یکشنبه، فروردین ۳۱، ۱۳۹۳

آقای شیخ صادق لاریجانی , از اعدام که نتیجه ای نگرفتید ...

آقای شیخ صادق لاریجانی , از اعدام که نتیجه ای نگرفتید ...
شاید که همجنس بازی فرجی بکند و نتیجه بهتری داشته باشد !

 

شیخ صادق لاریجانی رئیس قصابخانه جمهوری اسلامی که چندیست جز صدور حکم اعدام کار دیگری ندارد و نمیکند (( پیشنهاد میکنم که برای ریاست قوه قضائیه به جای ایشان , از یک دستگاه فتوکپی canon دست دوم ژاپنی استفاده کنید , چرا که کارآئی ایشان در صدور حکم اعدام و تکرار مدام و مکررآن هیچ تفاوتی با یک دستگاه کپی ندارد ))

امروز در جمع فرماندهان نیروی انتظامی گفت : 

[[ آنها ( غرب و اتحادیه اروپا ) به ما خرده می‌گیرند که چرا قصاص ( اعدام  ) می‌کنی در حالی که در کنارش نسخه می‌نویسند که باید به هم‌جنس‌بازان اجازه زندگی و فعالیت بدهید.]]


آقا صادق لاریجانی اگرقادر باشید که از مغزتان کار بکشید و اگر بتوانید که کمی فکر کنید , آنها چندان بی راه نگفته اند و پیشنهاد بدی هم نداده اند!


شما که در طی این چند سال با این همه اعدام و قصاص کاری از پیش نبرده اید و نتیجه ای هم که نگرفتید و فقط آه و نفرین و لعنت پدران و مادران جوانانی که به بهانه قاچاق و ...کشتید و اعدام کردید را برای خودتان و هفت جد آبادتان خریدید و آبروی هر چه لاریجانی و آملی بود را بردید و از نظر جایگاه و مرتبت  با شیخ صادق خلخالی هم کاسه و برابر شدید... ,

آیا چیز دیگری غیر ازاینها عایدتان شد و نتیجه دیگری به دست آوردید ؟


پس بیایید و اینبار به حرف آنها گوش کنید و از تجارب آنها سود ببرید , شاید که با اجازه فعالیت و زندگی به همجنس بازان که به من و شما هم کاری نداشتند و ندارند و ضرری نرساندند , فرجی حاصل شد و نتیجه بهتری از این روش ابلهانه شما داد.


که دراینصورت هم کار خودتان سبکتر میشود و هم تن پدر مرحومتان را کمتر در قبر میلرزانید و هم بیشتر از این مایه ننگ و خجالت مردم آمل و لاریجان و فک و فامیل خودتان  نمیشوید... باور کن .

اگر شک دارید میتوانید بروید با برادران بزرگتر خود تان هم کمی مشورت کنید !!

                  
 
منبع : http://alef.ir/vdcaoenuy49nue1.k5k4.html?223394
آملی لاریجانی: می گویند اعدام نکنید و همجنس بازی آزاد باشد   

هیچ نظری موجود نیست: