سه‌شنبه، اردیبهشت ۰۹، ۱۳۹۳

سوتی در حد جام جهانی در فیلم من روحانی هستم !

سوتی در حد جام جهانی در فیلم من روحانی هستم !


فیلم ( من روحانی هستم ) صدا و سیمای  حکومت اسلامی که فقط به فقط برای سیاه کردن مردم و مچل کردن آنها و نه از برای تخریب رئیس جمهور حکومت خودشان تهیه کردند و دوباره  درست از همان پروژه مظلوم نمائی خاتمی هم استفاده  و آن را اجرا  کردند تا مردم فکر کنند که حسن با کلیدش میخواهد آنها را نجات بدهد اما نمیگذارند که او کارش را بکند.

 اما در دقیقه ١٣:٥٦ فیلم و زمانی که برگه گزارش ساواک در مورد سخنرانی روحانی را نشان میدهد و میخواند:   تاریخ آن ٣٦/٧/١٨  که همان ٢٥٣٦ شاهنشاهی و برابر با ١٣٥٦ هجری شمسی میباشد , در قسمت نام نوشته شده : دکتر حسن روحانی !! در حالیکه حسن فریدون که بعد ها ( ١٣٦٠ رسمی  ) به حسن روحانی تغییر نام داده در سال ١٣٧٧  -١٣٧٦ موفق به اخذ درجه دکترا شد , و این یک دروغ و سوتی بزرگ هست مگر آنکه فکر کنیم درجه دکترای روحانی را قبل از دانشگاه گلاسکو سازمان ساواک شاهنشاهی به ایشان هدیه داده است  !!.



        


و در مورد تحصیلات روحانی در  ویکیپدیا نیز چنین آمده: 

[[ حسن روحانی  همزمان با تحصیلات حوزوی در سال ۱۳۴۸ به دانشگاه تهران راه یافت و در سال ۱۳۵۱ دانش‌نامه لیسانس خود را در مقطع کارشناسی در رشته حقوق قضایی اخذ کرد.[۲۵]:۳۰۹-۳۱۲حسن روحانی با ادامه تحصیل در بریتانیا، مدرک کارشناسی ارشد (M.Phil) در رشته حقوق عمومی به تاریخ ۱۹۹۵ میلادی (۱۳۷۳-۱۳۷۴) و دانشنامه دکتری (Ph.D) در رشته حقوق اساسی را از دانشگاه کلدونین گلاسگو به تاریخ ۱۹۹۸ میلادی (۱۳۷۶-۱۳۷۷) دریافت کرد ]]


(( روزنامه جمهوری اسلامی در زمان مدیرمسئولی سید علی خامنه‌ای در ۱۹ اسفند ۱۳۵۸ و در مقدمه مصاحبه‌ای با حسن روحانی مدعی شد: «{حسن روحانی} در سال ۵۸ از دانشگاه لندن در رشته جامع‌شناسی حقوقی دکترا گرفت». بعد از این گفتگو نام وی در لیست انتخاباتی ۱۹، ۲۱ و ۲۲ام ۱۳۵۸ اسفند حزب جمهوری اسلامی برای انتخابات مجلس اول، برخلاف یکم تا هجدهم اسفند از «حسن فریدون (روحانی)» به «دکتر حسن فریدون (روحانی)» تغییر یافت. بعلاوه براساس مدارک ثبت‌شده در معرفی نمایندگان مجلس اول، مندرج در سایت رسمی مجلس شورای اسلامی، روحانی دارای مدرک دکترای حقوق معرفی شده بود.))


بنابر گفته فیلم ,  روحانی در سال ١٣٦٠  نام خانوادگی خود را از فریدون به روحانی تغییر داد حالا باید ببینیم چرا در برگه های خیلی محرمانه ساواک سال ١٣٥٤ و ١٣٥٦ ایشان حسن روحانی بودند ؟

البته باز بنابر نوشته ویکیپدیا :

در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ایران‌الکشن‌واچ در پاسخ به ایمیل مرکز تحقیقات استراتژیک، ضمن اعلام نام صحیح دانشگاه، نماگرفت‌هایی را از وب‌گاه آن مرکز ارائه داده و مدعی شد که تحقیق و بررسی آنها موجب شده تا بیوگرافی رسمی حسن روحانی در وب‌گاه آن مرکز تصحیح شود. ایران‌الکشن‌واچ، این مطلب را با گذشت ۳۲ روز از دریافت توضیحات و اعتراض آن مرکز منتشر کرد.!!

چطور شد ؟

حسن آقا  درسال ١٣٦٠ بطور رسمی و در شناسنامه به حسن روحانی تغییر نام داده بودند پس چطور در سال ١٣٧٦ حسن فریدون بودند و در دانشگاه هم با همین نام ثبت نام کردند و در مرکز تحقیقات استراتژیک در سال ١٣٩٢ اقدام به تصحیح  نام ایشان شود  ؟ 

هیچ نظری موجود نیست: