جمعه، فروردین ۲۲، ۱۳۹۳

استفاده آخوندی از رایانه برای دریافت یارانه !

استفاده آخوندی از رایانه برای دریافت یارانه !



هر ثانیه ٢٥ هزار سرپرست خانواده برای ثبت نام مراجعه میکنند !

جمهوری اسلامی که برای انتخابات مجلس یا ریاست جمهوری برای چارتا برگه رای در بیابان ها از صندوق رای سیاربر پشت شتر و پیک موتوری یاری میگیرد و در مناطق کوهستانی از الاغ و قاطر و کوهنورد و صخره نورد وهلیکوپتراستفاده میکند.

و برای رای گرفتن نیازی حتی به خواندن و نوشتن و مدرک اکابر هم ندارد فقط انگشت زدن هم برای رای گیری کافی میباشد...,

درخواست و ثبت نام برای یارانه را فقط از طریق اینترنت و دنیای مجازی و استفاده از تکنولوژی برتر روزکرده و اصلا به روی خودش نمی آورد که تا همین دیروز اینترنت شیطانی و حرام بوده و از نظر سرعت ایران در جهان یکی مانده به آخر میباشد!

          

این هم استفاده آخوندی از رایانه برای دریافت یارانه !


و برای انتخابات مسجد هر محل که به یمن آخوند ها هر بیست قدم یکی علم شده را انتخاب میکنند ولی برای یارانه با اطلاع از عدم وجود کامپیوتردر خانواده های بی بضاعت و کم درآمد ,, ثبت نام را فقط از طریق سامانه اینترنتی انجام میدهد و در دهات و روستاهائی که هنوز برق هم ندارند , دفترپیشخوان دولت و کمیته امداد را حواله داده است ...!

که باید به حسن آقای روحانی به خاطر داشتن کلید این فکر بکر و حقه بازی دیجیتالی تبریک گفت و دست مریزاد گفت !


فقط من نمیدانم که آیا در قران ویا احادیث و روایات به زبان عربی دریوزگی هم آمده است و داریم واگر هست آن را چه میگویند ودر چه حالت و با کدام فعل صرف و نحو میکنند ؟


[[  نرگس نجفی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛با بیان روند ثبت نام در سامانه اطلاعات خانوار در روز دوم ثبت نام گفت: هر ثانیه 25 هزار نفر برای ثبت نام در سامانه refahi.ir مراجعه می کنند. با توجه به روند ثبت نام متقاضیان در این سامانه بیشترین حجم مخاطبان مربوط به آنهاییست که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها به شماره یک ختم می‌شود.نجفی تصریح کرد: در رابطه با موضوع خرید و فروش کاغذی فرم‌های ثبت نام فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها باید بگویم ثبت نام فقط از طریق سامانه اینترنتی انجام می‌شود و در این مرحله هیچگونه فرم کاغذی وجود ندارد. ]]


     

هیچ نظری موجود نیست: