یکشنبه، شهریور ۱۵، ۱۳۹۴

دلایل مدیریت بلد نبودن دولتمردان آمریکائی!

                                            دلایل مدیریت بلد نبودن دولتمردان آمریکائی!

       「‫علیرضا پناهیان٬‬‎」の画像検索結果

از آنجاییکه آخوند علیرضا پناهیان گفت :

مردم امریکا بدانند که دولتمران آنها مدیریت بلد نیستند !

منبع : http://www.digarban.com/node/22778


و به خاطر آنکه خدائی نکرده شما فکر نکنید باز این آخوند جنس قاطی دار کشیده و چت کرده و مزخرف میگه !

و برای آنکه دانشجویانی که هر هفته پای منبر ایشان مینشینند و به سخنرانی های او گوش میکنند از او دلسرد نشوند و ایشان از نان خوردن نیفتند !


و از همه مهمتر به دلیل مراجعه و پرسش جمع کثیری از مردم امریکا که ( چرا و به چه دلیلی دولتمردان ما مدیریت بلد نیستند؟) !


و بنابر تجربه فرار آخوند علیرضا پناهیان از پاسخگوئی به بهانه مشغله زیاد ( در یکی از پست های ایشان در پلاس پیامی گذاشتم و بلاک شدم و در اینمورد پستی گذاشتم و پاچه خواران ایشان پاچه مرا گرفتند ...!)


بنابر این وظیفه خود دانستم که تا حد مقدور این شبهات را پاک کرده و پاسخ مردم مدیر ناپرور آمریکائی را بدهم و آنها را از حیرانی و بی مدیریتی نجات بخشم و شرط ادب و پاسخگوئی را بجا آورم .

ملت HERO و کابوی پرور ایالات متحده امریکا مخصوصا رنگین پوستان معترض عزیزی که فروشگاه ها را غارت میکنید ,


مبادا پیش خودتان فکر کنید که که این یارو هم مثل آخوندهای دیگر فقط زرزر میکند و حرف مفت میزند !


 نه به ارواح خاک آبراهام لینکلن اینطور نیست و به جان باراک اوباما هر حرف ایشان منظور و معنی خاص خودش را دارد ولی فقط بلد نیست آنرا مثل آدم بگوید و عنوان کند ...


شما را به همان نامه ای که رهبر عظمای انقلاب چند وقت پیش برای جوانان شما فرستاد و معلوم  نشد که چی شد و کی به کجاش حساب کرد , قسم میدهم که خودتان قضاوت کنید که آیا واقعا دولتمردان و مسئولین شما مدیریت بلدند یا نه ؟


اهالی محترم نیویورک و واشنگتن جان مادرتان شما به من بگوئید:


 آیا دولتمردان شما میتوانند مدارک جعلی از دانشگاه های معتبری همچون آکسفورد و کمبریج بخرند و آنرا بعنوان مدرک تحصیلی خودشان ارائه دهند و گند کارشان دربیاید و باز هم در پست و مقام خود بمانند ؟


مردم محترم نیوجرسی و اوهایو شما قضاوت کنید و به من بگوئید :


آیا مسئولین و دولتمردان شما میتوانند میلیاردی بدزدند و اختلاس کنند و بروند کانادا ویلای میلیون دلاری بخرند و بنشینند به ریش همه بخندند و هیچکس هم به او کاری نداشته باشد ؟


شهروندان صبور و مقاوم ویرجینیا و ماساچوست تو را به حضرت عباس خودتان ( که فکر میکنم جان وین و یا همان بوفالوبیل معروف باشد ) به من بگوئید:


آیا مسولین و دولتمردان شما میتوانند امروز صبح از منصبی بعلت اتهام رشوه برکنار بشود و هنوز ظهر نشده به مقام و منصبی بالاتر ارتقا پیدا کند ؟


اهالی محترم و هنر دوست کالیفرنیا و لوس آنجلس جان آرنولد شما به من بگوئید :


آیا مدیران و مسئولین و دولتمردان شما میتوانند در طول مدت مدیریت خودشان هیچکاری برای مردم نکنند و فقط به فکر جیب خودشان باشند و به هیچکس هم حساب و کتابی پس ندهد و در آخر هم دو قورت و نیمشان از مردم طلبکار باشند و به آنها لوح افتخار بدهند و از آنها قدردانی بشود ؟


ای ساکنین پنسیلوانیا و آریزونا شما را به خون پاک مدافعان آزادی و استقلال آمریکا قسم میدهم به من  بگوئید :


آیا دولتمردان شما بلد هستند که یک جنگ هشت ساله را مدیریت بکنند و مملکت را ویران و جوانهای آنرا به کشتن بدهند و در آخر با خوردن جام زهر و گفتن ما پیروزیم و نامگذاری آن به دفاع مقدس همه گونه جنایت و خیانتی بکنند ولی در هیچ دادگاهی محاکمه نشوند و به مقام های عالی برسند ؟


ای طرفداران جمهوری خواه آمریکائی شما به من بگوئید :


آیا دولتمردان شما میتوانند ۳۷ سال بر سر و کله زنان شما بکوبند و از هر بی ناموسی و پدرسوخته بازی دریغ نکنند تا بخواهند یک روسری ناقابل سر آنها بکنند ولی نتوانند و مثل خر در گل بمانند ولی باز هم بر آن پایفشاری کنند و تازه جریمه یک میلیونی برای آن بگذارند ؟!


ای طرفداران حزب دمکرات آمریکائی شما به من بگوئید :


آیا دولتمردان و مدیران شما میتوانند یک شبه قیمت بنزین را دوبرابر کند به نانوایان بگوید هر چقدر دلتان خواست قیمت نان را بالا ببرید و خودشان مسئول گرانی و تورم بشوند ؟!


ای ملت شکم سیر آمریکائی که در صف سبد کالا نمی ایستید و خفت یارانه ۴۵دلار و پانزده سنتی یارانه را نمیکشید , شما به من بگوئید :


آیا مسئولین و دولتمردان شما میتوانند در هشت سال فقط ۸۰۰ میلیارد دلار نفت بفروشند ولی در همان هشت سال ارزش پول ملی شما را به یک سوم برسانند و آنرا بی ارزش ترین پول دنیا بکنند و آن پول نفت را هم هاپولی کنند و حساب پس ندهند و رهبرتان هم بگوید کشش ندهید و فتیله را پایین بکشید؟


نه , جان مادرتان میتوانند ؟


معلوم است که نمیتوانند و بلد نیستند که همه این گوه ها را بخورند ولی باز هم بر مسند قدرت باشند...! 

   
ای مردم غافل و از همه جا بیخبر آمریکا :


آیا تابحال از خودتان پرسیدید که چرا پول شما قویترین پول وپاسپورت شما معتبرترین پاسپورت و کشور شما قدر ترین کشور و سطح درآمد شما از همه بالاتر و در مملکت شما اینقدر نعمت و برکت و وفور و فراوانی هست ؟


نه , خدائی از خودتان پرسیدید ؟


ده نپرسیدید دیگر , نپرسیدید  تا پی به بی لیاقتی و بی کفایتی و بی مدیریتی دولتمردان خود ببرید...!


و در آخر از شما میپرسم :


آیا دولتمردان شما میتوانند یه مملکت را به بالاترین سطح فساد و دزدی و اعتیاد و طلاق بکشانند و با وقاحت آنرا گردن ماهواره ها بیاندازند و بخواهند دارنده آنرا هشت میلیون جریمه بکنند ؟


آیا دولتمردان شما میدانند که هر خوردنی , پس دادنی دارد و هر بالا , پایینی دارد و خنده ای در پسش گریه ای دارد و هر دست که بدهند همان دست میگیرند و اگر با احساسات و زندگی مردمشان بازی کنند آخر و عاقبت بسیار وحشتناکی در انتظار آنها و خانواده و ایل و تبارشان خواهد بود؟


آیا دولتمردان شما فکر میکنند که در همیشه بر یک پاشنه میچرخد و همیشه ایام بکام آنهاست و از خشم و لهیب آتش نفرت مردم در امان خواهند بود ؟


باری ای مردم بی تفاوت و غافل آمریکائی اگر دین ندارید لااقل سگ امام حسین باشید و در ایام محرم به خودتان زنجیر ببندید و واق واق کنید و مثل کرم بر روی زمین بلولید و بخزید تا آقا امام زمانتان بیاید شما را نجات بدهد ...


ای مردم بی مدیر و بی مدیریت آمریکا , فکر نکنید این آخوندک پلید علیرضا پناهیان که الان جیک جیک مستونش هست و فکر اون زمستونش نیست حرف مفت زده یا باز این بچه بسیجی ها بهش جنس چت دادند کشیده و مزخرف گفته ...


نه ...به حرفهاش دقت کنید که برای آگاهی خودتون و تکمیل پرونده خودش خیلی سودمند و مفید هست , خیلی ...!؟


          ببینید خودش چقدر دولتمردی و مدیریت بلده ...!



   

هیچ نظری موجود نیست: