چهارشنبه، شهریور ۱۸، ۱۳۹۴

دلیل واردات ۶ ( تن ) الاغ در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد( طنز )

             دلیل واردات ۶ ( تن ) الاغ در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد( طنز ) 



قبل از هر چیز خدمت مخاطبین گرامی و خوانندگان عزیز عرض کنم بنده خودم هم نمیدانستم که واردات احشام زنده بر حسب وزن و بر مقیاس کیلو گرم محاسبه و ارزیابی میشوند , بنابراین  ۶ ( تن )  الاغ همان ۶۰۰۰ هزار کیلوگرم الاغ میباشد و آن را با ( تن ) که واحد شمارش انسان و افراد هست اشتباه نگیرید.

اما موضوع  اصلی اینجاست که دلیل وارد کردن ۶۰۰۰ کیلو الاغ به مملکت چه میتواند باشد؟


واین کار چرا و به چه منظور و توسط چه شخص یا اشخاص و یا ارگان یا سازمان و اداره ای صورت گرفته است ؟


[[ واردات 6 تُن الاغ در دولت دهم + جدول ,براساس آمار 6 تن الاغ در دولت محمود احمدی نژاد به کشور وارد شده بود.به گزارش ایلنا، بحث واردات بی‌رویه کالا در دولت دهم  طی 2 سال گذشته همواره مورد بحث بوده است اما نکته جالب این است که چرا درآمدهای حاصل از فروش نفت صرف واردت الاغ و دیگر حیوانات و محصولاتی که واردات آن فاقد توجیه است، شد.]]


منبع :
http://www.parsine.com/fa/news/253797/واردات-6-تُن-الاغ-در-دولت-دهم-جدول




آیا ما در کشور کمبود الاغ داشتیم و داریم ؟

که ماشالله هزار ماشالله به حول قوه الهی آنچه دلتان بخواهد خر و تا چشم کار میکند الاغ ریخته و ما هیچوقت و هیچگاه هیچگونه کمبودی در این زمینه نداشتیم و نداریم و نخواهیم داشت ...

اما , اگر فکر کنیم که زرنگی آن را وارد کرده که بعد آنها را بکشد و بجای گوشت گاو  به خورد خلق الله بدهد هم عقلانی نیست و با حساب هزینه وارد کردن و حمل و نقل و مالیات و سهم امام و تعرفه و .... این کار از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نمیباشد و هیچ الاغی چنین کاری نمیکند .


و همچنین در حالیکه نسل و نژاد انسان ایرانی مورد کم لطفی و بی اهمیتی قرار گرفته و روزبروز کوتاهتر و خپل تر و کج و کوله تر میشود و هیچ شیر پاک خورده ای به فکر آن نیست , بسیار دور از عقل است که خیال کنیم ۶ تن الاغ را برای آمیزش و اصلاح نژاد الاغ ایرانی وارد کرده اند تا الاغ هائی غیور و برومند و خوش هیکل و ولایتمدار و ارزشی پرورش بدهند !


و یا با عقل جور در نمی آید , در همان زمانیکه دولت و کابینه خود جناب آقای احمدی نژاد کارهائی میکردند و حرفهائی میزدند که آدم از فرط حیرت و تعجب انگشت به دهان میماند , ما تصور کنیم که شخصی ۶ تن الاغ  را وارد کرده تا بخواهد با تربیت آنها سیرکی راه بیاندازد و با اجرای نمایش های محیر العقول آنها مردم را سرگرم کند و کاسبی راه بیاندازد , چرا که همان خود آقای احمدی نژاد با آن اظهاراتش به تنهائی جور صد تن الاغ را میکشید و به اندازه کافی کمبود سرگرمی و اسباب حیرت مردم را جبران میکرد میساخت !


پس بدون شک وارد کردن ۶۰۰۰ کیلو گرم الاغ میبایستی , نه بصورت شخصی و نه بنابر نیاز و از طریق ارگان های محیط زیستی و جانوری انجام شده باشد , بلکه بطور حتم اینکار باید بنابر اهداف مشخص و معینی , مستقیما از طرف دولت و با دستور شخص ریاست جمهوری یعنی دکتر محمود احمدی نژاد ابلاغ و عملی گردیده  است .


حالا دلیل اینکار چه میتواند باشد ؟


اولین احتمال این است که خواستند از آن الاغ ها برای پر رنگ تر کردن استقبال مردم در سفرهای استانی و یا همایش ها و سخنرانی های احمدی نژاد استفاده کنند تا  ایشان را محبوب و پرطرفدار جلوه دهند !


و یا شاید آن الاغ ها را وارد کردند که برادران حزب الهی و ارزشی و بسیجی و طرفداران جناب دکتر احمدی نژاد از آن الاغ ها متانت و ادب و تربیت و تحوه راه رفتن و راهپیمائی کردن و عر زدن و وقار و منش و مرام و شخصیت یاد بگیرند!!


ولی به احتمال قوی باید بخاطر کار مهمتری باشد ...


من خودم بالشخصه گمان میکنم و حدس میزنم , با توجه به آنکه وزن هر الاغ حدود ۲۰۰ کیلوگرم است و ۶ تن آن میشود تعداد ۳۰۰ راس الاغ , که درست برابر تعداد نمایندگان مجلس در دوره آینده میباشد , پس دکتر آنها را آورده که با دردست گرفتن مجلس و ریاست قوه مقننه , حضور خود را در بازیهای سیاسی و جناحی کشور  تثبیت کرده تا از آن در پیشبرد اهداف خودش که آماده سازی در زمینه ظهور   و ساختن اتوبان چهار با نده برای جانجائی و حمل و نقل امام زمان استفاده بنماید و بهره ببرد.


( البته در صورت تحقق یافتن چنین چیزی باز هم به حال ملت فرقی نمیکند و فکر نمیکنم کارآئی الاغ ها  با کارکرد نمایندگان فعلی مجلس هیچ فرقی داشته باشد و توفیری بکند!)


یا شاید دکتر آنها را وارد کرده بود که در صورت لو رفتن اختلاس ها و دزدی ها و بخور بخور ها , آن الاغ ها را بجای رحیمی و بقائی و مشائی و ....مقصر جلوه بدهد و گناهان را به گردن آنها بیاندازد !


و اما آخرین و محتمل ترین و قابل قبول ترین حدس در مورد دلیل وارد کردن ۶ تن الاغ  , میتواند استفاده از آنها برای پر کردن کلاس های دانشگاه احمدی نژاد باشد!


 چون بنظر من ؛

با توجه به کارکرد دولت نهم و دهم احمدی نژاد هیچ ایرانی آدم و الاغی نمیتواند و راضی نمیشود که در آن دانشگاه ثبت نام کند و درس بخواند , برای همین تیم تحقیق و آینده نگر دولت نهم و دهم امام زمان آینده نگری کردند و نفرات و دانشجویان آن دانشگاه احمدی نژاد را پیش پیش وارد کرده اند ...


که از نظر وزنی هم اگر وزن هر دانشجوی دانشگاه احمدی نژاد را ۶۰ کیلو در نظر بگیریم میشود ۱۰۰ نفر , که با همین تعداد هم میتوان در دهان خیلی ها که دنبال بازگشت پول دزدی هزینه ساخت این دانشگاه بودند را بست و بالطبع نیز از بستن در آن جلوگیری کرد ...

                                                       والله العالم.......... 

 
 

هیچ نظری موجود نیست: