پنجشنبه، مهر ۰۲، ۱۳۹۴

میگم اگر من هم به خرافات اعتقاد داشتم ...

                            میگم اگر من هم به خرافات اعتقاد داشتم ...
 
 
میگم اگه من هم مثل بعضی ها که فکر میکنند؛

بی حجابی سبب خشکسالی میشه !

ماهواره چشم شیطانه و باعث طلاق و جدائی میشه !!

عریان بودن سینه های زنان دلیل آمدن زلزله هست !!!

بخاطر نماز نخوندن مردم چشمه آسمون خشک میشه و بارون نمیاد !!!!

یا از چشمان مردها اشعه ای ساطع میشه که پوست زن را پر از چروک میکنه!!!!!

یا اگر زن و مردی در اتاق تنها باشند حتما نفر سوم حضرت شیطانه !

یا اگر نامه به زبان عربی مینوشتم و مینداختم توی یه چاه که صاحب الزمان بخونه !!

و یا الی ماشالله ........
 
بودم و فکر میکردم ؛

میگفتم : کار خدا رو میبینی ؟

امسال چه مرگ و میری افتاد تو حاجی ها ؟

میدونی چرا ؟

قربون خدا برم که چوبش صدا نداره ....!

این زائران و حاجی هائی که تجاوز به دو پسر بچه ایرانی را ندیده گرفتند و شرف و غیرت را به هیچی خودشون حساب نکردند و رفتند مکه...

دیدی چه جوری یا سقف رو سرشون خراب میشه و یا دسته ای مرض میگیرن و  یا گله ای زیر دست و پا له و لورده و تلف میشن...

اینا چوب خداست وگرنه چرا سالهای قبل اینجوری نبود؟
 
 و اینطوری خدا به سرشون نمی آورد ؟؟!
 
هان....؟؟

 ولی خوب الحمدلله و شکر خدا که من خرافاتی نیستم و به این چیزا اعتقادی ندارم و اینطوری فکر نمیکنم .
 
تازه ,
خوشا به سعادتشون که تو خونه خدا تیر آهن میخوره تو فرق سرشون و میمیرند ... 

خوش بحالشون که در مقام شیطان  و صفا و مروه زیر دست و پا له میشن و از بین میرن ...

اینها همه اش حادثه هست و قضا  و قدره ...

ربطی به این حرفها و خرافات نداره ...!

نه اصلا ربطی نداره , آره ....// 
 
خدا همه شونو بیامرزه ...
 
      
 

هیچ نظری موجود نیست: