پنجشنبه، دی ۲۴، ۱۳۹۴

فقط میتوان گفت : واقعا خاک بر سرتان بکنند!

          فقط میتوان گفت : واقعا خاک بر سرتان بکنند!
 



واقعا برخی از واکنش ها و رفتارهای  مسئولین ابله و مدیران بیشعور جمهوری اسلامی چنان حقیرانه و پست و بی شرمانه است که سوای حس انزجار گاهی برای عامل و یا آمر این رفتارها ,  شدیدا حس ترحم به آدم دست میدهد که در دوران کودکی چه بر سر او آوردند که یک آدم بتواند چنین سخیف و رذل و احمق شود ؟!

نمونه اش یکی روزنامه پیچ کردن پاهای مانکن های پشت  شیشه ویترین بوتیک ها  در تهران و مشهد که آدم حتی نمیتواند به این عمل مسخره فکر کند و بخندد و تنها دل آدم میگیرد که چطور یک شخص ( مسول اماکن و مبارزه با منکرات آن نواحی ) میتواند تصور کند که پاهای یک مجسمه سبب  بوجود آمدن تمایلات جنسی و انحراف افکار در مردی شود و چه میکشند خواهر و مادر و زن و دختر آن بدبخت ...!؟


و دیگری دستگیری چند جوانی که آهنگ ( happy ) را اجرا کردند و خواندند که قیافه ابلهانه آن افسر نیروی انتظامی که با افتخار از دستگیری آنها در کمتر از چند ساعت مقابل دوربین حرف میزد هرگز از خاطرم نمیرود و نمیدانم چه کسی در خانواده و یا در آشنایان او هست که بوجود چنین افسری افتخار کند و به او بنازد؟!؟


و یا برگزاری مراسم دمپائی پرت کردن به طرف عکس ها بوش و اوباما و میر حسین و خاتمی در کارناوال ۲۲ بهمن سال گذشته که آدم با دیدن ریش و موی سپید آن  مردکی که میخندید و دمپائی ها را جمع  میکرد و به بچه ها میداد ,  بغض گلویش را میگرفت و اشک در چشمان آدم حلقه میزد...!


و اینک آخرین شاهکار این مدیران و مسئولان حقیر و سخیفی که جز در حکومت آخوندی و جمهوری اسلامی در هیچ کجای دیگر یافت نمیشود دقت کنید :


   بازداشت متهم برگزاری رقص خیابانی در رشت (+عکس)




[[ به گزارش باشگاه خبرنگاران، متهم برگزاری رقص مختلط در رشت بازداشت شد. این گروه تاتر با اجرای حرکات رقص گیلانی با لباس محلی در خیابان علم الهدی رشت به صورت مختلط با اعضای گروه نمایش شامل دو پسر و دو دختر به رقص پرداخته بودند. مدعی العموم گیلان روز گذشته مسئول سازمان فرهنگی هنری شهرداری رشت را احضار و بازداشت کرد.]]

فقط میتوان گفت : خاک بر سرتان کنند , واقعا خاک بر سرتان کنند که دزدهای بیتالمال و سرمایه های مملکت و مردم دارند راست راست در خیابان میگردند و شما از بودجه مملکت هزینه کردید که مسول و چهار جوان را بخاطر اجرای رقص محلی و سنتی دستگیر کنید , واقعا خاک بر سر همه شما بکنند , همین ..............................//



 

هیچ نظری موجود نیست: