یکشنبه، شهریور ۰۵، ۱۳۹۱

میان ماه من تا ماه گردون ، تفاوت ...........

میان ماه من تا ماه گردون ، تفاوت ...........

خودم هم میدانم که قضاوت از روی  لباس و ظاهر اشخاص , قضاوت درست و عادلانه ای نیست .

اما ظاهر و پوشش هر شخصی میتواند معرف شخصیت و افکار و قدرت هماهنگی وی با زمان خودش باشد.

و باز هم میگویم که برای من   

تنها راه تشخیص و شناختن خادم از خائن و خوب از بد و خدمتگزار از خیانتکار :

دیدن آثار و نتیجه اعمال و کارهایش 

           در سازندگی و آباد کردن ایران و

                      کسب سربلندی وعزت برای ایرانیان

                                                            هست و بس . 

                                      
                    
 
                   
 
 
                 
 
 
                      
 
 
                   
 
 

                     
 
 
                    
 
 
                  
 
 
                
 
 
               
 
 
                 
 
 
                   
 
 
                 
 
 
                    
 
 
                  
 
 
             
 
 
                  
 
 
                   
 
 


 

۲ نظر:

Unknown گفت...

فرتوره شاهنشاه آریامهر را،، نزدیکه آن (-موسلمان)-ناپاک ،، دوشمنه ،، ایرانو فرهنگه ایران نگوزارید.

Unknown گفت...

جناب آقای کیانی هرچند کاملا حق با شماست و منظور شما را کاملا درک میکنم ، اما برای

جوانانی که از شاهنشاه فقید هیچ خاطره و یادی ندارند و برای حتی قیاس ظاهری وعکسی هم

باید این مطابقت را بکنند و ببینند ،چه چیزی را جایگزین چه کردند ،و به پدران خود بگویند :

ای کاش عقلتان به چشمتان بود .......که کور بودید و ندیدید که تاج مکلل و مرصه را

برداشتید و عمامه بجای ان گذاشتید .//