پنجشنبه، دی ۲۴، ۱۳۹۴

در محاکمه و مجازات مهاجمان به سفارت عربستان شتاب زده عمل نکنید

       در محاکمه و مجازات مهاجمان به سفارت عربستان شتاب زده عمل نکنید


هر چند که عواقب و تبعات حرکت احساسی و بی خردانه برادران ارزشی ابله در حمله به سفارت و کنسولگری عربستان بسیار سنگین بود و برای ما خیلی گران تمام شد ولی اصلا نباید در مورد دستگیری و معرفی و اقاریر و اعترافات آنها اخبار جنجالی ساخت وبه هیچ وجه نباید در محاکمه و مجازات آنها عجله ای باشد و شتاب زده عمل کرد.

هر چه بود تمام شد و گذشت و ما اینک در مقابل یک عمل انجام شده قرار گرفتیم ولی من از همه شما با هر سلیقه و عقیده ای میپرسم که :


آیا پس از گذشت بیش از شش ماه از واقعه فرودگاه جده و تجاوز به دو نوجوان زائر ایرانی یکی از شما نام و سن و مشخصات آن ماموران حیوان صفت فرودگاه جده را میداند و خبر موثقی در مورد محاکمه و مجازات آنها دارد ؟


آیا یکی از شما میداند که آیا آنها واقعا در زندان بودند و آیا اصلا زندانی شدند ؟


آیا دولت و حکومت عربستان سعودی یک معذرت خواهی رسمی از ایران و ایرانیان کرد ؟


به خداوندی خدا من راضی هستم که سفارت ایران را در عربستان به آتش بکشند ( بدون صدمه زدن و آسیب دیدن شخصی ) و تمام شیشه های آنرا خرد کنند و تمام در و دیوار آنرا شعار نویس کنند و همه لوازم آنرا خرد و خاکشیر کنند تنها به یک شرط , به شرط آنکه آن دو مامور فرودگاه جده را به ایران تحویل بدهند.


سوگند میخورم که من راضی هستم و قبول میکنم که تمام کشورهای عربی و مسلمان با ما قطع رابطه کنند و تمام روابط دیپلماتیک و سیاسی و اقتصادی خودشان را با ایران ببرند و قطع کنند و سفرای خودشان را فرا بخوانند و سفارتهای ما را هم ببندند و سفرای ما را از کشورشان اخراج کنند فقط به یک شرط و آن اینکه آن دو مامور فرودگاه جده در ایران محاکمه و مجازات شوند.


 من امیدوارم که دیگر شاهد این حماقت ها و خودسری ها و خیره سری جمعی از هموطنان خودمان نباشیم و دیگر چنین صحنه هایی را نبینیم و دیگر چلمن بازی مامورین نیروی انتظامی را مشاهده نکنیم...


 ولی باید در این مورد مقابله به مثل کنیم و باید ولو بظاهر هم که شده برای همین برادران نفهم ارزشی خودمان حتی از سفیر و کنسول و کاردار سفارت عربستان ارزش بیشتری قائل شویم و قدر و منزلت آنها را حتی از ملک سلیمان و دیگر ملوک و شازده قراضه های عربی بالاتر و برتر بدانیم و خودمان را نسبت به سرنوشت و روند جریان رسیدگی به کار آنها نگران و دلسوز و پیگیر نشان بدهیم و برای خودمان ارزش قائل باشیم .

به کیهان و برادر حسین شریعتمداری و وزارت امور خارجه ایران هم پیشنهاد میکنم به جای گشتن و پیدا کردن جیبوتی و کومور در نقشه جغرافیائی جهان بروند و بشینند و برای سران و مقامات اسلامی و امامان جماعت و جمعه آن کشورها نامه ای بنویسند و دلیل سکوت آنها را در مورد تجاوز به دو نوجوان ایرانی در خاک خانه خدا و سرزمین مقدس وزادگاه اسلام بپرسند و علت سکوت و بیتفاوتی در مقابل حکومت و دولت عربستان یا همان خادمین حرمین الشریفین بی لیاقت و فاسد سعودی را جویا شوند...


تا با این کار راستی و درستی آنها را به چالش بکشند و نتیجه آنرا به هر صورتی که شده در معرض دید و قضاوت مردم کشور خودشان قرار دهند و به داوری آنها بسپارند و این سوال را برای آنها و در ذهن آنها بوجود بیاورند که :

 آتش زدن و شکستن شیشه های یک سفارت عملی نجس تر و پلیدتر و خداستیزانه تر و غیر انسانی تر و غیر اسلامی تر و وحشیانه تری هست یا تجاوز به دو نوجوان زائر خانه خدا در سرزمین و زادگاه اسلام و سکوت در مقابل آن ؟؟!

هیچ نظری موجود نیست: