزد سپاهی میکنه و تا داد دوتاشون درمیاد آقا در میره و یه هفته اصلا پیداش نمیشه و دیگه اون حرف یادش میره و اصلا سراغ اون حرف نمیره و بعد اینور واونور میشینه انقلت میاره و و کی بود , کی گفت , من نبودم راه میندازه و خلاص ...


ولی این جواد, بله همین ممد جواد را که جیگولو فرض میکنید , خدائی رو شو و جیگرشو دیدید؟


دیدید چجوری با یه حرکت دهن همشونو از دم صاف کرد ؟!


هر چی بهش گفتند و عر کشیدند و توهین کردند فقط تو مجلس نشست و دستش را زد زیر چونه و یه لنگه ابرو را هم داد بالا و بر و بر نگاهشون کرد و هیچی نگفت و نگفت و آخرش هم اینجوری رفت و چنون گذاشت تو قابلمه شون که انگاری نفسشون در نمیاد...




یکی هم نیست به گاگول های دلواپس بگه :


خوب چشمتون کور و دندتون هم نرم ...تا شما باشید یه ظریف را به وزارت امور خارجه نرسانید و بهش رای اعتماد ندید !

برای شما ها ظریف بدرد نمیخوره بدبخت ها ...


شما باید یکی بنام ضخیم , کلفت , درشت , بیریخت , دشوار , پت و پهن , ناهموار , زبر , ...., گیر بیارید و این جوریش هست که بدردتون میخوره و راست کار شماست!!


شما باید میگشتید و یکی رو پیدا میکردید که فامیلی اش بدرد کارتون بخوره مثلا , بعنوان نمونه  همین رسائی همکارتون , خدائی یکدقیقه بزاریش تو آفتاب , قیافه اش خرچنگ قورباغه میشه و راه میفته ... ولی ببینید ماشالله هزار باریکلا چه صدای رسائی داره یک تنه و احمقانه و بدون فکر عواقبش , همه حرف شما را مثل بلندگو میزنه و رسا میگه ...!


یا اون کوچک زاده که واقعا حقارت و پستی و کوچکی از ریخت و قیافه اش میباره و شما کلکها هم هندونه دادید زیر بغلش و آقا توهم گنده گوز شدن برش داشته و با این همه کوچکی ادای بزرگ ها و لاتها رو تو صحن علنی مجلس در میاره ...!


نه , خدائی آخه مگه یه ظریف میتونه اون افکار احمقانه ای را که شما تو سرتون هست و توقع دارید براتون اجرا بکنه ؟؟!


اصلا وایستیین ببینم شما ؛ 


 اگه نمیشناختینش که غلط کردید بهش رای اعتماد دادید ...


و اگر هم میشناختین که باز هم غلط میکنید عرعر راه میندازین و حرف مفت میزنید !!


بدبختهای نفهم , اگر کمی دقت کنید میبینید که همین جواد چه خدمتی بهتون کرده و چه حالی بهتون داده ...!!؟


شما چنون غرق حادثه منا و کشته شدن حاجی ها و توهین به عربستانی ها شدید که داشتید از حالت دلواپسان به حالت دلمردگان رسیدید و تغییر کاربری دادید و برجام مرجام و فرجام را یادتون رفت و همتو صاف گیر دادید به حج و اینا و صاف انگشتتون را کردید تو اون سولاخ و یادتون رفته  که آره , نشست و برجامی هم در کار بوده ...!


ولی همین ممد جواد با تیز بازی با یه سقلمه و سیخونکی که بهتون  زد و حواستون را آورد سر جاش ....


دمت گرم جواد , خوب گذاشتی تو قابلمه همشون و حالشونو گرفتی...


جواد دمت گرم با این دسته گلی که به آب دادی ...

(( اما از شوخی و طنز که بگذریم بنظر من آقای محمد جواد ظریف کار بسیار هوشمندانه و سیاستمدارانه ای کرد , اگر دقت کنید میبینید که سخنرانی آقای روحانی در سازمان ملل و مساله مهم توافق هسته ای ایران که باید در سازمان ملل و در این نشست که سران تمام ملل دنیا حضور دارند میترکید و تیتر اول رسانه ها و اخبار جهان میشد و قانونا میبایستی چهره واقعی همکاری های بین المللی ایران را با دنیا نشان میداد.
 ولی متاسفانه این مساله تحت الشعاع مساله حادثه حج امسال قرار گرفت و شدیدا زیر پوشش این خبر رفت و آن بازتاب باید و شاید را نداشت و پیدا نکرد  , ولی این کار وزیر امور خارجه محمد جواد ظریف تقریبا باز توجهات را به آن سمت معطوف و جلب نمود ))
  








  

هیچ نظری موجود نیست: