حکم اعدام دوباره !
خیلی مسخره هست که دیروز اکثر سایت ها از بینا شدن یک پیرزن کور سودانی در مدینه نوشتند و همگان از ان بعنوان معجزه یاد کردند!
ولی قضات دیوان عدالت حکومت اسلامی ٬ زنده شدن مرد بجنوردی راکه اعدامش کردند ولی پس از ۲۴ ساعت در سردخانه بودن دوباره زنده شده را اتفاقی وتصادف میدانند و برایشان اصلا ربطی به خدا ندارد و حکم اعدام دوباره ( آنهم پس از بهبودی کامل !! ) برایش صادر میکنند !
[[ محمد عرفان، قاضی دیوان عدالت اداری گفت: حکم صادر شده از سوی دادگاه انقلاب، حکم مرگ بوده و اصالت رای مشخص است و در چنین مواردی حکم بار دیگر با بهبود مرد محکوم، اجرا خواهد شد.]]
اگر کسی خداباور باشد که مطمئنا آن را کار خدا و حکمت الهی میداند ومشیت الهی را بر زنده ماندن آن مرد مقدر میپندارد.
وکسی هم که خدا و و معاد و اینها را باور ندارد ٬ حکم اعدام دوباره را منتفی میداند چرا که آن مرد یکبار مرده و مرگ وی توسط پزشک مراسم تأئید شده است .
پس در هردوحال اعدام دوباره او هم جنایت وهم بر خلاف مشیت الهی میباشد.
اینها دیگر چه خدانشناسانی هستند که حکم خودشان را از حکمت خدا هم بالاتر میدانند و به این راحتی حکم مرگ و
حکم دوباره مردن را صادر میکنند و میدهند ؟
میدانم که روزی قاضی عرفان ها و مقیسه ها و مقدس ها و مرتضوی ها در دادگاهی باید محاکمه شوند ٬
و من حکم آن دادگاه را برای آنها میتوانم حدس بزنم ٬ اما خودشان بروند ببینند مشیت و مکافات خدا برای آنها چیست و چه وعده ای به آنها داده .......
خیلی مسخره هست که دیروز اکثر سایت ها از بینا شدن یک پیرزن کور سودانی در مدینه نوشتند و همگان از ان بعنوان معجزه یاد کردند!
ولی قضات دیوان عدالت حکومت اسلامی ٬ زنده شدن مرد بجنوردی راکه اعدامش کردند ولی پس از ۲۴ ساعت در سردخانه بودن دوباره زنده شده را اتفاقی وتصادف میدانند و برایشان اصلا ربطی به خدا ندارد و حکم اعدام دوباره ( آنهم پس از بهبودی کامل !! ) برایش صادر میکنند !
[[ محمد عرفان، قاضی دیوان عدالت اداری گفت: حکم صادر شده از سوی دادگاه انقلاب، حکم مرگ بوده و اصالت رای مشخص است و در چنین مواردی حکم بار دیگر با بهبود مرد محکوم، اجرا خواهد شد.]]
اگر کسی خداباور باشد که مطمئنا آن را کار خدا و حکمت الهی میداند ومشیت الهی را بر زنده ماندن آن مرد مقدر میپندارد.
وکسی هم که خدا و و معاد و اینها را باور ندارد ٬ حکم اعدام دوباره را منتفی میداند چرا که آن مرد یکبار مرده و مرگ وی توسط پزشک مراسم تأئید شده است .
پس در هردوحال اعدام دوباره او هم جنایت وهم بر خلاف مشیت الهی میباشد.
اینها دیگر چه خدانشناسانی هستند که حکم خودشان را از حکمت خدا هم بالاتر میدانند و به این راحتی حکم مرگ و
حکم دوباره مردن را صادر میکنند و میدهند ؟
میدانم که روزی قاضی عرفان ها و مقیسه ها و مقدس ها و مرتضوی ها در دادگاهی باید محاکمه شوند ٬
و من حکم آن دادگاه را برای آنها میتوانم حدس بزنم ٬ اما خودشان بروند ببینند مشیت و مکافات خدا برای آنها چیست و چه وعده ای به آنها داده .......
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر