چهارشنبه، آذر ۰۴، ۱۳۹۴

وای که خدا , مردم از خنده ...!

                                                      وای که خدا , مردم از خنده ...!


به نظر شما مقام های روسی خیلی وقیح و پست هستند یا آخوندای ایرانی خیلی هالو و ابله تشریف دارند؟

در هر صورت فرقی نمیکنه و میتوانیم بگیم پنجاه , پنجاه هست , چون اگر روسها پست و آخوندهای ما ابله نبودند ساخت و راه اندازی نیروگاه بوشهر توسط روسها آنقدر طول نمیکشید و آخوندها هم با همان کار باید میفهمیدند که روس ها کی و چه جونور هایی هستند!!؟!


روس ها , همیشه به آخوند ها یک  لیوان آب دادند تا یک گالن شیر تحویل بگیرند و گرفتند ....!


بگذریم ...


من فکر میکنم این ضرب المثل (( کدخدا را ببین و ده را بچاپ ...) اصلش مال روس ها هست و از روسیه وارد فرهنگ ما شده چون جناب  پوتین رئیس جمهور تقریبا مدام العمر روسیه که به بهانه نشست گازی به ایران آمد , از فرودگاه  یه کله رفت بیت رهبری تا اول از همه کدخدا را ببینه ...


و بعد بدون تعارف و تشریفات و رودربایستی به هیکل بقیه مقام های ایرانی تر بزنه و هیچکدام از آنها را به تخم مرحوم استالین هم حساب نکنه ...

و ایشان برای اینکه دل کدخدا یا مقام عظمای رهبری را برای چاپیدن آتی بدست بیاره (( فروش هواپیماهای ته انباری و فرو کردن S -۳۰۰ تو پاچه نظام در حالیکه فروش مدلهای بالاتر آن به چند کشور عربی قطعی شد و ساختن نیروگاه در مقابل نفت که بدانید تا تمام شدن نفت آن نیرو گاه ها هرگز تکمیل نمیشوند و الی ماشالله ...!))


یک جلد قرآن آورد و مدعی شد که قدیمی ترین قرآن دنیا هست و جناب رهبری هم با دیدن آن دلشون غنج زد و بقیه مسئولین نظام هم خر کیف شدند و بیا و ببین کیهان شریعتمداری و رسالت و ایران و ...چه تعریف و تمجیدی از این هدیه و قرآن قدیمی کردند که نگو و نپرس ...؟!

اما از این طرف رادیو صدای امریکا گفت و نوشت :


[[   صدای آمریکا :خبرگزاری تاس روسیه ادعا کرد که نسخه قرآن خطی که رئیس جمهوری روسیه روز دوشنبه در جریان سفرش به تهران به رهبر جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد، کپی نسخه اصل یک قرآن خطی قدیمی است که در روسیه نگهداری می شود.
تاس مدعی شد که این مطلب را دمیتری پسکوف سخنگوی مطبوعاتی پوتین در گفتگو با این خبرگزاری تایید کرده است.
خبرگزاری ها در ایران روز دوشنبه تصاویری از اهدای این قرآن توسط ولادمیر پوتین به آیت الله علی خامنه ای منتشر کردند.
خبرگزاری فارس پیشتر گزارش داده بود که "پوتین یکی از قدیمی‌ترین نسخ خطی قرآن کریم را به رهبر انقلاب اهدا کرد."
روزنامه کیهان نیز روز سه شنبه خبری مشابه منتشر کرد و نوشت آیت الله خامنه ای از این هدیه پوتین تشکر کرد.
رئیس جمهوری روسیه برای شرکت در نشست سران کشورهای صادر کننده گاز به تهران سفر کرده بود.]]


من که از خنده ترکیدم ...


باور کنید از صبح تا حالا نمیدونم چرا فقط قیافه جنتی در حالیکه گوش هاش آویزون شده و افتاده روی ابروهاش و میخ به یک نقطه زل زده ...


و سردار فیروز آبادی در حالیکه پیژامه راه راه پاشه و یه رکابی سفید زرد شده تنش هست و یه وری تو خونه اش لم داده و در حالیکه داره انار میخوره و به پوتین فحش میده...  همش همینجوری جلوی چشمم ظاهر میشه ...!! ؟


به پوزخند مکارانه پوتین در این عکس دقت کنید :


 

هیچ نظری موجود نیست: