یکشنبه، دی ۱۳، ۱۳۹۴

آقایان , لطفا خودتان و مردم را با حرف مفت گول نزنید و فریب ندهید !

 آقایان , لطفا خودتان و مردم را با حرف مفت گول نزنید و فریب ندهید !



بحران روابط پرتنش جمهوری اسلامی با عربستان سعودی بعد از اعدام شیخ نمر آخوند ناشناس و گمنامی که از صدقه سر اظهارات و پشتیبانی جمهوری اسلامی به شخصیتی بین المللی تبدیل شد , وارد مرحله جدیدی شده که با ادعاهای توخالی و تهدیدات غیر ممکن سران جمهوری اسلامی و قاطعیت و شدت عمل سران سعودی همراه گردیده است .


اجازه بدهید همین اول خدمت همه دوستان عرض کنم که نه جمهوری اسلامی میتواند یک گلوله  به سمت عربستان شلیک کند و نه عربستان راضی به ریسک خطرناک حمله به ایران میباشد .


چرا ؟!


اولین و مهمترین دلیل برای این کار مقدس بودن سرزمین حجاز برای یک میلیارد و ششصد میلیون نفر مسلمان در سرتاسر جهان است و هیچ کشوری حتی با هر بهانه معقولی نمیتواند به سمت سرزمین پیامبر و زادگاه اسلام حتی یک سنگ بیاندازد بدون آنکه از عواقب خشم مسلمانان در امان بماند و بدانید هر گونه تعرض و حمله به این کشور سبب برپائی جهادی بین المللی با سیل مدافعان و مهاجمانی از اقصی نقاط دنیا خواهد بود که کسی را یارای مقابله با آن نبوده و نیست و نخواهد بود.


پس بهتر است آقایان دهان خود را ببندند و حرف مفت نزنند و تهدید الکی نکنند تا مشتی جوان ابله زودباور بیشعور جوگیر شوند و به سفارتها و کنسولگری های آنها حمله ببرند و پرچم پایین بکشند و بیشتر آتش این معرکه را مشتعل تر کنند که تمام دود آن به چشم ایران و مردم ایران برود ...


دوستان این گفته از سر ترس و یا ضعف و زبونی نیست بلکه یک حقیقت محض است که باید آنرا پذیرفت و قبول کرد و اگر خودتان دقیقه ای به این مطلب کمی عمیق تر فکر کنید آنرا با تمام وجود خودتان درک خواهید کرد.


آیا بنظر شما ممکن است که کشوری به خاک عربستان حمله کند و یا با موشک و بمب و خمپاره آنرا هدف قرار دهد و مسلمانان جهان در مقابل آن هیچ واکنشی نشان ندهند؟؟! 


 فقط کافیست که یک بمب یا راکت یا موشک جمهوری اسلامی (و یا در خفا  توسط خود افراد سعودی به اسم ایران) به کعبه یا مسجد الحرام و یا قبرستان بقیع و یا به غار حرا اصابت کند و آنوقت خواهید دید که چه قیامتی برپا میشود و آنوقت معنای واقعی روایت  کشتن هفت رافضی و رفتن به بهشت  را مشاهده خواهید کرد...!


پس بیخود گول اظهارات توخالی و گنده گوزی های بیجای سران و و سرداران جمهوری اسلامی را نخورید و بدانید که حرف مفت میزنند و شکر زیادی میخورند .


اما عربستان سعودی نیز انقدر ابله و احمق نیست که تا وقتی که ناچار نشده راضی شود به یک کشور مسلمان دیگر حمله کند و با هزینه های گزاف سیاسی و نظامی و اجتماعی و اقتصادی دست به گریبان شود و از آخوندهای رافضی چهره ای مظلوم و ستمدیده در اذهان باقی بگذارد .


شاید بگوئید مگر یمن یک کشور مسلمان نیست ؟


بله هست , اما آیا میدانید که عربستان با ساختن یک ائتلاف بزرگ از دیگر کشورهای مسلمان و با در دست گرفتن رهبری آن به یمن حمله کرد ؟


و قبل از آن زمینه لازم را برای موافقت تمام کشورهای جهان ساخته و مهیا نموده بود تا همانطور که دیدیم با هیچگونه مخالفتی روبرو نشود .


یعنی درست همان کاری که از چندی پیش در مورد تنها سرزمین مسلمانان شیعه ( شما بخوانید همان ملحد رافضی واجب القتل ) جهان یعنی ایران انجام داده و میدهد , جوری که حتی از رفتن به اسراییل و گفتگو با اسرائلی ها و تضمین همکاری با آنها در صورت جنگ با ایران نیز ابا نکرد و چنان با کارت حماقت آخوندها درست و بجا بازی کرد که هیچ کشور و ملتی به این کار آنها هیچگونه اعتراضی نکردند و همانطور که دیدیم حتی حماس که ساخته و دست پرورده آخوند ها هست بدون هیچ تامل و تردیدی به جبهه عربستان رفت و اظهار سرسپردگی کرد ...


و حالا حکام سعودی درست همزمان با اعلام تحریم های دوباره امریکا , با اعدام آن شیخک نمر توپ را به زمین آخوندهای ابله انداخته و منتظر و مترصد کوچکترین فرصت و بهانه است که با کوچکترین خطائی  ائتلافی اسلامی - جهانی را بر علیه ایران برپا کند که حداقل آن میتواند منزوی تر شدن و مطرود و منفور تر شدن ایران و ایرانیان در سراسر جهان باشد...




خودتان ببینید . ؛


سعودی ها حجاج ما را قتل عام کردند و آقایان هیچ کاری نتوانستند بکنند...


بدترین رفتار و توهین آمیزترین گفتار را داشتند و آقایان هیچ کاری نتوانستند بکنند ...


به پسران ما در روز روشن و در فرودگاه پر از مسافر تجاوز کردند و آقایان .....


در تمام نشست های شورای همکاری خلیج بر علیه ایران رای دادند و آقایان .....


هم اینک اهواز را الاحواز و خلیج پارس را خلیج عربی میگویند و مینویسند و آقایان ....


با اسراییلی ها قرارداد همکاری و پیمان نظامی بستند و آقایان....


در جنگ با هواپیماهای عراقی به هواپیماهای ما حمله و آنها را سرنگون کردند و آقایان ...


به یمن حمله کردند و با اقتدار مانع از نزدیک شدن کشتی های ایرانی به آنجا شدند و آقایان ....


۵۰۰ حاجی را زیر دست و پا کشتند و یکی از افراد مهم حکومتی را سر به نیست کردند و آقایان ...


به هوای مبارزه با تروریست آخوندی محور شرارت پیشرفته ترین سلاح های جهان را تهیه و ابتیاع کردند و آقایان ...


و حالا آن شیخک نمر را با آن همه تهدیدات و گنده گوئی ها اعدام کردند و مطمئن باشید که باز هم آقایان هیچ کاری نمیتوانند بکنند و تخم شتر ملک سلیمان را هم نمیتوانند بخورند....


 مقابله  مستقیم و تهدید احمقانه و مجادله حاشا و باز شدن گاله هر کس و ناکسی و هر مرجع مفنگی و هر سردار هندوانه فروشی , راه مقابله با عربستان نیست و تنها با لبخندی بر صورت و خنجری گرفته شده در مشت و در قفا و با دیپلماسی قوی و با ضربه زدن بدون باقی گذاشتن هیچ مدرک و ردپائی میتوان به آنها ضربه زد و آنها را تضعیف نمود ولاغیر ...


ولی ببینید هم اینک با خوا ری و خفت و ذلت  و نکبت و بخاطر دو زار پول منتظر اشاره سعودی ها برای فرستادن حاجیان ایرانی به سرزمین آنها و ریختن پول به جیب آنها هستند ...!!


       



 

هیچ نظری موجود نیست: