شنبه، فروردین ۲۳، ۱۳۹۳

دلایل مخالفت با دفن ایرانشناس مشهور ریچارد فرای در کنار زاینده رود

دلایل مخالفت با دفن ایرانشناس مشهور ریچارد فرای در کنار زاینده رود




آقای ریچارد نلسون فرآی خدا رحمتت کنه و نور به جنازه ات بباره این چه وصیتی بود که کردی ؟

شما اگر وصیت میکردید که شما را در حرم مرقد معصومه در قم و یا در صحن شاه عبدالعظیم یا در جوار امام رضا و یا در همین جنب مرقد گنبد آقا در بهشت زهرا دفن کنند , باور کنید در ایران سه روز عزای عمومی اعلام میکردند و چنان تشیع جنازه باشکوهی برایتان برگزار میکردند که اوباما انگشت به دهن بماند و چه سخنرانی ها که درباره انسانیت و بزرگواری شما نمیکردند و آخر مثل مرحوم آلبرت انیشتین دوستدار شیعه و با هفت جد منتسب به امام جعفر صادق میکردند و شما را هم  به تشیع مفتخر میکردند .

               

و شاید که گنبد و بارگاهی کمی کوچکتر از گنبد آقا برایتان میساختند و طلا میگرفتند !!  
 
شما مگر نمیدانستید که در ایران , در حیاط و محوطه دانشگاه ها و پارک ها و بوستانها و میادین شهرها قبرستان است و در آن شهید چال میکنند ولی کنار زاینده رود قبرستان نیست و برای شکوفائی صنعت توریسم در کنار آن کسی را دفن نمیکنند , برای همین است که میگویند (( مگرسواحل زاینده رود قبرستان است ؟ ))
برادران ارزشی و قیمتی و نرخی و رفتند تحقیق کردند و دیدند که شما از عوامل استکبار جهانی به سرکردگی صهیونیست ها و عضو افتخاری CIA و خبر چین موساد و اعضای پنتاگون هستید!

و همچنین فهمیدند که شما در لو دادن جای مسلم بن عقیل و دستگیری او در کوفه و انگور سمی خوراندن به امام رضا  و رم دادن شتر پیامبر در جنگ احد و فراری دادن آقا امام زمان از خانه شان نقش داشتید برای همین هست  که با وصیت و دفن  شما مخالفت میکنند.

       

آنها همچنین از دادن لقب (( ایران دوست )) توسط علامه دهخدا که بعلت  رفتن به  یکی از مسافرتهایش و نشستن در اتوبوسی که یک یهودی هم سرنشین آن بود متهم به  همکاری با صهیونیست غاصب و یهود نوازی شد , به شما ناراحت هستند.


و آنها از ده سال حمایت بی دریغ شما از نام خلیج پارس در محافل بین المللی و نامه های اعتراض آمیز شما به جعل کنندگان نام خلیج پارس و عضویت  افتخاری شما را در سازمان پرشین گلف آنلاین مشکوک میباشند و آنرا تلاشی برای حضور ناوگانهای آمریکائی و حضور نظامی امریکا در خلیج فارس میدانند .


آنها بیشتر از این ناراحت هستند و کک در تنبانشان افتاده که چرا شما فقط  ایران شناس شدید و اسلام شناس نبودید و اگر ایرانشناسی هم کردید چرا ایران اسلامی شناسی نکردید.

همچنین آنها این گفته و نوشته شما  [[ اعراب به زودی قدرت ایران و زبان فارسی در شکل‌گیری تمدن اسلامی را خواهند فهمید. شاید آنها آرزو کنند که گذشته را فراموش کنند، ولی این کار پاک کردن جوهره پایه های روحانی، اخلاقی و فرهنگی خودشان است. بدون میراث گذشته و احترام به آن، شانس کمی برای پایداری و رشد مناسب وجود دارد ]] را در راستای فرافکنی قومی و ایجاد تشنج و تشویش اذهان عمومی  مسلمین جهان میدانند.

و باز همین برادران و ملاها بودند که زیر پای احمدی نژاد نشستند و زیراب شما را زدند که احمدی نژاد آن خانه مجلل را که وعده داده بود به یک سرمایه دار برای زدن یک چایخانه و کافی نت بفروشد و نصف آن مبلغ را سیب زمینی برای رای دهندگان به خودش , بخرد و باقی  پول آن را به موجودی یارانه ها واریز کند تا بدست اقشار کم درآمد جامعه برسد,  را به شما ندهد تا شما همچنان مستاجر و ساکن هتل بمانید.

   

خلاصه که چون شما از انرژی هسته ای و غنی سازی اورانیوم چیزی نمیدانستید و کتابی و مقاله ای و مطلبی در آن باره ننوشتید که بدرد جمهوری اسلامی در نشست ژنو بخورد و از آن برای گرفتن امتیاز استفاده کند و فقط ایرانشناس خشک و خالی بودید , صلاح نمیدانند که شما در ایران دفن شوید.

وشاید میترسند که شما از توی قبر هم ایرانشناسی کنید و از کنار زاینده رود برای آمریکای جهانخوار جاسوسی کنید و خبر از پیشرفت های چشمگیر در فناوری هسته ای و نانو توسط متخصصان جمهوری اسلامی مخابره کنید و بفرستید.//

          

هیچ نظری موجود نیست: