پنجشنبه، بهمن ۰۸، ۱۳۹۴

ماجرای واقعی و اصلی دیدار خمینی با استالین

         ماجرای واقعی و اصلی دیدار خمینی با استالین



















به گزارش پارسینه , حجت الاسلام حمید واعظی؛معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد تبریز و نوه مرحوم آیت الله میرزا عبدالحسین لنکرانی، در مصاحبه ای با هفته نامۀ حَریمِ إِمام، ش 179 مدعی می شود ژوزف استالین رهبر اتحاد شوروی در جریان سفر به ایران در دوران جنگ جهانی دوم با امام خمینی دیدار کرده است.

[[ متن این سخنان بدین شرح است:

... آن زمان آمریکا و شوروی و بریتانیا به شاه إعلام کردند و قرارِ کنفرانسِ تهران را گذاشته و ایران را پُلِ پیروزی قلمداد می کنند. روزولت، رئیس جمهورِ آمریکا، استالین، رهبرِ شوروی، و چرچیل، نخست وزیرِ بریتانیا در تهران جمع شدند و به این جا فقط یک لقبِ پلِ پیروزی دادند.


منتها شاه به علمایِ قُم می گویَد که : من قدرت ندارم در مقابلِ این ها حرف بزنم.
لذا امام را به عنوانِ نماینده علما تعیین می کنند که با شاه از این ها استقبال کند و إمام حرفها را بزند.
شاه مستأصل و آدمی ترسو و ضعیف بود.


تازه بعد از فرار پدرش رویِ کار آمده و این مسائل پیش آمده بود. مسلمًا معلوم است که دست نشانده هرسه طرف است و جرئت ندارد به چرچیل، روزولت و استالین حرفی بزند.
 إمام می فرمایَد : «من در کنارِ شاه به استقبال می رفتیم؛ با این که خوشم هم نمی آمد.
روزولت آمد. درِ هواپیما را باز کرد. بدونِ پلّکان پایش را رویِ زمین گذاشت.
چرچیل هم همین طور.
أمّا استالین با یک هواپیمایِ بسیار بزرگ آمد. ساعت ها منتظرش بودیم. دیدیم أوَّل کالسکه زرّینی با چندین اسب پیاده شُد.


با سیگاری در گوشه لبش پیاده شُد. شاه معرّفی کرد. من هم نماینده علما بودم.
شاه به من گوشه چشم می آمد که این خیلی آدمِ شجاعی است.
بعد به استالین دست دادم. یک خرده بی اعتنا به من نگاه کرد.
در سالن به من گفت: شما چه نظری نسبت به ما دارید؟
من گفتم: شما در کاخِ کِرِملین زندگی می کنید؟
گفت: بله.
گفتم: شما حرف از نظامِ کارگری می زنید. آیا هر نفر مردمِ روس و اتّحادِ جماهیرِ شوروی می توانند کالسکه زرّین سوار شوند؟
گفت: نه.
گفتم: آیا این است شعارِ عدالت خواهی و نظامِ کارگریِ شما؟
من به رئیس جمهورِ آمریکا و چرچیل خیلی بدبین بودم. أمّا آنها خیلی از شما مرتَّب ترند."
به هر حال إمام می گوید: "شاه نمی توانست به آنها چیزی بگوید ولی ما حالی کردیم که شما در ایران نمی توانید بمانید.
شاه به آنها گفته که بالاخره علما این طوری هستند و این هم از همه آنها تیزتر است.]]


منبع : http://www.parsine.com/fa/news/272108/دیدار-امام-خمینی-با-استالین

اولا حجت الاسلام حمید واعظی غلط کرده با جدش مرحوم آیت الله میرزا عبدالحسین لنکرانی،

چون امام خمینی در آنزمان اصلا ایران نبود و با تعدادی از بسیجیان و نیروهای حزبالله در جبهه نرماندی مشغول نبرد با سپاهیان کافر نازی بودند و در همان جنگ بود که عمامه امام تیر خورد و سوراخ شد ...

بعد امام رفت لیبی کمک عمر مختار!

 که سر پیشنماز شدن کارش به زد و خورد با عمر مختار کشید و امام داوطلبانه خودشو اعزام کرد به صحرا که کار مارشال رومل را یکسره کند و امام شاهکار جنگ تانکها  را با خواندن دعای جعفر طیار و  وان یکاد  را در آنجا خلق کرد.

و عکس امام در حالیکه گوشه های عبای خودشو گرفته و برای قضای حاجت به حالت بدورو مشغول رفتن به پشت یکی از تانکها مشتعل هست و معمر قذافی آفتابه بدست دم لوله توپ تانک خبردار ایستاده , در روزنامه TIME آنزمان خیلی سروصدا کرد.  

تازه اگر یادتون باشه امام به علت گفتن اولین هیچی در مقابل سوال : شام چی خوردید خبرنگار خارجی و پنچر شدن طیاره شان به مراسم استقبال روسا و جلسه کنفرانس تهران نرسید...!

 و وقتی رسیدند که مجلس شام هم تمام شده بود چرچیل و روزولت داشتند سفره ها را جمع میکردند و استالین هم داشت به مهمانها چائی میداد و امام اینا مجبور شدند تو همون آشپزخونه سرپا غذا بخورند و وقتی امام اینا رفتند بالا دیدند شاه و با همه مهمانها با ماشین امیر خاقان رفتند سرآسیاب دولاب که فالوده بخورند و امام ناراحتی و گله خودش را از این قال گذاشتن , هم در کتاب ولایت فقیه و هم در صحیفه نور ابراز کردند و مفصل در اینباره نوشتند ...

البته امام اینها هم کم نیاوردند و یه پیت حلبی برداشتند و با نگهبانهای کاخ سعدآباد رفتند زیر درختهای محوطه و تا صبح میزدند و قاسم آبادی میرقصیدند .

و فردا هم بعلت کم بودن صندلی ( فقط سه تا صندلی بود ) شاه هیچکس را با خودش بدیدن چرچیل و روزولت و استالین نبرد .
     
اولین دیدار امام با چرچیل هم  در دادگاه نورنبرگ و سر جریان اسلحه ای که هیتلر خودشو با آن کشت صورت گرفت و شایعه بود که امام خمینی اون اسلحه را به هیتلر فروخته ,  که البته بعد فهمیدند کار مجتبی نواب صفوی و دارودسته فدائیان اسلام بوده و امام هم به یاری امام زمان از آن اتهام تبرئه شد و چرچیل هم برای دلجوئی امام را برد کاخ باکینگهام در مراسم آش پشت پای روزولت که ملکه  انگلستان برگزار کرده بود و باهم چندتا کاسه آش رشته خوردند و همونجا با هم رفیق شدند.


در تاریخ هم آمده که استالین به علت کمونیست بودن هیچ روحانی کلمه و مسیحی و مسلمان را به تخمش هم حساب نمیکرده , چه برسه به بی اعتنائی کردن و با هیچکدام از روحانیون یهودی و مسیحی و مسلمون دیدار و گفتگو نداشته ...!؟ 

در ضمن دروغ بزرگ این مرتیکه واعظی از اینجا معلوم میشه که , همه میدونند مرحوم امام فارسی هم بلد نبود حرف بزنه , حالا چجوری و با چه زبانی با استالین حرف زده و این تیکه را انداخته , خدا میداند و خدا ؟!!

 و باز هم همه میدانند که در این نوع مراسم و مجالس بردن و همراه داشتن هر گونه وسیله تیز و برنده ممنوع میباشد , حالا خودتون حساب کنید که آدم تیزی مثل امام که از همه آخوندها تیزو بز تره , چطوری رفته یا بردنش تو اون مجلس و مراسم ؟

حالا با کالسکه زرین از هواپیما پائین آمدن هم تو فرق سر و عمامه این حجت الاسلام واعظی کودن و دروغگو بخوره ....

 

هیچ نظری موجود نیست: