پنجشنبه، دی ۱۷، ۱۳۹۴

خدائی تو بی من , تو بی من خدائی ...

              خدائی تو بی من  , تو بی من خدائی ...



این سریال شهرزاد یکی از خوش ساخت ترین سریالهای سیمای جمهوری اسلامی  هست , ولی آقایون بهانه گیر و ایراد گیر و گیر ... چون نتوانستند از خود فیلم و هنرپیشه ها ایراد بگیرند ,  گیر دادند به معنی شعر آهنگ  متن فیلم ...!!!؟

فقط خواستم به این آقایان بگویم که گیر الکی ندهید و بی خیال شوید چون ریتم و وزن و سبک این کار جوری هست که هرکاری کنی یه چیزی تو همون مایه ها در میاد!  ولی بیائید شما به صدا و اجرای قشنگ محسن چاووشی ببخشید ...!

ببینید من هم هر کاری کردم اینجوری درآمد ؛

یه  شعر  جفنگ  و
                     یه شلوار تنگ  و 
                                       یه حرفی که گفت و  
                                                          یه  چیز کلفت و 
                                                                         غم  جمله  نثر  و 
                                                                                  یه روزنامه عصر و 
                
                      با لیف و یه صابون , تو بقچه ام گذاشتی

یه بحر طویل و
                  یه  نظم علیل و
                                   یه قید دقیق و

                                                  یه فعل رقیق و
                                                                  یه جمله عریض و

                                                                                      حروف عزیز و
            

                تو  بیرحم  نامرد ,  تو  پاچه ام   گذاشتی

                     رفیقم کجائی , تو حتما خدائی
               خدائی تو بی شک , تو بی شک خدائی!


گهی  سفت و لیزم , بخور ای عزیزم
بیا  تا حروف حسابی تو حلقت بریزم
 


نگو   شعر   نوئی ,   خدائی    نکرده 
ببین این نوشته ات با جونم چه کرده؟


همه  شعر و خوندم  ,  کجائی   عزیزم
بیا تا غزل ها , رباعی تو حلقت بریزم


بیا رو تو کم کن
                 کمی زیر و بم کن
                                    به جای نوشتن 

                                                     برو چائی دم کن !

              عزیزم  کجائی , تو  بی شک  خدائی !
              خدائی تو بی من  , تو بی من خدائی ...


[[ فقط باید بگم بازی آقای علی نصیریان واقعا تحسین برانگیز و بسیار هنرمندانه هست و سایه اش در تمامی قسمتها حضور دارد و سنگینی میکند ]] 

 

هیچ نظری موجود نیست: