یکشنبه، بهمن ۲۹، ۱۳۹۱

مخترع روبات نماز خوان ، با وقف آن حماقتش را تکمیل کرد !

مخترع روبات نماز خوان ، با وقف آن حماقتش را تکمیل کرد !
 ,
 

جمشید شهرکی سازنده روبات نماز خوان ، که با ساختن این روبات سبب شد تا اندیشمندان جهان مجبور شوند که برای واژه های حماقت و بلاهت و جهالت ،تعریف جدید و کاملتری را ارائه دهند یا اصطلاح و واژه جدیدی برای اینکار جمشید شهرکی ابداع کنند ، این اختراع بینظر و عقلانی و پرطرفدار خودش را وقف گسترش انرژی هسته ای کرد !!!!!
 

[[ به گزارش اقتصاد ایران آنلاین، مخترع روبات نمازخوان، اختراعش را وقف انرژی هسته ای کرد. اما این وقف عجیب و جالب در تاریخ اوقاف ایران نیست. «باقیات الصالحات». آن ها که اموال و دارایی هایشان را وقف می کنند با همین نیت شروع کرده اند. این که وقف شان ذخیره ای معنوی باشد برای سفر آخرت.انگیزه های وقف هم متفاوت است. از خوابی شخصی تا دیدن تصویری که زندگی واقف را متحول کرده باشد. با این حال به همان نسبت که واقفان متعددند، نیت های وقف نیز متنوع و فراوان است. درست مثل «جمشید شهرکی» که همین چند روز پیش اختراعش با نام «روبات نمازخوان» را وقف گسترش انرژی هسته ای کرد.]]

و جالبتر آنکه امام جمعه ورامین از اینکار ایشان تقدیر کرد !!!


ولی ایشان نگفتند که این روبات چگونه طهارت میکند و غسل جنابت بر او واجب است یا مستحب و آیا وضو میگیرد یا تیمم میکند؟؟!
(( با اینحال فرض محال ، محال نیست ، و اگر آخوند ها بتوانند فتوائی بدهند که ، ثواب خواندن نماز توسط روبات از جانب نکیر و منکر به حساب صاحب روبات نوشته و محسوب میگردد و خدا نیز آنرا قبول میکند ، بیل گیتس رئیس مایکرو سافت ، باید بیاید و آبدارچی و یا دربان شرکت آقای جمشید شهرکی بشود ))


 


 

۳ نظر:

Unknown گفت...

سلام دوست عزیز
نتونستم که بی تفاوت از کنار اینهمه اشتباه و خبری که مستقیم به خودم مربوط میشه بگذرم/
من جمشید شهرکی مسرور مخترع ربات آموزش دهنده نماز هستم/
شاید چون خبرنگارایی که با من تماس گرفتند و در مورد اختراعم ازم اطلاعات میگرفتن مرتکب این اشتباه شدن و به جای استفاده از لفظ ربات آموزش دهنده نماز از لفظ ربات نماز خوان استفاده کردن باعث ایجاد این تفکر اشتباه در شما و شاید کسان دیگه هم شده که قراره این ربات به جای انسان های نماز بخونه!
این تفکر کامل اشتباهه و چنین چیزی ممکن نیست چون برای نماز خواندن نفس نیازه که یک ربات به هیچ وجه نموتونه داشته باشه/
هدف اصلی ساخت این ربات آموزش نماز به کودکان در مدارس و بهزستی هاست دوست من/
با چیزهایی که توی خبرت دیدم معلومه که اطلاعاتت رو از سایت های مختلف جمع آوری کردی چون کلی اشتباه توش دیدم:
1. اون عکس هایی که گذاشتی هیچ کدومش من نیستم!
و همچنین هیچ عکسی توی اینترنت از ربات من هنوز منتشر نشده و اون فردی که توی عکس هاست کن نیستم و کسیه که از روی ربات بنده کپی زده و مدتیه ی که داره با خبر سازی ها و معرفی خودش به عنوان مخترع این ربات برای خودش شهرت و منابع مالی جور میکنه/ در حال حاضر هم من پی گیر مراجع قضایی برای شکایت هستم/
2. بنده هیچ وقت با امام جمعه ورامین دیدار نداشتم/آخه من اهل سیستانم اگر ملاقاتی داشته باشم اول با امام جمعه ی خودمون دارم دیگه درسته؟/
3. آخرین مورد هم دوست عزیز این که وقف رباتم یک نیت شخصی و به طور کامل بی ربط نسبت به کاربرد ربات هست همون طوری که شما یک زمین را وقتی میخرید قصدی متفاوت دارید و وقتی بعد از چند سال اون رو وقف مسجد ، مدرسه و ... میکنید نیت متفاوتی نسبت به نیت قبلی خودتون دارید//

سخن آخر دوست عزیز
چرا به جای اینکه تبلیغ مثبت برای یک اختراع اسلامی که فقط و فقط جنبه ی آموزشی داره و توسط یک ایرانی ساخته شده بیایم و اینطور بدون تحقیق و یک طرفه قضاوت کنیم؟
چرا بزاریم چند سال بعد به دلیل بی تفاوت بودن ایرانی ها نسبت به این اختراع یکی دیگه از کشور های اسلامی این اختراع رو در سطح تمام کشور های مسلمان تولید کنه و یا همین کشور چین برای منافع خودش اون رو تولید کنه و به خود ما بفروشدش... اون موقع ست که ما باید به خودمون بیایم؟/
من اینجا ایمیلم رو میذارم تا پاسخگوی شبهات و سوالات شما دوست عزیز و دیگر عزیزان باشم:
با سپاس از شما دوست عزیز


jamshid_shahraki@yahoo.com

..........................

Unknown گفت...

دوست عزیز جناب آقای جمشید مسرور سلام ،

اول از همه از متانت و لحن بیان شما شرمنده و بسیار سپاسگزارم که نشان دهنده شخصیت بردبار و خوب شماست .

دوم آنکه همانطور که فرمودید بعلت نشر خبر روبات نماز خوان و خواندن این مطلب در جراید آنرا در همه جا دنبال کرده و از منابع گوناگونی مطلبم را نوشتم ، و امیدوارم که از لحن تند نوشته من از برداشت ساختن روبات برای نماز خواندن حق را به من بدهید چرا که واقعا چنین کاری آخر حماقت و بلاهت است .//

سوم آنکه ، اگر اجازه بدهید آنرا در قالب لینکی بنویسم و در دید همگانی بگذارم و مراتب پوزش و عذر خواهی را از شما کرده باشم و همچنین اعتراضی هم به بی توجهی خبرنگارنما ها در نشر اشتباه خبر بکنم و دیگران را هم به از این اشتباه در بیاورم و همچنین نقدی برکار [ ساختن روبات برای آموزش نماز ] از شما بکنم، اگر توهینی به شما شد و جسارتی کردم مرا ببخشید و پوزش میطلبم و آنرا به حساب اشتباه در نشر و پخش نادرست خبر بگذارید ، منتظر پاسخ شما برای رفع اشتباه هستم .، باز هم ببخشید ، و منتظر پاسخ شما میباشم

تندرست و شاد و پایدار و سرافراز باشید

Unknown گفت...

سلام دوست عزیز
من هم باید اول از شما تشکر کنم که پیگیر این مسئله شدین و همین طور این موضوع رو رها نکردین/
همون طور که خودتون فرمودین اشتباه بسیاری از خبر گذاری هاست که این ربات رو ربات نماز خوان معرفی کردن و بنده خودم از این بابت خیلی متاسف و ناراحتم چون توی گواهی ثبت اختراع بنده هم این ربات ربات آموزش دهنده نماز ثبت شده نه نماز خوان/
و هیچ وقت هم چنین تصوری در فکر من نمیگنجه که یک ربات بتونه به جای انسان نماز بخونه چرا که به گفته ی شما آخر حماقت و بلاهت رو میرسونه و من هم کاملن با شما موافقم//
تنها و فقط نتها هدف این ربات آموزش نماز به کودکان هست و از اونجایی که امروزه کمتر معلمی برای آموزش نماز سر کلاس دولا راست میشه و همچنین استفاده از یک ربات به عنوان وسیله ی کمک آموزشی برای بچه ها جذابیت زیادی داره که خودش باعث میشه به یاد گیری نماز بیشتر علاقه مند بشن من سال 86 شروع به ساخت این ربات کردم و در سال 88 هم ثبتش کردم، که متاسفانه یکی از هموطنان عزیز خراسان شمالی توی سال 91 از روی ربات من کپی زده و در حال جذب منابع مالی و امتیازات این اختراع به نفع خودش هست/
از نظر من هرخبر و موضوعی که توی هر سایتی در مورد من و اختراعم نوشته بشه هیچ ایرادی نداره، اما دوست دارم که اطلاعاتی که منتشر میشه واقعی و از روی اطمینان باشه/ چه انتقاد چه پیشنهاد/
از این که شما قصد نشر خبری واقعی و نقد ربات من رو دارید ممنون و سپاسگذارم/

باسپاس و آرزوی موفقیت