چهارشنبه، مهر ۰۱، ۱۳۹۴

همکاری و کمک رسانه ها به دروغ گفتن مسئولین و فساد دولتمردان

 همکاری و کمک رسانه ها به دروغ گفتن مسئولین و فساد
 دولتمردان



در تمام دنیا نقش اصلی رسانه ها و جراید , خبر رسانی و آگاهسازی مردم و به زیر ذره بین بردن و به نقد و چالش کشیدن رفتار و گفتار دولت و حکومت است و همچنین این وسایل ارتباط جمعی نقش بسیار مهمی در جلوگیری از اشاعه دروغ و دزدی و فساد مسئولین و دولتمردانشان دارند .


اما به واقع در ایران جمهوری اسلامی زده ما وضعیت  این گونه نیست!


 بلکه گاه میبینیم این ارباب جراید و رسانه ها , مسئولین و مدیران و دولتمردان را به دروغ گفتن و فاسد شدن تشویق میکنند و به او در این راه یاری میرسانند و کمک هم میکنند!

به یک نمونه بارز از این خیانت آشکار به مردم و نداشتن شرافت کاری و رعایت نکردن اصول اخلاقی و شغلی رسانه ها و خبرگزاری های جمهوری اسلامی توجه کنید!


با یک جستجوی ساده در جستجو گر گوگل شما حداقل ۲۰ رسانه و سایت و روزنامه و خبرگزاری را پیدا میکنید که این خبر را نشر کرده اند :  

          
81 هزار نهال از بیابان‌ شدن دریاچه ارومیه جلوگیری می‌کنند


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: بیش از 81 هزار اصله نهال و بوته گلدانی در راستای مقابله با بیابان‌زایی حاشیه دریاچه ارومیه و ریزگردهای ناشی از آن در این استان کاشته شده است.


توجه فرمودید ؟


مدیر و مسئولی بنام رحمان وهاب‌زاده  مدعی شده که ۱۱ هزار اصله نهال و ۷۰ هزار گیاه و بوته گلدانی در اطراف دریاچه اورمیه برای جلوگیری از بیابان شدن زمینهای اطراف آن کا شته اند ولی حتی یکی از این خبرگزاری ها و سایت ها و جراید , یک عکس (( فقط یک عکس )) هم از چنین حرکت و فعالیتی را منتشر نکرده که گواه بر صدق گفتار مسول مربوطه و خبر نشر شده خودشان باشد رو نکرده اند و نشان نداده اند !؟؟


حتی یک نفر از او نپرسیده که بنابر چه مدرکی چنین ادعائی میکنی ؟


حتی یکی از آنها به خودش زحمت نداده که بپرسد شما ۱۱ هزار اصله نهال را از کجا و چگونه تهیه کردید ؟


حتی یکی از این خبرگزاریها و جراید جرات نکرده که بپرسد ,هزینه این طرح چقدر و از کجا تهیه شده ؟


حتی یکی از این ارباب رسانه ها عقلش نرسیده که ضمانت اجرائی این  طرح را از مسئولش جویا شود ؟


حتی یکی از آنها شرافت اخلاقی و وجدان شغلی نداشته که از آقای وهاب زاده بپرسند شما بدون نشان دادن حتی یک عکس از ادعای خودتان به این میگوئید راهکار عملی ؟!


[[ وهاب‌زاده ادامه داد: دولت تدبیر و امید راهکارهای عملی برای احیای دریاچه ارومیه و جلوگیری از تاثیرات بد ناشی از خشک شدن آن آغاز کرده که مقابله با بیابان‌زایی با محوریت فعالیت‌های سازمان جنگل‌ها و مراتع از جمله این فعالیت‌هاست.]]


منبع :   
http://www.isna.ir/fa/news/94070100233/81-هزار-نهال-از-بیابان-شدن-دریاچه-ارومیه


خوب , بعد توقع دارید که مدیران و مسئولین جمهوری اسلامی درست کار کنند

و بجای تفاخر و تفرعن به مردم احترام بگذارند ,
و بجای حرف زدن برای این مملکت کار کنند ,
و بجای پاسخگوئی دو قورت و نیم شان هم از مردم طلبکار نباشند و دزدی و اختلاس نکنند ؟!!؟

 

هیچ نظری موجود نیست: