پنجشنبه، فروردین ۱۴، ۱۳۹۳

چطور جمهوری اسلامی میتونه , در حالیکه ...

چطور جمهوری اسلامی میتونه , در حالیکه ...


چطور جمهوری اسلامی میتونه موشک بسازه و به فضا پرتاب کنه , در حکیکه نمیتونه قطعات یدکی هوا پیما بسازه تا هواپیما ها با مسافر سقوط نکنند و مردم بیچاره نمیرند ؟

چطور جمهوری اسلامی میتونه از مقام ٣٢ به ١٧  در جهان جهش علمی بزنه , در حالیکه آمار سرانه مطالعه در آن ٢ یا ٥ دقیقه هست ؟


چطور جمهوری اسلامی میتونه صاحب تکنولوژی ساخت ماهواره و لیزر باشه , در حالیکه در صنعت ماشین سازی هنوز داره پیکان چهل سال پیش را مونتاژ میکنه ؟

چطور جمهوری اسلامی میتونه چرخه کامل هسته ای را کنترل و مهار بکنه , در حالیکه در مهار تورم و چرخه پولی درست و کنترل آن عاجز هست و کاری نمیتونه بکنه ؟

چطور جمهوری اسلامی میتونه از رادیو دارو ها وسلولهای بنیادی ودر تکنولوژی نانو ادعا بکنه , در حالیکه هنوز انسولین و دیگر دارو ها را از خارج وارد میکنه ؟

چطور جمهوری اسلامی میتونه ٢ هزار دستگاه سانتریفیوژ را ٢٠ هزار تا بکنه , در حالیکه برنج را از هند و گندم را از امریکا وارد میکنه ؟

چطور جمهوری اسلامی میتونه برای آمریکا قلدری بکنه و حرف جنگ بزنه , در حالیکه هنوز با عراق در آتش بس هست و یک دلار غرامت هم نگرفته ؟

               

 
چطور جمهوری اسلامی میتونه صادر کننده اتومبیل در جهان باشه , در حالیکه هنوز طرز استفاده درست از چراغ راهنمائی و خط کشی خیابانها را بلد نیست و نمیدونه ؟

چطور جمهوری اسلامی میتونه ادعای داشتن متخصصین اتمی  و کارشناسان خبره هسته ای داخلی را بکنه , در حالیکه رکورد دار فرار مغز ها در جهان شده ؟

چطور جمهوری اسلامی میتونه ام القرای اسلام و قبله مسلمین جهان باشه , در حالیکه درآمد رمال ها و جادوگران و دعانویس هاش از درآمد شهرداری و دولت بیشتره؟

چطور جمهوری اسلامی میتونه مدعی عزت و قدرت وبالاترین توان دفاعی باشه , در حالیکه سربازانش را روز روشن میدزدند و آنها را  سر میبرند ؟

چطور جمهوری اسلامی میتونه ادعای مدیریت جهانی بکنه , در حالیکه مدیران خودش میلیاردی میدزدند و اختلاس میکنند و به کانادا فرار میکنند  ؟

چطور جمهوری اسلامی میتونه از تثبیت قدرتش و داشتن پایگاه مردمی و مردم حرف بزنه , در حالیکه هنوز تو زلف و کاکل و روسری دخترهاش گیر کرده و وامونده ؟

چطور جمهوری اسلامی میتونه برای برادران عراقی و لبنانی و بولیویایی خانه و بیمارستان و نیرو گاه بسازه , اما در مدارسش بخاری نفتی های ٥٠ سال پیش آتیش بگیره و بچه ها را بسوزونه ؟

چطور جمهوری اسلامی میتونه موشک قاره پیما با کلاهک بسازه , در حالیکه که با یک برف و باران , ارتباط روستاها با شهرهاش قطع میشه ؟

چطور جمهوری اسلامی میخواد فساد را جهان ریشه کن بکنه , در حالیکه از پس یه آلودگی هوای تهران بر نیامده ؟

چطور جمهوری اسلامی میخواد برای امام زمان یار و یاور و لشگر تهیه بکنه  , در حالیکه رشد جمعیت تقریبا متوقف شده و دیگه رشد منفی داره ؟

چطور جمهوری اسلامی میتونه این همه  دروغ بگه و باز تو چشم این مردم نگاه بکنه ؟

 و در آخر اینکه :

چطور جمهوری اسلامی میتونه یک میمون را مثل بچه آدم تو سفینه  بشونه و ده ساعت بفرسته فضا و آن را سالم برگردونه , در حالیکه نمیتونه این احمدی نژاد را دو روز سر جاش بشونه  تا حرف نزنه و نخواد بره رو گنبد کاخ سفید پرچم شهدا را فرو بکنه و بخاطر همین حرفش امریکا  ساختمانها و املاک ایران در امریکا رو توسط  دادگاه هاش مصادره نکنه ؟

                                                                              

هیچ نظری موجود نیست: