شنبه، بهمن ۱۰، ۱۳۹۴

ای که روتو برم , رو که رو نیست ...!؟

                             ای که روتو برم , رو که رو نیست ...!؟



من نمیدا نم عراقی ها بجای سنگ پای قزوین چه چیزی  دارند و کسی را که خیلی
" رو " دارد  و خجالت سرش نمیشود را  به چه چیزی تشبیه میکنند ؟!

(( لطفا اگر کسی میدونه بگه که ما این سردار عراقی نقدی را به آن تشبیه کنیم تا بفهمه ... ))


اما این سردار هندوانه فروش نقدی که هنوز موضع خودش را قبال حرفی که در مورد افرادی که به سفارت عربستان حمله کردند و با اطمینان آنها را سلطنت طلب نامید که بعد دیدیم کار پسر همت بوده , را مشخص نکرده و هنوز جوابی برای آن ادعای احمقانه و دروغ بی شرمانه نداده , دوباره در افاضات خودش را باز کرده و گفته :


[[  سفر حسن روحانی به ایتالیا و فرانسه و امضای قراردادهای اقتصادی‌ میان ایران و این دو کشور «خنجری به پیکر اقتصاد مقاومتی» بود٬ محمدجواد ظریف درس‌آموخته غرب است و مثل «غربی‌ها» عمل می‌کند و در دو سال دولت روحانی سن ازدواج و طلاق «افزایش» یافته است. ]]


من نمیدانم این حکومت در و پیکر ندارد و هیچکس نیست که بابت این گفته ها این سردار را بازخواست بکند ؟


که پنداری نیست و من فکر میکنم که روحانی و جهانگیری و هیات دولت عمدا چیزی به او نمیگویند تا مبادا خوراک خنده وقتهای استراحت مابین جلسات دولت و سوژه خنده و عشق و حال همیشگی خودشان را از دست بدهند !!


اما واقعا آدم میماند که اگر این سرداره راست میگوید , پس چرا روحانی و ظریف راست راست میگردند و تازه آقا هم به آنها ((  آورین , آورین )) میگوید و به افتخارشان صلوات میفرستند ؟!!


و اگر این یارو دروغ میگوید و میخواهد حیثیت بالاترین فرد قوه اجرائی و افراد نزدیک به او را لکه دار و لجن مال کند , پس چرا یکی گوش او را نمیگیرد و دو تا پس دهنی به دهن گل و گشادش نمیزنند و نطقش را کور نمیکنند ؟؟!


بعد حساب کنید ,  این یارو را که نه میفهمد چه میگوید ؟


و اصلا معلوم نیست که آیا او آدم سالمی از نظر مغزی و روانی هست یا نه ؟!


با چه عقلی او را رئیس یکی از بزرگترین و پر هزینه ترین سازمانهای حکومتی قرار داده اند و دلشان خوش است که بودجه آن سازمان هم درست و بهینه مصرف شود ؟!!


جمهوری اسلامیه دیگه ...!


به مهم‌ترین اظهارات این سردار هندوانه فروش محمدرضا نقدی دقت کنید و خودتان قضاوت کنید که این حرفها از کجای او در می اید و چه ابلهانی پای صحبت او مینشینند و به این مزخرفات گوش میکنند :


● رخدادهای سفر رم و فرانسه خنجری بر پیکر اقتصاد مقاومتی بود، زیرا این اقدامات بر ضد اقتصاد مقاومتی است و در صورت استمرار آنها باید دانشگاه‌های فنی کشور را تعطیل کنیم.


● آمریکا برای آزادی گروگان‌ها یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار پول سال ۵۹ که طی ۳۶ سال هیات‌های دیپلماسی و حقوقی نتوانستند بازگردانند را پرداخت و تحریم بانک سپه را لغو کرد٬ در صورتی که برخی تلاش می‌کنند این دستاورد را به مذاکرات نسبت دهند.

● دشمن در پروژه نفوذ با استفاده از سازمان‌های اطلاعاتی، موسسات مردم نهاد از جمله دفاع از زنان، توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و محیط زیست را ایجاد کرده تا با حضور در عرصه‌های مختلف به دنبال القای تفکرات خود باشد.

● اکنون نفوذ در ایران رخ‌ داده است و اینکه برخی از افراد ساعاتی بعد از سخنان رهبری خلاف ایشان سخن می‌گویند، نمونه‌ای از نفوذ است.

● وزیر خارجه ایران اسلامی علوم غربی را آموخته به همین علت همانند وزرای خارجه دیگر کشورهای غربی عمل می‌کند.

● علمی که از آن تحلیل امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی برخاسته به او {محمدجواد ظریف} آموخته نشده است به همین علت نفوذ به راحتی در کشور رخ می‌دهد.

● وقتی که از حرکت بر مبنای ایمان به وعده‌های خداوند سخن می‌گوییم به ما می‌خندند.

● افراد قدرت‌طلب به دنبال تکیه کردن به کدخدای منطقه هستند.

● تربیت دانشجویان بر اساس علوم انسانی غربی سبب شده است جامعه نفوذ را‌ پذیرا باشد.

● رئیس جمهور در کشور فرانسه حضور یافت اما وزیر خارجه این کشور از او استقبال رسمی کرد و مصاحبه مطبوعاتی این مقام مسئول نظام اسلامی در ایتالیا زیر چکمه مجسمه سردار متجاوز به ایران انجام شد که این موارد از نتایج نفوذ است.

● بر اساس گفته یکی از نمایندگان مجلس شش نفر از اعضا کابینه دولت ثروتی بیش از هزار میلیارد تومان دارند، این افراد با این حجم از ثروت وقتی برای خدمات‌رسانی به مردم ندارند.

● طی دو سال گذشته شاخص‌های علمی کاهش اما درصد طلاق، پرونده‌های قضایی و سن ازدواج افزایش داشته است.

● اگر مربی فوتبال را از خارج کشور می‌آورند برای برطرف‌سازی نزاع‌های داخلی است نه ضعف توانایی مربی‌های ایرانی، در عرصه اقتصادی هر روز با کشورهای خارجی باید رقابت کنیم، حضور مدیران خارجی در کشور سبب می‌شود او به خواسته‌های طرف خودش فکر کند.

● اگر اقتصاد داخلی کشور توانمند نباشد سرمایه‌ها از کشور خارج می‌شود، بخشی از سرمایه داخلی نظام در خرید ایرباس به کشور فرانسه فرستاده شده است.

● طبق سخنان رهبری باید به لیست تعیین شده توسط افراد مومنی که در فتنه‌ها گمراه نشدند، رای بدهیم.

منبع خبر :  http://www.digarban.com/node/23646    


هیچ نظری موجود نیست: