پنجشنبه، بهمن ۰۱، ۱۳۹۴

رقابتی که برای ملت قابل فهم نیست و برد و باختش مفهومی ندارد!

 رقابتی که برای ملت قابل فهم نیست و برد و باختش مفهومی ندارد!



این مقام عظما رهبری یا به زبانی حرف میزند که برای عموم مردم مفهوم و قابل درک نیست و یا اینکه خودش نمیفهمد که چه میگوید و منظورش چیست ؟!


ایشان که چندی پیش گفت : «حتی کسانی هم که با نظام مسئله و مشکل دارند هم در انتخابات شرکت کنند»


به اصطلاح آمدند ابرو را درست کنند زدند چشم را هم کور کردند و دیروز گفتند:


"   این سخن به معنای آن نیست که بخواهند  کسانی که نظام را قبول ندارند به مجلس بفرستند "


خوب مگر مغز آدم را الاغ گاز گرفته که نتواند نماینده خودش را به مجلس بفرستد و آنوقت برود در انتخابات شرکت بکند و به کسانی رای بدهد که آنها را قبول ندارد و با آنها مسئله و مشکل دارد ؟!


ایشان در تاکید این استدلال دوباره گفت :


[[ در هیچ جای دنیا، افرادی را که اصل نظام آن کشور را قبول ندارند، به مراکز تصمیم گیری راه نمی دهند و حتی در کشوری همچون امریکا...]]


ولی انگار ایشان نمیدانند که در هیچ جای دنیا هم هیچ رهبری نمی آید از مخالفان نظامی که حق فرستادن نماینده به مجلس را ندارند بخواهد و درخواست کند که در انتخابات مجلس شرکت بکنند !!


حالا اینها به جهنم ...


ببینید چگونه اصل انتخابات را به زیر سوال بردند و آنرا قابل فهم برای " ملت " ندانسته اند !


[[ رهبر معظم انقلاب اسلامی، دو انتخابات پیش رو را بسیار مهم و بزرگ خواندند و با تأکید بر اینکه انتخابات، یک رقابت و مسابقه ملی است، گفتند: در این رقابت، در واقع برد و باختی برای ملت مفهومی ندارد زیرا در هر صورت، ملت ایران برنده واقعی و نهایی است.]]


منبع خبر : http://www.yjc.ir/fa/news/5468853/نگفتم-کسی-که-نظام-را-قبول-ندارد-


ایشان میگوید این انتخابات که یک رقابت و مسابقه ملی هست بسیار مهم و بزرگ میباشد ولی  برد و باختی در کار نیست و اصلا برنده شدن و باختن در آن معنی ندارد و قابل فهم نیست چرا که در آخر ملت برنده هستند !!


آیا ایشان میتوانند در آخرین روزها ی فعالیت این طویله مجلس پر ننگ دوره نهم , فقط یک مورد از کارهای آنها که ملت در آن برنده و پیروز شدند را به ما نشان بدهند ؟؟!



خوب کدام ابلهی هست , وقتی که میداند برنده هست و رفتن و نرفتنش در رقابت و مسابقه فرقی بحالش ندارد به خودش زحمت رفتن و مسابقه دادن را میدهد ؟

کجای این رقابت ابلهانه و مسابقه مسخره مهم است و چه چیزی در آن بزرگ جلوه میکند ؟!


آخر کدام آدم نفهمی هست که اصل مسابقه را نفهمد و رقابت برایش مفهومی نداشته باشد و مهمتر از همه بداند که تمامی رقیبان مترسک هائی بیش نیستند و در نهایت خودش برنده خواهد شد چنین رقابتی برایش مهم است و اهمیت دارد ؟ 


وقتی کسی نتواند نماینده خودش را به مجلس بفرستد چگونه میتواند احساس پیروزی کند و برنده باشد ؟


کدام انسان ابلهی میتواند این حرفها را بشنود و باز هم برود در این مسابقه ابلهانه و این رقابت بی مفهوم و مشکوک شرکت کند ؟


چطور کسیکه میخواهد به علی مطهری رای بدهد میتواند از پیروزی و رفتن کوچک زاده به مجلس احساس پیروزی و برنده بودن بکند ؟


چگونه کسی که برای رفتن حسن خمینی به مجلس خبرگان تمام تلاش و کوشش خود را میکند و در این راه هزینه میپردازد برایش برد و باخت مفهومی ندارد ؟!


 این حرف مقام عظما فقط بدرد کسی میخورد که میخواهد مهر انتخابات در شناسنامه اش بخورد و غیر از آن هیچ چیز برایش مهم نیست و اهمیتی ندارد و لاغیر .// 





هیچ نظری موجود نیست: