یکشنبه، فروردین ۰۴، ۱۳۹۲

پیر مردی که از سوراخ ...آسمان به زمین افتاد

             پیر مردی که از سوراخ ...آسمان به زمین افتاد 

       

این عکس مربوط به دوره اول پارینه سنگی و درست قبل از دوران یخبندان اول و حدودا مقابل درب جنوبی طبقه سوم بهشت و دقیقا در زمان اخراج شیطان از بهشت گرفته شده ...

 (( جنتی با گریه و زاری و اظهار ندامت و چاکری ، با یکدرجه تخفیف زندانی شد و به لعنت خدا تا قبل از انقلاب سال  ٥٧ دچار نشد ))

در مورد گول زدن حضرت آدم و حوا میگویند شیطان با همدستی جنتی چنین کاری را انجام دادند , البته هنوز مابین علما و فقها اختلاف است که نقشه اصلی مال جنتی بوده یا خود ابلیس ؟

در هر صورت با زیرآب زنی جبرئیل  بعد ها پی بردند که همین جنتی با همین یه وجب قد که آنزمان در آشپزخانه بهشت کار میکرد  نیز در این دسیسه شیطانی
 [خوراندن سیب به آدم و حوا ] با ابلیس همدست بوده و عکسی را که مشاهده میکنید پس از طی شش میلیون سال حبس در زندان برزخ و کار کردن در آشپز خانه و شستن ظروف شیاطین او را نیز از بهشت با همین سر و وضع  و شکل و قیافه که میبینید اخراج و به زمین تبعید  کردند  .

لازم به ذکر است که این عکس را یکی از ملائک  کوچک بهشت که جنتی همیشه سهم غذای اورا کم میداده و خودش میخورده و اورا دو ر از چشم  خدا کتک میزده ، برای انتقام گیری از آرشیو جبرئیل کف رفته و برای ما آورد .

 
 ،

هیچ نظری موجود نیست: