جمعه، فروردین ۲۹، ۱۳۹۳

شنود اسلامی و استراق سمع با حضور مراجع و آیات عظام

شنود اسلامی و استراق سمع با حضور مراجع و آیات عظام

      


کار و بار نمایندگان ایندوره مجلس آدم را یاد پلنگ صورتی می اندازد !

چرا که در کارتون پلنگ صورتی همه چیز صورتی بود و تیتر هر قسمت آن هم با پسوند صورتی اعلام میشد مثل خانه صورتی , ماشین صورتی , خواب صورتی , همبرگر صورتی , سکه صورتی و....

پس در یک حکومت اسلامی که همه چیز اسلامی میشود ,  مانند : حقوق بشر اسلامی , دمکراسی اسلامی , جمهوری اسلامی , قوانین اسلامی , حجاب اسلامی , خوردن اسلامی , خوابیدن اسلامی , کردن اسلامی واینک شنود اسلامی ...

حالا ,  این نمایندگان طویله مجلس هم با حماقت تمام فکر کردند که با دادن یک پسوند اسلامی به عمل غیر قانونی و مخالف با حقوق شهروندی میتوانند به استراق سمع از مکالمات خصوصی مردم بپردازند و به صورت اسلامی وارد حریم خصوصی مردم بشوند !  

 ارایه طرح دو‌فوریتی شنود اسلامی نمایندگان مجلس به هیات‌رییسه مجلس !!

به گفته سعید حیدری ‌طیب عضو کمیسیون انرژی مجلس، «این طرح به امضای ۸۲ نماینده رسیده و می‌خواهیم تا به غرب و کشورهای دیگر بفهمانیم که ما در دموکراسی اسلامی همه‌چیز را اسلامی برگزار می‌کنیم حتی ماجرای شنود را.!!

          

به گفته وی : این طرح در راستای منشور حقوق شهروندی و مبانی فقهی و شرعی، تدوین شده و برای حفظ حرمت و شأن مردم، لازم و ضروری است.


منبع خبر : http://www.tabnak.ir/fa/news/393745/طرح-دو‌فوریتی-شنود-اسلامی-در-مجلس

دقت کنید ؛ جاسوسی و دخالت و تعرض  به حریم خصوصی مردم با مبانی فقهی و طبق دستورات شرع و دین اسلام و با بهره بردن از آیات قرآن و روایات و احادیث بحار الانوار و اصول کافی و تفسیرالمیزان به نقل از شیخ پشم الدین دولدول آبادی..!

و لابد باید پس ازتصویب آن باید منتظر : شکنجه اسلامی , آدمکشی اسلامی , تجاوز اسلامی , اعتراف گیری اسلامی , زندان انفرادی اسلامی , دزدی اسلامی , فروش مواد مخدر اسلامی , هم باشیم ! 

هیچ نظری موجود نیست: