یکشنبه، فروردین ۱۷، ۱۳۹۳

این دو گروه مقصر اصلی ویرانی کشور و مسبب وضعیت اسفبار فعلی هستند

این دو گروه مقصر اصلی ویرانی کشور و مسبب وضعیت اسفبار فعلی هستند



 هنوز هستند کسانیکه مقصر و مقصران فاجعه ایران امروزی  و بدبختی خودشان و مردم را افراد و مقامات حکومت پهلوی در قبل از انقلاب را معرفی میکنند و گروه دیگری آنرا ناشی از جهالت و ندانم کاری و فرصت سوزی مدیران و مقامات برامده از همین حکومت اسلامی میدانند.

مقامات و مدیرانی که  اینک در دهه هفتم و هشتم زندگی خود هستند و آن مردان پر شر و شور و پر انرژی دیروز که  تبدیل به پیرمردانی از کار افتاده امروز شدند.


 که یا یکی یکی دارفانی را وداع گفته اند و میگویند و یا در شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام  و گعده ها برای گرفتن امتیاز بیشتر و رانت  دور هم جمع میشوند و به هم متلک می اندازند و برای هم از خاطراتشان میگویند.

 و حالا با داشتن همان مقامات و عناوین و منصب ها و پست ها , عملا کار دیگری بجز سرکشی به اموال وحساب  دارائی های چپاول شده و غارت ذخایر ملی و فروش آنها ندارند و انجام نمیدهند .
 
هر چند که آخوندها بانی این وضعیت اسفبار فعلی ومسببین واقعی  بدبختی مردم میباشند ,
اما  مقصرین اصلی در میان خود مردم و از آنها هستند  و اکثر مردم نیز   از کارکرد آنها که سبب بقای حکومت آخوندی و  تداوم چنین وضعییت اسفباری میباشند , ناآگاه و بیخبرهستند!

دو گروه  و دو قشری که گروه اول حمال های بی جیره مواجب پشتیبانی و تقویت روانی حکومتند که در رده سنی پیران و میانسالان میباشند
 و گروه دیگر مزدوران جوان و جا ه طلبی هستند که در عین گمنامی تمام کارها و وظایف اصلی را با بی حوصلگی و نفهمی و سرهم بندی به اصطلاح سر و سامان میدهند.

گروه اول : آن دسته از کاسبکاران و تجار و کسانی هستند که در دستشان تسبیح میگیرند و در مسجد نماز میخوانند وخمس و زکاتشان را با حاج آقا حساب و کتاب میکنند و میدهند و  پای ثابت محرم و عزاداری عاشورا میباشند و نماز جمعه رفتنشان فقط بخاطر اجر و ثواب و تهیه توشه آخرت هست.


 و در راهپیمایی ها و فراخوانهای حکومتی حضور دارند اما تا ظهر همه شان به خانه باز میگردند و رای دادن  در انتخابات را هم محض رضای خدا و شا د کردن دل سید اولاد پیغمبر که در قیامت شفیع او شود بحساب می آورند و میدانند  .

وقتی از مشکلات و کمبودها و فساد آخوند های روحانی نما  و ناتوانی اسلام دراداره صحیح کشور و جامعه امروزی برایشان میگوئی با بلاهت تمام و حماقت ذاتی خودشان درحالی که حرف شما را تائید میکنند ,  جواب میدهند:

بعله , ولی شما نباید اینها را از چشم اسلام ببینی و و اسلام واقعی که اینطور نیست که اینها میگویند و شاید یواشکی زیر گوش شما هم بگویند تو واگذارشان کن به حضرت عباس و خدا و روز قیامت ... !

آنها هستند که ناراضیان را با نشر و پخش شایعات پامنبری میترسانند و وادار به  صبر و سکوت میکنند و برای دلخوشی , تقاص ( اگر ) گناهکاران را به سرترکیده مسلم بن عقیل و دو دست بریده ابل فضل حواله میدهند .

و این ابلهان که فقط بخاطر نرفتن به جهنم و بخشش هیزی و  گرانفروشی و دله دزدی هایشان و دو مثقال ثواب بیشتر , مانند حمال  بی جیره و مواجب نقش ستون ها و سیاهی لشگرآخوند ها و  ویرانگران ایران را بر عهده دارند وآنرا بخوبی ایفاء میکنند
 ودر کمال نفهمی و بلاهت  از این خیانت خودشان هم هیچ نمیدانند و خبر ندارند.

گروه دوم  : که از عده ای جوان به اصطلاح تحصیل کرده با مدارک  دکتر و مهندس و کارشناسی  از دانشگاه جعفر صادق و مکتبخانه بلال حبشی میباشند , و  همه ازدانشجویان سهمیه های بسیجی هستند .

آنها  که اکثرا در کلاس ها حضور نداشتند و با وعده (( مدرک ؟ اون بامن... )) حاج آقا ها به جای خواندن درس , مشغول رفتن به این ور و آنور و انجام دادن وظایف و دستورات آقا ها  و خدمتگزاری و کیف کشی  آقا زاده های آنها بصورت کاملا گمنام و ناشناس بوده اند و هنوز هم مشغول آن میباشند .

واین دراصل آنها هستند که چرخ نظام را با ندانم کاری ها و حماقت های همراه با سواستفاده از قدرت محوله به آنها میگردانند و هزینه جهالتشان را به مردم حقنه

و عماله میکنند و زحمت دوباره کاری آن را  بر گردن مردم  می اندازند.

این گروه که خودشان را بسیار زرنگ میدانند و عشق قدرت و مقام چنان کورشان کرده که هیچ چیز را نمیبینند و در توهم قدرت و ثروت زندگی میکنند در بیشعوری و نفهمی و حماقت از گروه اول هیچ کم و کسری که ندارند,  بلکه از آنها سرتر نیز میباشند.


 و هنوز نمیدانند که این مزدوری و زحمت بیهوده را در اصل برای آن آقازاده که در خارج تشریف دارند میکشند و راه را برای آنها هموار میکنند.


 اتمام  تاریخ مصرف آنها هم روز بعد از ورود آقازاده و نشان دادن چم و خم کار به ایشان هست  که اگر در صورت جدیت دردم تکان دادن وادامه  لیسیدن پاچه آقازاده استعداد داشته باشند , ممکن است و شاید به رانندگی  و یا مسئول خرید نان و سبزی و شستن ظرفهای  خانه آنها مفتخر و منصوب شوند.

آنها هیچ اعتقادی به خدا و دین و ایمان و مرام و مسلکی ندارند و فقط باحفظ  ظاهر آقا پسند و آقا زاده نما و استفاده از کلمات پاچه خوارانه و تملق و زیر آب زنی و آ دمفروشی فقط به  کسب قدرت و رسیدن به مقام و ثروت فکر میکنند و لاغیر ...


آنها همان کسانی هستند که در سال ٨٨ با باتوم بر سر زن و بچه مردم میزدند و با کارد سلاخی  دانشجویان را سربریدند و با اسلحه ندا ها را کشتند و در کهریزک به جوانان تجاوز کردند و با ماشین از روی مردم گذشتند و هنوز در کیهان و رجا نیوز و فارس و ...پاورقی و مقاله مینویسند .

آنها که با فحش و توهین و تهمت مقالات تندی بر علیه مخالفانشان مینویسند و مدح مصباح و جلیلی را میگویند و خودشان را سگان ولایت معرفی میکنند.

 و در هیات و تکایا ی منصور ارزی و حدادیان و وحید تیرانداز و هلالی تریاکی میتوانید آنها را که همیشه و با وسواس خاصی کمی دورتر از دیگران و نزدیک به حاج آقا می ایستاند و یکدستی سینه میزنند و چای برای آنها میاورند ببینید و مشاهده کنید ...
همان ها که از دوران خوش  احمدی نژاد تعریف میکنند و مینویسند .
همان ها که نان احمدی نژاد را خوردند و حالا زیر بیرق جلیلی سینه میزنند.
همان ها که به مصباح یزدی ارادت خاص دارند .
هما نها که برای خوش آمد کنی و یزدی با دم رفسنجانی بازی میکنند .
همان ها که در فیسبوک و گوگل پلاس پستی فقط با سه تا نقطه میگذارند و ٢٧٦ نفر آنرا داغ میکنند .
همانها که وضعیت مملکت را  برای سهل الوصل شدن قدرت و رسیدن به مقام همین و یا بدتر از این میخواهند .
همان ها که شهادت را ترویج میکنند و آنرا نه برای خودشان بلکه برای دیگران  افتخار میدانند .

همانها که همه یا برای آنها دشمن هستند و یا مهره صهیونیست ها میباشند .


همان ها که گویندگان حقیقت را سیاه نما و سیاهکار معرفی میکنند.
همانها که برای هیت ها سینه زن جمع میکنند و با اوباشان رفیق هستند .
همان ها که عامل سرکوب و مسبب تداوم بقای رژیم و بدبختی بیشتر ما هستند . 

هیچ نظری موجود نیست: