پنجشنبه، بهمن ۰۱، ۱۳۹۴

ای مسئولین نظام و برادران ارزشی و حزباللهی , کمک کنید!

   ای مسئولین نظام و برادران ارزشی و حزباللهی , کمک کنید!
 

 
ای مسئولین جمهوری اسلامی که به جای ایران به فلسطین خدمت میکنید به فریاد این بچه مظلوم فلسطینی برسید!

ای برادران و خواهران ارزشی و حزباللهی که خودتان را برای فلسطین و لبنان جر میدهید به این کودک فلسطینی کمک کنید!!


ای نمایندگان مجلسی که بجای رسیدگی بکار مردم خودتان در صحن علنی مجلس برای مردم غزه و فلسطین تظاهرات میکنید , یک بچه فلسطینی به دردسر افتاده و کمک میخواهد!!!


ای شما که این همه راه و جاده و اتوبان در فلسطین ساختید , شما که این همه مدرسه و دبیرستان و دانشکده های مختلف در لبنان و فلسطین ساختید , شما این همه لبنان و فلسطین را اباد نمودید , شما که بخاطر اندوه لبنان خواب و خوراک ندارید , شما که این همه به عرفات و حماس و عباس کمک های نقدی و غیر نقدی کردید , شما که کاسه های داغتر از اش شدید و تمام منافع و مصالح ایران را به پای فلسطین و لبنان قربانی کردید ...


ای کسانی که از غم کودکان غزه و بچه های فلسطینی شب و روز بر سر خودتان میزنید و خودتان را برای آنها جر میدهید , بشتابید که یک کودک مظلوم فلسطینی دهساله به دردسر افتاده و کمک میخواهد بجنبید و اگر آب دستتان هست زمین بگذارید و  کمکش کنید ...!


من فکر میکنم که دست ایادی استکبار جهانی به سرکردگی اسراییل جهانخوار در کار باشد چون  :


[[ در موردی کم یاب ، اختلاف رنگ چشمان " بسام ماضی " کودک فلسطینی، موجب دغدغه خاطر و ناراحتی و مشکلاتی برای وی و اعضای خانواده اش شده است.به گزارش شبکه العالم، " بسام ماضی " کودک ده ساله فلسطینی در روز چند بار به جلوی آینه رفته و این سوال را می پرسد که چرا رنگ دو چشمانش با هم فرق دارد و هیچ یک از فامیل و حتی برادرانش مانند او نیستند.بسام ، دانش آموز کلاس پنجم ابتدایی که یک چشمش آبی رنگ و دیگری قهوه ای است، می گوید که به علت این عارضه درمدرسه با مشکلات و ناراحتی های زیادی روبرو می شود، و همکلاسی هایش دائماً درباره این مساله از او سوال می کنند و گاه وی را مورد تمسخر قرار می دهند.حسام پدر 36 ساله این کودک فلسطینی می گوید که نگرانی از وضعیت چشمان پسرش باعث شده است که به مدت چهار سال درحال مراجعه به بیمارستان های مختلف برای یافتن درمانی برای این مشکل باشد.]]


من مطمئن هستم که این صهیونیست ها مشغول یک توطئه جدید بر علیه برادران مظلوم فلسطینی هستند و دارند طبق یکی از کشفیات رائفی پوری یا نظریه های حسن عباسی کاری میکنند که رنگ چشمهای بچه های فلسطینی و لبنانی دورنگ شود تا از این طریق به اسلام عزیز ضربه بزنند و ظهور را به تعویق بیاندازند !


من میدانم که متفکرین یهودی و یا همان اتاق فکر صهیونیست های ازغدی پور و عباسی , با خواندن احادیث و روایات ما  و میلیونها ساعت تحقیق و تفکر در مورد آن پی بردند که کسانیکه رنگ چشم هایشان با هم فرق دارد رنگ لباس یا همان دشداشه آقا امام زمان را درست تشخیص نمیدهند و به ایشان ایمان نمیآورند و میخواهند از این راه سبب کاهش یاران امام زمان شوند و به دشمنان ایشان کمک کنند.


آنها چون میدانند که از طریق جنگ موشکی حریف همراهان آقا ( عج الله و اینا ) نمی شوند , میخواهند از طریق اختلالات ژنتیکی و دستکاری در DNA  در مارپیچ پلکانی دوم از طبقه سوم  و همکف , رنگ چشم کودکان فلسطینی را تغییر دهند و از آن در راه اهداف نژادپرستانه خودشان استفاده کنند و از این طریق در راه ظهور اختلال ایجاد کنند .


مگر سخنرانی استاد رائفی پور را گوش نکردید و نشنیدید که این استاد فرمودند دشمن و صهیونیست ها میخواهند با کارتون والت دیسنی و فیلم های مرد عنکبوتی و سوپرمن برای امام زمان شر درست کنند ؟!


مگر نشنیدید استاد حسن عباسی فرمودند کارتون " پاندای کونگ فو کار " را در راه اهداف استکباری و صهیونیستی ساختند ؟!    


پس بروید برادران , بجنبید مسولین دلسوز جمهوری اسلامی و کودک فلسطینی دوست نظام ,  هر چه زودتر بروید برای این کودک مظلوم فلسطینی که مورد هجمه ژنتیکی سربازان علمی غاصب صهیونیستی قرار گرفته کاری بکنید و این نقشه اسراییلی های غاصب را هم نقش بر آب کنید , یالله بجنبید و یک یا حسین دیگر ....


( از امت فهیم و باشعور حزب الله تقاضا میشود جزئیات بیشتر و دقیق تر این حمله ژنتیکی دشمن صهیونیست را در سخنرانی های این هفته استاد ازغدی , استاد عباسی و استاد رائفی پور بدقت دنبال کنند ...من الله التوفیق )


        
 

هیچ نظری موجود نیست: