دوشنبه، فروردین ۱۸، ۱۳۹۳

تاریخ با کسی شوخی ندارد و سیاست به هیچکس رحم نمیکند

تاریخ با کسی شوخی ندارد و سیاست به هیچکس رحم نمیکند



واقعا جای تاسف و تاثر است,
 کسانی که میتوانستند با اندکی درایت و کمی شهامت و آینده نگری رهبر یکی از سبزترین و مردمی ترین جنبش های جهان بشوند  و نامی نیک و یادی خوش از خودشان در روح تاریخ  و خاطر مردم ایران  و جهان بیادگار بگذارند , با خودشان چنان کنند که سوژه بازی کامپیوتری چند مخبط و ملعبه دست بچه ها و جاهلان شوند!

                     

براستی روزگار عجیبی است!


 ساخت یک بازی چیپ و جلف آن هم توسط موسسه هنرهای ناب اسلامی برای کسی که خود ده سال رئیس فرهنگستان جمهوری اسلامی بود.


باید گفت :

     خود کرده را تدبیر نیست و از ماست که بر ماست ...

  «فتنه را بگیر»، «بازگشت مختار»، «سقوط موسوی»، «شلیک به مرتد» و «جدال با فتنه‌گران»! بازی‌های کامپیوتری هستند که درون‌‌مایه‌ای با مضامین مبارزه با «فتنه‌گران» دارد و سایت هنر ناب اسلامی در سایت خود منتشر کرده است. این بازی‌ها که قابل دانلود برای عموم است، هدایای سایت برای عموم مردم نامیده شده است.
 در این بازی‌های کامپیوتری چهره میرحسین موسوی، مهدی کروبی، زهرا رهنورد، سیدمحمد خاتمی و مهدی هاشمی نمایان می‌شود که کاربران باید با شلیک به آنان، به مبارزه با افرادی که دشمنان نظام می‌خوانندشان، بپردازند. در بازی بازگشت مختار این رویه نمود عینی‌تری می‌یابد. در این بازی در فضایی وارد خواهیم شد که پوستری از مهندس موسوی با کراوات و شالی سبز و چهره موسوی به‌همراه کروبی و خاتمی و خانم رهنورد جلو مخاطب می‌آید که بازیگر باید با شلیک به آنان امتیاز خود را افزایش دهد اگر نه از «بصیرتش» کم خواهد شد!

http://www.parsine.com/fa/news/185521/بازی-کامپیوتری-ضد-موسوی-کروبی-و-خاتمی
      

هیچ نظری موجود نیست: