دوشنبه، اسفند ۱۴، ۱۳۹۱

آقای بروجردی ، ستار بهشتی از استرس و ترس در زندان مرد ؟

آقای بروجردی ، ستار بهشتی از استرس و ترس در زندان مرد ؟



(( با عرض پوزش از تمام خوانندگان محترم ))

آقای علاء الدین بروجردی میتوانم ثابت کنم تا شما اطمینان پیدا کنید که ستار بهشتی دا شت ، درست به قطر کله شما ......




شما نمیتوانید و حق ندارید که کمبودها و نداشته های خودتان که اعم از ، وجود و شهامت و شرافت و مردانگی و جسارت و وجدان و میهن پرستی و پاکی و انسانیت و حق گوئی و شجاعت ، میباشد و از کمبود آن رنج میبرید را به دیگران نسبت دهید و دیگران را به کیش خود پندارید....... ،

و از این به بعد درباره مطلبی که از چند و چون آن اطلاع دقیق و کافی

ندارید ، شکر زیادی میل نکنید و فرق صدای بالا و پائین را بدانید .//

بزرگترین و بارزترین مشخصه جوانمرد ستار بهشتی ، شهامت و شجاعت ستودنی و غیر قبل انکار او بود ، که در جای جای نوشته های او موج میزند و لبریز است و اگر آقای بروجردی و دیگر کسانی که این دروغ کثیف و نفرت انگیز که نشانگر پلیدی و پلشتی ذاتی آنها ست را نشر و پخش میکنند ، میخواهند که فرق خودشان را با ستار و ستارها بدانند و برای لحظاتی طعم شرافت و شهامت را بچشند ،خواندن این متن که نوشته و هم بنوعی وصیت ستار بهشتی هست را پیشنهاد میکنم :

دیروز بنده را تهدید می کنند به مادرت بگو به زودی رخت سیاه باید بپوشد، دهان گشادت را نمی بندی می گویم کاری انجام نمی دهم که لازم به بستن دهانم باشد می گویند وراجی زیاد می کنی، می گویم چیزی که می بینم ومیشنوم می نویسم، می گویند هرکاری بخواهیم می کنیم هررفتاری را انجام میدهیم شما باید خفه شوید و اطلاع رسانی نکنید وگرنه خفه خواهید شد بدون نام ونشان! بدون اینکه کسی بداند چه برسر شما آمده!

ما را از تهدیدات خود نه ترسانیدچون ترسی در دل ما نیست، دیگر جای ترسی نمانده، شلاق وشکنجه شدن، ما را از اطلاع رسانی کردن باز نمی دارد.
اگر شعار شما این است کهما بازداشت می کنیم، شکنجه می دهیم. شما سکوت کنید! شما اطلاع رسانی نکنید!
شعار ما هم این است. پابه میدان گذاشتیم در این مبارزه یا از قفس تن رهایی می یابیم یا قفس ظلم شما رادرهم می شکنیم.
زنده وپاینده ایرانی وایران جانم فدای ایران. نویسنده ستار

آقای بروجردی وبروجردی ها ، نگارنده این مطلب مانند شما نیست که
نداند چه میگوید ، آیا در این متن هیچ نشانی از ترس میبینید ؟
 

هر چند که با جوانمرد ستار بهشتی هم عقیده و هم سلیقه نبودم ، ولی به خاطر شهامت و دلیری و بی پروائی قابل ستایشش که الگوئی برای همه میباشد ،از صمیم قلب برایش احترامی ویژه قائلم و جایگاه رفیعی در قلب و اندیشه من دارد و خواهد دا شت.//
 

 

هیچ نظری موجود نیست: