چهارشنبه، اردیبهشت ۰۹، ۱۳۹۴

یک زندگی بهتر هم حق مسلم ماست !

                             یک زندگی بهتر هم حق مسلم ماست !

「‫یک زندگی بهتر‬‎」の画像検索結果

انرژی هسته ای حق مسلم ما هست ,
اما فقط انرژی هسته ای نیست که حق مسلم ماست.
یک زندگی بهتر هم حق مسلم ماست .

ما باید قبول کنیم که شایسته زندگی بهتری هستیم .
ما باید بخواهیم که زندگی بهتری داشته باشیم .
ما باید به یک زندگی بهتر امید داشته باشیم .

ما باید بدانیم که یک زندگی بهتر حق مسلم فرزندان ماست .

انرژی هسته ای حق مسلم ما هست ,
اما آسایش و آرامش هم حق مسلم ماست .

ما این حق را را داریم که با آرامش زندگی کنیم .
ما کشوری داریم که میتوانیم در آن با آسایش زندگی کنیم .

و من نمیخواهم که فقط بخاطر انرژی هسته ای , آسایش و آرامشم را از دست بدهم .

انرژی هسته ای حق مسلم ما هست ,
اما تورم و فقر و نداری و گرانی حق ما نیست .

انرژی هسته ای حق مسلم ما هست ,
ولی انزوا و تحریم و دشمن تراشی و تهدید وجنگ حق ما نیست .

انرژی هسته ای حق مسلم ما هست ,
اما بخاطرش با تمام دنیا در افتادن و دشمن شدن حق ما نیست .

من نمیخوام بخاطر انرژی هسته ای به تمام دنیا باج بدهم ...
من نمیخوام بخاطر انرژی هسته ای منابع کشورم را حراج کنم ...
من نمیخوام بخاطر انرژی هسته ای فرصت های زندگیم را از دست بدهم ...
من نمیخوام بخاطر انرژی هسته ای شاهد بدبختی هم وطنم باشم ...
من نمیخوام بخاطر انرژی هسته ای کلیه ام را بفروشم ...
من نمیخوام بخاطر انرژی هسته ای از کشورم فرار کنم  ...
من نمیخوام بخاطر انرژی هسته ای به فقر و فلاکت بیفتم ...
من نمیخوام بخاطر انرژی هسته ای شرمنده زن و بچه ام بشوم ...
من نمیخوام بخاطر انرژی هسته ای سربار پدر مادرم باشم و احساس پوچی بکنم ...
من نمیخوام بخاطر انرژی هسته ای همه چیزم را از دست بدهم ... 

خیلی از کشورهای دنیا انرژی هسته ای ندارند و راحت و با آرامش زندگی میکنند .
خیلی از کشورهای دنیا انرژی هسته ای دارند و این همه دردسر و فلاکت نکشیدند .

و هیچ حکومتی در دنیا بخاطر داشتن فناوری و انرژی هسته ای کشورش را به سمت فقر و فلاکت و دشمنی و جنگ نبرده و نخواهد برد .

و هیچ کشوری با مردمی فقیر و درمانده و گرسنه قدرتمند نشده و به عزت و افتخار نرسیده حتی اگر به فناوری و انرژی هسته ای دست پیدا کرده باشد .

「‫یک زندگی بهتر‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: