چهارشنبه، دی ۲۳، ۱۳۹۴

عجب این عربستانی ها آدمهای حقیر و پر مدعائی هستند!

      عجب این عربستانی ها آدمهای حقیر و پر مدعائی هستند! 



 واقعا این عربستانی ها  مردم عجیب و غریبی هستند و یک کارهائی میکنند که دود از کله شترها برمیخیزد و بجای شاخ , دکل چاه نفت رو سر آدم سبز میشود !!


اصلا معلوم نیست حرف حساب آنها چیست و با خودشان چند چند هستند ؟


از سرانشان که دیگر نگو و نپرس ...!


یک روده راست در شکمشان ندارند و یک کارهایی در حق کشور و مردم خودشان میکنند که دشمن قسم خورده  شان از شنیدن آن تا بناگوش قرمز میشود و سطل سطل عرق خجالت میریزد...


اخیرا هم دم درآورده اند که ما از ایرانی ها , ایرانی تر و وارث ۲۶۰۰ سال تاریخ شاهنشاهی هستیم و میخواهند زمینه را برای ظهور سوشیانت ( عج اهورامزدا تعالی و فرج الشریف)  فراهم کنند !!


آقا خودشان ملیت به آن قشنگی با آن سابقه درخشان در تمدن و سروری دارند و در تاریخ و علم و هنر به هر کجا سر میزنی و دست میگذاری جای پای آنها را میبینی و اسم اعراب حجاز را مشاهده میکنی...


 ولی همه آنرا بی خیال شدند و کنار گذاشتند و تاریخ خودشان را از به تخت نشستن کوروش حساب میکنند !!

خودشان اسلام به آن عزیزی و دوران باشکوه و و پر افتخار جاهلیت به آن خوبی و قشنگی دارند اما آنرا ول کردند و آمدند و دودستی به زردشتی و پادشاهی چسبیدند و تا حرف به آنها میزنی سریع شاهنامه را بیرون میکشند و یسنا و گاتها را میخوانند و تفسیر باطنی میکنند!!


این حقیران نزدیک هزار و خرده ای سال است که نام کودکان خود را بهرام و شهرام و گیو و گودرز و اردشیر بنده و کوچک فریدون و نوکر هرمز و ایراندخت و گل اندام وغیره میگذارند و جدیدا انگار یکی بهششان نمیچسبد و حال نمیدهد و آنرا دو اسمی کردند و میگذارند سرور فرامرز و سرور فرزاد و فرهاد کیان ...


بدبخت ها خودشان اسم هائی به آن قشنگی ماشالله , عبدالله , زین العابدین , کلثوم , و ابن واویلا دارند و آمدند این اسمهای اجق وجق را انتخاب میکنند !!


این هیچی ...!


آقا خودشان ماههای قمری به آن قشنگی و لطافت دارند , محرم الحرام , ذی الحجه , رمضان , ربیع الثانی و ... آنها را ول کردند و وقتی در بازار مدینه کسی از کسی میپرسد امروز چندم برج است به هم میگویند : امروز ۴۸ امرداد یا ۲۸ مهر و یا ۱۶ اردیبهشت هستیم .


تمام در و دیوار مکه  و مدینه را پرچم زدند , یا رستم دستان , یا سهراب یل , یا سیاوش پاکدامن , یا آرش کماندار !


آقا مینشینند میگویند : یا رستم !

 بلند میشوند , میگویند : یا رستم ! 
باری را از روی زمین بر میدارند میگویند : یا رستم !
ماشین هل میدهند میگویند : یا رستم ...

 ورزشکاران  آنها هم که رو و پشت لباس هایشان مینویسند؛ یا سهراب یل و  یا ماه فر ایزدی ( اسفندیار ) و وزنه برمیدارند و گل میزنند !!

آقا از سوگ سیاوش نگو که ده روز قبل از آن تمام در و دیوار را سیاهپوش میکنند و در مکه و مدینه و دیگر شهرها دسته های عزاداری راه می اندازند و بر کت و کول خودشان زنجیر و بر فرق سرشان قمه میزنند و سیاوش , سیاوش میکنند !!


احمق ها , بعضی از آنها به خودشان زنجیر میبندند و از دروازه قران تا پاسارگاد مثل کرم روی زمین میلولند و میخزند و ؛ یا سیاااا وش , یا سیااااوش میگویند!


یک دسته از همه احمق تر هم هیات متوسلین به " رخش " اسب رستم را زدند و فکر میکنند که در برزخ و سر پل چینوت رخش شفاعت آنها را میکنند ...


ابله هااااا ...

بیا و ببین این عربستانی های بی هویت , بی ملیت در روز دهم این مراسم در طوس و بر سر مزار فردوسی پاکزاد چه قیامتی میکنند !!


آقا تمام کتابهای درسی آنها پر است از داستانهای شاهنامه و زندگی نامه جمشید و کیقباد و کیخسرو و کیکاووس  و تا حرفی هم میزنند پشت بندش همگی با هم یک ؛ پندارنیک و گفتارنیک و کردار نیک بلند میفرستند !


آقا یک مشت مفتخور علاف هم اسم خودشان را گذاشتند " نقال " و مراسم شاهنامه خوانی برپا میکنند و هفت خوان رستم را با چنان آه و ناله ای میخوانند و چنان  زوزه ای  میکشند که دل سنگ کباب میشود و دستمزدهای چند میلیون درهمی و دیناری و ریالی میگیرند !


و خدا نکند کسی بگوید بالای چشم رستم ابرو بوده و یا اسفندیار حماقت کرده که بر سر تخت شاهی با رستم درگیر شده و یا سهراب جوان خامی بوده که پدرش رستم را نشناخته , آقا طبق قانون مجازات پارسی او گمراه است و جان و مال و ناموسش حلال است!


همین چند وقت پیش یک وبلاگ نویس بنام " زبیر پارسی " با پشوتن برادر اسفندیار یک شوخی کرد و طنزی نوشت , آقا نزدیک بود جلوی مسجدالحرام او را گردن بزنند و اعدام کنند !!


 حالا اینها تو سرشان بخورد ...


آقا این عربستانی های نفهم , خودشان در بدبختی غرق هستند و در منجلاب اعتیاد دست و پا میزنند و بچه های آنها در زیر سایه شتر درس میخوانند و بیشتر بادیه های آنها مدرسه و درمانگاه ندارد , احمق ها برداشتند کل پاسارگاد و ستون های تخت جمشید را طلا گرفتند و هر سال پای پیاده از حجاز هلک و هلک راه میافتند و به زیارت آن میروند!


حالا ایرانی ها چقدر به پسر بچه های آنها تجاوز میکنند و به آنها خفت میدهند و برای ویزا تاقچه بالا میگذارند بماند و همین امسال نزدیک پانصد نفر از بدویان عربستانی در ازدحام راه پاسارگاد به آتشکده زیر دست و پا تلف شدند ...!!


احمق ها همین چند وقت پیش برای طاق بستان یک درب بزرگ چند تنی از طلا و نقره ساختند و و در جلوی غار حرا به نمایش گذاشتند که مردم ابله و خرافاتی عربستان بروند به آن دخیل ببندند و تبرک کنند که آن در بزرگ افتاد و یک مادر و دو بچه را کشت و له کرد و تازه گفتند خوشا به سعادت آنها که شهید نقش رستم شدند !! 


 حالا از این حقارت ها و حماقت ها که بگذریم , چندی هست که سلیمان بن عبدالعزیز ادعای شاهنشاهی کرده و خود را شاه شاهان تمام پارسی زبانهای جهان اعلام کرده و میداند !؟


او که نسبت به برادر مرحومش فضول تر و جلب تر هست , گفت : آخوندهای ایرانی لیاقت پرده داری پاسارگاد و حکومت بر سرزمین ایران را ندارند و حیف چند تا الاغ بدهی که آنها با آن الاغ ها حساب و هندسه کار کنند !

این سلیمان مارموز که از این طرف مینشیند سنگ اتحاد جهان اسلام را به سینه میزند و داعیه ملیت ایرانی را دارد , همچنین از گروه های مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند مجاهدین خلق دفاع و حمایت میکند و انقدر وقیح و پررو هست که به رافت اسلامی نظام با اقلیت های مذهبی ایراد میگیرد و از شکستن سنگ قبرهای اقلیت بهائی و دستگیری آنها و بستن مغازه هایشان اعلام نگرانی کرده و هر چقدر مسئولین و حکام دلسوز و زحمتکش جمهوری اسلامی با ملاطفت و مدارا و ادب و تربیت تمام به آنها میگوید که اینکار دخالت در امور داخلی کشور ما محسوب میشود , حرف داخل کله خر ملوک و شیوخ عربستان نمیرود و همچنان از مخالفین و معاندین نظام حمایت مالی و تسلیحاتی و موشکی میکند !!


البته مسولین با تدبیر و سیاستمدار و خویشتندار جمهوری اسلامی بسیار خوب میدانند که این ملک زاده های ترسو و بی وجود فقط لب و دهن هستند و زرزر مفت میکنند , چرا که اگر آنها وجود داشتند  در مورد کشتار زائرین پاسارگاد مکرمه و یا  به تجاوز دو مامور فرودگاه امام به دو نوجوان عربستانی واکنشی نشان میدادند !


که دیدیم کم مانده بود حکام عربستان بخاطر تجاوز به دو نوجوان  کارت

" صد مرحبا یا اخی الشهوتی "  برای ما بفرستند و از ما بصورت دیپلماتیک و رسمی و دولتی تشکر و قدردانی کنند و به آن ماموران که الان ارتقاء درجه پیدا کرده اند خسته نباشید بگویند!

مگر همین چند سال پیش نبود که یکی از اعضای بلند پایه سفارت محترم و قدرتمند جمهوری اسلامی در جده شیطان گولش زد و یک بطر ویسکی را بجای آب معدنی دماوند اشتباهی خورد و سیاه مست پشت ماشین نشست و زد یکی از همین شهروندان عربستانی را کشت ... خوب چکارش کردند ؟


هیچی... ,

جناب سفیر جمهوری اسلامی  با پول دو شتر کاکل قرمز , دیه آن بدبخت را داد و مسئولین عربستانی هم از این سخاوت و دست و دلبازی بسیار تشکر کردند و ممنون شدند و سر و ته قضیه را هم آوردند و تازه شنیدم که برخی از شیوخ برای اعضای سفارت دختران تپل مپل قبیله عوف و خانم های مدینه ای نیز می آورند و پاندازی هم میکنند .

این مسولین بی وجود عربستان اگر جرات داشتند که به آخوند ها راه به راه مجوز شکار نمیدادند و آخوندها و آقازاده ها نمیرفتند که نسل هوبره و پلنگ کمیاب را در عربستان  بر بیاندازند ...


تازه این عربستانی ها چه فکر کردند ؟


۸۰ ~۹۰ درصد روغن خوراکی و نوشیدنی های عربستان را سرمایه داران ایرانی و آقازاده های جمهوری اسلامی تامین میکنند و تمام کارخانجات آنها نیز مال آخوند هاست...


و اگر بخواهند به آنها ضربه بزنند لازم نیست که در مراسم پاسارگاد مکرمه ترافیک انسانی بوجود بیاورند تا چند عربستانی را بکشند و آبروی خودشان را به خطر بیاندازند بلکه بطور پنهانی و در خفا در همین روغن ها به مقدار خیلی کم ولی بطور مستمر و پیوسته سم و مواد سرطان زا و شیمیائی بریزند تا مردانشان عقیم و زنهایشان نازا بشوند و همگی سرطان بگیرند و بمیرند بی آنکه آب از آب تکان بخورد!

 
بعله ...این عربستانی های پررو چه فکر کرده ا ند ؟؟!

این عربستانی های ابله و احمق اگر فهم داشتند که بهترین زمینهای حاصلخیز استان مدینه را با مجوز حفر چاه عمیق به آخوندها اجاره نمیدادند که آنها در این خشکسالی عربستان برای اسب هایشان در آن زمینها شبدر و یونجه بکارند...


مگر همین عربستانی ها نبودند که برای کمک رسانی به مخالفین جمهوری اسلامی چند کشتی اسلحه بار کردند و تحت لوای کمکهای مردمی میخواستند به دشمنان ما برسانند...


چقدر هم عر و گوز کردند که اگر کسی به کشتی های ما نزدیک شود سواحل مدیترانه را به خاک و خون میکشیم و باب المندل را میبندیم و جواب سختی میدهیم و فلان و بیسار ...

آخوندها تمام این تهدیدات را به تخم چپ احمد جنتی هم حساب نکردند و نیروی دریائی قدرتمند جمهوری اسلامی مثل آب خوردن آن کشتی ها و ناوچه های محافظ آنها را گرفت و فرستاد دریای کارائیب تا باهم بالا بلندی بازی کنند ؟؟!


بعد این عربستانی ها با این همه خفت و ذلتی که به آنها میدهیم بیایند برای ما دم دربیاورند ؟!


مگر همین چند روز پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی چند تن از شهروندان خودش  باتفاق یک بهائی و یکی از اعضای مجاهدین که قصد آشوب و بلوا داشتند را اعدام نکرد ؟


چقدر عربستانی ها گنده گوزی کرده بودند و چه شد ؟


آخوندهای باهوش و مسئولین با تدبیر و سیاستمدار جمهوری اسلامی میدانستند که عده ای از شیوخ وهابی عربستان مثل خر لنگ معطل چوش هستند و هر کدام هم برای خود دار و دسته ای دارند  پس با زیرکی تمام نشستند تا عربستان بدبخت که تازه با جون کندن و خفت و زاری و نرمش قهرمانانه دارد روابط خود را با غرب بهبود میبخشد تمام فیلم های خود را بازی کند و اداهای آدم حسابی بودن خودشان را دربیاورد و درست سربزنگاه و موقع نتیجه گیری چند سال بدبختی و خفت و ذلت , مسئولین محترم نظام مقدس اول اعضا و کارکنان سفارت را به جای امنی منتقل کردند و سپس خبر اعدام  آن بهائی و مجاهد که عربستانی با حماقت تمام برای خودشان بزرگ کرده بودند را اعلام کردند.


 و آن احمق های مزدور شیوخ فیضیه وهابی ها هم مثل وحشی ها ریختند و سفارت جمهوری اسلامی را آتش زدند و غارت کردند  و مسولین نظام جمهوری اسلامی به آسانی و خیلی راحت به تمام دنیا نشان دادند که این عربستانی ها همان وحشی ها و احمق های سی سال پیش هستند و اصلا قابل اعتماد نیستند...

و دنیا بجای آنکه بیاید یقه جمهوری اسلامی را بگیرد که چطور در یکروز ۴۷ نفر آدم را اعدام کردی؟


 و آنها را محکوم کند , تمام توجهشان به عربستانی های نفهم و بیشعور و وحشی جلب شد و این حماقت آنها را محکوم کردند...!!


و حالا اگر یکی از دربانهای سفارت های جمهوری اسلامی در جهان آپاندیسش عود کند و یا دستش در هنگام آشپزی ببرد , همه نگاه ها به عربستان دوخته میشود و همه آنرا کار عربستانی ها که تهدیدهای صدتا یه غاز کرده بودند میدانند و از چشم آنها میبینند ...خدا بهشان عقل بدهد !! 


و این شیوخ و ملوک عربستانی های احمق فکر آنرا نکردند که جمهوری اسلامی با یازده میلیون بشکه تولید و صادرات نفت میتواند عربستانی که بخاطر حماقت با سه میلیون و ششصد هزار بشکه سهمیه تولید که  جایگاه پنجم خودش در اوپک که  بخاطر چارتا موشک S -۳۰۰ به روسیه داده را با کاهش قیمت نفت به مفلسی و دریوزگی بیاندازد...


 حالا شما ملت فهمیده و آگاه و فهیم ایران زمین با این سوابقی که از جهالت و حماقت مردم و نادانی و بلاهت حکومت عربستان گفتم , آیا اصلا آنها را داخل آدم حساب میکنید؟


آیا تهدیدات آنها را جدی میگیرید و به ریش آنها نمیخندید ؟


آیا اگر برای زیارت دوباره به ایران بیایند بیشتر آنها را تحقیر نمیکنید و تو سرشان نمیزنید؟


آیا واقعا لیاقتشان همین بد رفتاری  و تحقیر نیست ؟ 


آخر وقتی آنها خودشان را به چیزهای نامربوط میچسبانند و چنین اعمال احمقانه ای میکنند و خودشان برای خودشان ارزش و احترام قائل نیستند و در هر کاری فضولی میکنند و خودشان غرق بدبختی و گرفتاری هستند اما مانند بچه پروها باز هم ادعاهای بیخود و گنده گوزی های نامربوط میکنند و مانند کبک سرشان را در برف کردند و خودشان را به نفهمی میزنند , چنین مردمی قابل احترام و بزرگ هستند ؟؟!


وقتی حکومت خودشان به آنها رحم نمیکند و بدترین بلاها را بر سر آنها می آورد و بدترین و سخت ترین شرایط را به آنها تحمیل میکند و مردم مثل گوسپند فقط نظاره گر هستند و دم نمیزنند, آیا میتوانید آنها را جزآدم و روی آنها یک شاهی حساب کنید ؟


آیا واقعا  پیش خودتان نمیگویید ؛ 

 
عجب این عربستانی ها آدمهای  حقیر و نفهم و پر مدعائی هستند! ؟؟

(( راستی یادم رفت این را بگویم ؛

یک وبلاگ نویس بدبخت عربستانی بنام " المصطفی خیرا العمل "  هست که تمام این چیزها را به زبانی ساده برای هموطنان عربستانی خودش میگوید و مینویسد ولی هموطنان او عکس بچه گربه و شعرهای بند تنبانی بیشتر خوششان می اید و بیشتر دوست دارند و همیشه برخی از آنها که خودشان را پایبند به گفتار نیک میدانند  مطلب را نخوانده و نفهمیده آنرا توهین به ارزش ها و اعتقادات خودشان میدانند و در زیر پستهای او هر چه را که لایق خودشان و کس و کارشان هست به او نسبت میدهند و ...! این را همینطوری گفتم که بدانید در عربستان فلک زده هم چنین اشخاصی هستند , همینجوری ....!!))    

هیچ نظری موجود نیست: