شنبه، دی ۲۶، ۱۳۹۴

اگر حرف سردار نقدی درست باشد باید به این بسیج و بسیجی ر ...د !

  اگر حرف سردار نقدی درست باشد باید به این بسیج و بسیجی ر ...د !
 



سردار نقدی یک حرفی زده که مثل یک لقمه بزرگ یا یک تکه استخوان در گلوی ایشان گیر کرده و نه میتواند آنرا قورت بدهد و نه میتواند آنرا فرو ببرد !

ایشان که فکر میکنند هنوز در همان نجف و در دوران کودکی خود مشغول خالی بستن برای دوستان خودش هستند , در مورد حمله برادران بسیجی و ارزشی و حزباللهی به سفارت و کنسولگری عربستان گفت :


[[  عناصری که سلطنت طلب هستند وارد دستگاهای نظام می‌شوند و قتل‌های زنجیره ای را راه می اندازند. بدون دادگاه و قاضی برخی را می‌کشند و روز دیگری به صورت برخی خانمها اسید می‌پاشند که چهره حزب اللهی ها را بد جلوه دهند. روز دیگر با دست های پشت پرده برنامه ریزی می‌کنند و به سفارت عربستان می‌ریزند تا چهره بچه های ما را خراب کنند وگرنه 100 نفر نصف شب از کجا آمدند و حمله کردند؟ ]]


ما برای حرف ایشان دو گزینه در نظر میگیریم :


یا راست میگوید و یا دروغ گفته و تهمت میزند .

اگر دروغ گفته و تهمت زده باشد که مثل همیشه باید منتظر رفتن او به بیت رهبری و مورد تفقد قرار گرفتن ایشان شویم و یا باید منتظر غیبت شدن ناگهانی وی باشیم تا بعدها خبر مسافرت ایل و طایفه ای ایشان به کشورهای اروپائی و خوشگذرانی ها و ریخت پاش های پول بیت المال را در تنش های نمایندگان مجلس و افشاگری های آنها در حین دعوا و کتک کاری بشنویم !


که همه ما خوب میدانیم این شیوه مرسوم و متداول در مورد گوینده چنین  دروغ ها و تهمت هائی در نظام میباشد , اما ...


         

اما اگر این حرف راست باشد و بقول این سردار عراقی الاصل هندوانه فروش , گروهها و عناصر سلطنت طلب انقدر شهامت و قدرت و توانائی داشته باشند که وارد نظام شوند قتل های زنجیره ای بکنند و در همان مملکت برنامه ریزی بکنند و اسید بپاشند و یا بتوانند در حضور آنهمه مامور نیروی انتظامی به سفارت عربستان حمله کنند و آنجا را آتش بزنند و نیروهای امنیتی و نظامی هم بایستند و تماشا کنند , باید فاتحه این نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات و در کل نظام را خواند ... !!


و یا حداقل به آن بسیج و بسیجیانی که آنهمه در مورد امنیت و آرامش حاصله از وجود آنها دروغ گفت و خالی بست  باید رییییید.........


که  حتی نمیتوانند امنیت یک سفارت و یک ساختمان را تامین کنند !!


باید به آن بسیج و بسیجی که ایشان فرمانده آن باشند رییییید...


 که خود ایشان که فرمانده اش باشد ادعا میکنند  که جلوی حمله امریکا را در هر کجا و هر زمان میگیرند!!

 ولی نمیدانند ۱۰۰ نفر نصفه شب از کجا آمدند و سفارت عربستان را در قلب ام القرای جمهوری اسلامی آتش زدند و رفتند ؟؟!

حالا سردار نقدی راستشو بگو ؛  راست گفتی یا دروغ ؟ 




 

هیچ نظری موجود نیست: