چهارشنبه، مهر ۱۷، ۱۳۹۲

شیطان هم مثل آخوندها منبری بوده و روضه می خوانده!

شیطان هم مثل آخوندها منبری بوده و روضه می خوانده!

این آخوند راستگوی صادق ٬ حقیقت را گفت که:
 
شیاطین ٬ اول آخوند هستند و منبر میروندو بعد به مقام شیطانی میرسند!



بله حضرت آیت الله العظمی شیطان جهنم آبادی ( دامه برکاته )  یکی از مراجع تقلید بزرگ شیعیان بهشت و یکی از علمای گرانقدر عالم تشیع جنت و صاحب رساله و نگارنده کتب , میزان الشیطنت و مال المردم خوری بشکل الحلال و کتاب باارزش شوارع الفریب الخدا ٬ که هم اینک در فیضیه قم ودیگر مدارس علمیه تدریس و به طلاب حقنه میگردد٬ میباشد.

حضرت آیت الله شیطان جهنم آبادی دارای صدائی گیرا بودند و منبرهای گرم و شلوغی داشتند و روایت است که روضه حضرت عباس را در بالای منبر با چنان سوز و گدا زی میخوانده که شمرلعین از شدت گریه چند بار از حال میررفته و یزید آنقدر بر سر و سینه میکوبیده با آمبولانس از پای منبرمیبردندش ...

همچنین ایشان یکی از تسبیح بازهای اسمی بوده که فقط با تسبیح شاه مقصود ذکر میگفته و استخاره میکرده و در دستش میچرخانده .....

از شیخ پشم الدین دول دول آبادی پر طاووسی روایت شده که در بهشت هم ملائکی بنام بسیجیان پاچه خوار پیرو شیطان رجیم هستند که وظیفه آنها این است که هروقت تسبح از دست آیت الله شیطان بزمین افتاد بدوند وباهم  دعوا کنند وآنرا به او دهند.

 و همچنین از عبدالجفنگ عوف قرمطی نقل است که جدش میگفت از پسر همسایه شان  شنیده که امام نقی( * )  درحین عزیمت به خلأ روایت کرده اند:

که همان ملائک از دیگروظیفه شان آن بود که برای شیطان آفتابه اش را پر کنند ودم مستراح آماده بایستند...
 ویا در اوقات فراغت زیر خ ....هاش رابخارانند ....
و هر کجا قدم گذاشات آنجا را ببوسند و ببویند و بلیسند .  

ایشان دوبار از ترورایادی استکباری آدم بهشتخوار بسرکرد گی حوای صهیونیست و به فضل الهی جان سالم بدر بردند ٬
ولی دشمنان این فقیه گرانقدربا دسیسه اورا به شیشه و کراک آلوده  کردند  و با انداختن جنس قاطی دار به ایشان و کشیدنش ٬
 کاری کردند که ایشان چت کرده و برای خدا لات بازی در آورد که مورد غضب الهی قرار گرفته و یک کله از بهشت به فیضیه قم  تبعید شدند.

راهشان پر رهرو و یادشان گرامی باد ...      
 

هیچ نظری موجود نیست: