دوشنبه، دی ۲۱، ۱۳۹۴

حماقتی دیگر در تغییر نام خیابانی به اسم شیخ نمر

          حماقتی دیگر در تغییر نام خیابانی به اسم شیخ نمر
 

پس از حماقت آتش زدن سفارت عربستان در تهران که رئیس جمهور دستور جلب و دستگیری عوامل آنرا صادر کرد و امامی کاشانی خطیب نماز جمعه آنها را مشتی احمق و نادان دانست و نام داد , اینک حماقت بزرگتری برای تغییر نام "خیابان بستان" به "خیابان شیخ نمر "  که با دو فوریت در شورای شهر تهران تصویب شده در حال شکل گیری میباشد که تا کنون وزارت امور خارجه نسبت به تغییر نام این خیابان موافقت نکرده است .

[[ مجتبی شاکری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه پس از شهادت شیخ نمر، مردم و شخصیت‌ها خواستار واکنش شورای شهر در خصوص نامگذاری معبری به نام این فرد بودند، گفت: برخی پیشنهاد دادند که خیابان مقابل سفارت عربستان به نام شیخ نمر تغییر یابد. وی با بیان اینکه روز یکشنبه هفته گذشته برخی از اعضای شورای شهر پیشنهاد نامگذاری خیابانی به نام "شیخ نمر" را ارائه کردند، گفت: دو فوریت این طرح در شورای شهر تصویب شد و بر همین اساس بررسی‌ها برای نامگذاری خیابانی به نام "شیخ نمر" آغاز شد، اما عصر همان روز مردمی که جلوی سفارت عربستان تجمع کرده بودند،به صورت خودجوش نام خیابان را تغییر دادند.]]


منبع خبر : http://www.parsine.com/fa/news/269449/نامه-وزارت-خارجه-برای-تغییر-مجدد-نام-خیابان-نمر


لطفا به این نکته جالب توجه داشته باشید که اعضای فهیم و محترم! شورای شهر بنابه درخواست همان مردمی که خطیب نماز جمعه امامی کاشانی آنها را مشتی احمق و نادان دانسته و نامیده طرح آنرا با دو فوریت تصویب نموده و به وزارت امور خارجه ارسال نموده است !!


شاید اعضای شورای شهر تهران که نشان دادند از نظر فهم و شعور هیچ دست کمی از آن مردم احمق و نادانی که ریختند و سفارت عربستان را آتش زدند ندارند و نداشته باشند و یادشان نیاید که پس از ۳۵ سال هنوز هم یکی از موانع بزرگ در راه عادی سازی روابط دیپلماتیک دو کشور ایران و مصر نام " خیابان خالد اسلامبولی " قاتل مرحوم انور سعادت رئیس جمهور فقید مصر میباشد که مانند استخوانی در گلوی وزارت امور خارجه گیر کرده و نه بالا می آید و نه پائین میرود و سد بزرگی در مقابل این عادی سازی روابط بوده و هست ...


و حالا  دوباره برخی از مسئولین و مدیران جمهوری اسلامی سعی دارند که با تصویب دو فوریتی یک طرح احمقانه , حماقتی دیگر از نوع همان حماقت را انجام بدهند و برای آینده استخوان دیگری در گلوی عادی سازی روابط ایران و عربستان تعبیه و جاسازی بکنند !!


 

هیچ نظری موجود نیست: